اخبار دوربین دیجیتال, اخبار گوناگون

دوربین جدید Insta360 Sphere به شما این امکان را می دهد که به طور خودکار با پهپادها فیلم 360 درجه بسازید.

lazy

Insta360 که به خاطر ساخت دوربین‌های اکشن خلاقانه معروف است، Insta360 Sphere را امروز صبح معرفی کرد. سازگار با پهپادهای Mavic Air 2 و Air 2S DJI، به کاربران این امکان را می دهد که فوراً فیلم هوایی 360 درجه بدون نیاز به پرواز با کوادکوپتر FPV (مشاهده اول شخص) یا صرف ساعت ها در پس از تولید، ایجاد جلوه های ویژه و ویرایش بخش هایی از آن بسازند.

مجموعه دوربین‌های Insta360 به همراه نرم‌افزارشان به کاربر این امکان را می‌دهند که دوربین را راه‌اندازی کند، آن را در جایی که نیاز دارد قرار دهد و پس از ضبط، فیلم را بسازد. اکنون این قابلیت ها برای پهپادها در دسترس است. Insta360 یک الگوریتم دوخت اختصاصی ایجاد کرد تا اطمینان حاصل کند که موانع رایج، از جمله پروانه های پهپاد، قابل مشاهده نیستند. در حالی که دوربین سنتی پهپادها به یک جهت محدود می‌شود، Insta360 به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از برنامه Insta360 یا دسکتاپ استودیو مجهز به هوش مصنوعی، مجموعه‌ای از افکت‌ها را از زوایای مختلف ایجاد کنند.

اثراتی مانند چرخش بشکه و چرخش به طور سنتی فقط با مهارت های پیشرفته پرواز FPV امکان پذیر بود. Insta360 Sphere فرآیند ایجاد این افکت‌ها را در Air 2S یا Mavic Air 2 به‌طور خودکار انجام می‌دهد. کاربران می‌توانند همان توالی فیلم‌های ضبط‌شده روی پهپاد را بگیرند و جلوه‌های مختلفی مانند Dolly Zoom را نیز روی آن اعمال کنند. فناوری تثبیت کننده FlowState Insta360 فیلمی روان و سینمایی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

Insta360 drone camera

این دوربین دارای دیافراگم ثابت F2.0 و لنز با فاصله کانونی معادل 35 میلی متر است. تا 5K/30p ویدیو را می توان با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه ضبط کرد. پروفایل های استاندارد، زنده، و LOG پشتیبانی می شوند. این پهپاد با مکانیزم قفل ایمن در کناره هر یک از پهپادهای سازگار متصل می شود. اندازه آن 110x125x63 میلی متر است، وزن آن با احتساب باتری 192 گرم است و با یک بار شارژ تا 48 دقیقه کار می کند. سیگنال GPS پهپاد را مختل نمی کند و در اتصال به کنترل از راه دور اختلال ایجاد نمی کند.

Insta360 Sphere از امروز در ایالات متحده و چین در دسترس است. با قیمت 429.99 دلار به فروش می رسد. زمانی که این محصول در فروشگاه دیجی سنتر در دسترس باشد، این محتوا را بروزرسانی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *