اخبار دوربین دیجیتال, اخبار و مقالات

مشخصات ظاهری لو رفته حاکی از آن است که سونی یک a7R V 61 مگاپیکسلی را با فیلمبرداری 8K/30p و موارد دیگر معرفی خواهد کرد.

5831580293

عکسی از دوربین بدون آینه فول فریم سونی a7R IV، آخرین مدل a7R که منتشر شده است.

Photo Rumors لیستی از مشخصات کاملا قابل قبول برای دوربین فول فریم آینده سونی منتشر کرده است. با توجه به جزئیات فاش شده، شناسه مدل دوربین ILCE-7RM5 خواهد بود، یک طرح نامگذاری که نشان می دهد سونی a7R V در گوشه و کنار است.

در حالی که بیشتر مشخصات فاش شده از سایت‌های شایعه معمولاً مختصر و مختصر هستند، این لیست جامع و بسیار مفصل است و به نظر می‌رسد همه ویژگی‌های اصلی و حالت تصویربرداری پوشش داده شده است. بر اساس این اطلاعات فاش شده، a7R V فرضی دارای سنسور تصویر 61 مگاپیکسلی “بازطراحی شده” با سرعت بازخوانی دو برابر سریعتر از a7R IV خواهد بود. مشخصات فاش شده حاکی از آن است که این دوربین جدید از پردازنده تصویر BIONZ XR سونی بهره می‌برد و مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی را که در دوربین‌های اخیر BIONZ XR سونی (a7S III، a1 و a7 IV) دیده‌ایم اضافه می‌کند.

پیشنهاد دوربینی است که می تواند در هنگام عکاسی بدون فشرده سازی خام تا 10 فریم در ثانیه عکس بگیرد (a7R IV تنها می تواند 10 فریم در ثانیه را در حالت فشرده ارائه دهد، با خروجی غیر فشرده با سرعت 6 فریم بر ثانیه). مشخصات منظره یاب 9.44 میلیون نقطه ای ذکر شده با مشخصات a7S III به همراه 2.36 میلیون نقطه ال سی دی اضافه شده به a7R IVA مطابقت دارد.

برای عکس‌ها، برگه مشخصات فاش شده نشان می‌دهد که سیستمی با ۷۵۹ نقطه تشخیص فاز خواهیم دید که حدود ۹۲ درصد از کادر را پوشش می‌دهد (۴۲۵ نقطه تشخیص کنتراست)، و همچنین «ردیابی هم‌زمان»، Eye AF برای حیوانات. /افراد و دانش آموز بلادرنگ AF. آنچه که نشت نشان می‌دهد جدید است، فوکوس خودکار چشمی بی‌درنگ برای حیوانات و پرندگان، و همچنین توانایی فوکوس در EV-4، یک پیشرفت یک مرحله‌ای نسبت به a7R IV است. این ویژگی‌ها با آنچه سونی به a7 IV اضافه کرده است، مطابقت دارد.

مطلب پیشنهادی:  نیکون با خرید RED به بازار دوربین‌های دیجیتال سینمایی ورود می‌کند

با این حال، تعداد نقاط تشخیص فاز نقل‌شده دقیقاً با a7 IV مطابقت دارد (در حالی که معمولاً بسته به تعداد پیکسل‌های دوربین کمی متفاوت است) که یکی از معدود جزئیاتی است که شک و تردیدهایی را ایجاد می‌کند.

عکسی از دوربین بدون آینه فول فریم سونی a7R IV، آخرین مدل a7R که منتشر شده است. در حالی که a7R IV از دو اسلات کارت SD UHS-II استفاده می کند، این لیست مشخصات فاش شده نشان می دهد که جانشین آن یک جفت اسلات کارت CFexpress نوع A را ارائه می دهد، همانطور که در a7S III دیدیم.

4484073613

عکسی از دوربین بدون آینه فول فریم سونی a7R IV، آخرین مدل a7R که منتشر شده است. در حالی که a7R IV از دو اسلات کارت SD UHS-II استفاده می کند، این لیست مشخصات فاش شده نشان می دهد که جانشین آن یک جفت اسلات کارت CFexpress نوع A را ارائه می دهد، همانطور که در a7S III دیدیم.

به نظر می رسد تثبیت کننده تصویر برای a7R V در مقایسه با a7R IV تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است، با مشخصات فاش شده تا 5.5 استاپ جبران با استفاده از طراحی پنج محوره آن. آنچه جدید خواهد بود، بر اساس گزارش‌های Photo Rumors، اضافه شدن حالت ضبط HEIF 10 بیتی، همراه با «حالت تصویر ثابت HLG» است که گزینه‌های عکس‌های HDR واقعی مشابه a7 IV را ارائه می‌دهد.

در مورد قابلیت‌های ویدیو، برگه مشخصات شایعه ادعا می‌کند که شاهد فیلم‌برداری 8K/30p با بازخوانی تمام پیکسل (نمونه‌برداری بیش از 9.6K)، و همچنین ضبط 4K/60p با نمونه‌برداری بیش از حد برای هر دو سنسور کامل و سوپر 35 میلی‌متر خواهیم بود. حالت ها. سایر حالت های ضبط شایعه شامل ضبط داخلی 4:2:2 10 بیتی، ضبط All-I (از طریق XAVC S-I) و ضبط MPEG-H HEVC / H.265 (از طریق XAVC HS) است. اگر همه اینها به نظر می رسد که می تواند مقدار زیادی گرما ایجاد کند، به نظر می رسد که سونی ساختار جدیدی برای دفع گرما ایجاد کرده است که ضبط مداوم را برای مدت طولانی امکان پذیر می کند.

مطلب پیشنهادی:  تلفن Boring (خسته کننده)!

این مشخصات ویدیویی با ایده یک سنسور و پردازنده سریع‌تر مطابقت دارد و همه گزینه‌های فشرده‌سازی آن‌هایی هستند که از آن زمان در a7S III و مدل‌های آن دیده شده‌ایم. اگرچه حسگر 61 مگاپیکسلی a7R IV تنها 9504 پیکسل عرض دارد، اما ادعای 9.6 هزار نمونه برداری بیش از حد مشکوک به نظر می رسد.

5390685158

عکسی از دوربین بدون آینه فول فریم سونی a7R IV، آخرین مدل a7R که منتشر شده است.

لیست فاش شده همچنین به ویژگی «تصحیح تنفس» برای سرکوب دیجیتالی تنفس فوکوس که اولین بار در a7 IV ظاهر شد، به همراه ویژگی «نقشه فوکوس» اشاره می‌کند. سایر ویژگی‌های جدیدی که در این افشاگری ذکر شده عبارتند از یک پورت USB-C جدید (SuperSpeed USB 10Gbps [USB 3.2 Gen 2]) و یک جفت اسلات کارت CFexpress Type A: دوباره نوعی ارتقاء که در مدل‌های اخیر سونی دیده‌ایم.

مانند همه شایعات و اطلاعات فاش شده، این اطلاعات باید در کنار دوز سالم نمک در نظر گرفته شود. با این حال، این نشت به طور غیرعادی جزئیات دارد و همه ویژگی‌های اضافی آن‌هایی هستند که در دوربین‌های Bionz XR که از زمان عرضه a7R IV عرضه شده‌اند دیده‌ایم. این باعث می‌شود که فهرست بسیار محتمل به نظر برسد یا دقیقاً همان چیزی است که اگر قصد دارید شایعه‌سازی کنید، به آن می‌رسید. شما می توانید لیست کامل را در Photo Rumors ببینید و نتیجه گیری خود را بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *