دسته‌بندی نشده

این درپوش بدنه دوربین کامپوزیت کربنی دارای یک محفظه مخفی برای Apple AirTag است

nine volt air cap product shot 3

در اوایل این ماه، خبرهایی درباره یک مرد استرالیایی به اشتراک گذاشتیم که به لطف Apple AirTag، تجهیزات دوربین به ارزش 6000 دلار را بازیابی کرده است. با این حال، همانطور که در آن زمان اشاره کردیم، AirTag او در دید واضح بود، و دزد می‌توانست، اگر نتیجه نهایی را پیش‌بینی می‌کردند، AirTag را مدت‌ها قبل از ردیابی، رها کند. ایده آل است که بتوان یک AirTag را مخفی کرد، به خصوص که آنها بیشتر شناخته شده می شوند. شرکت دوربین و لوازم جانبی رایانه Nine Volt AirCap را معرفی کرده است، یک کلاهک بدنه کامپوزیت فیبر کربنی غیر توصیفی که شامل یک محفظه مخفی است که می‌توانید از آن برای ذخیره یک AirTag Apple استفاده کنید و این اطمینان را می‌دهد که در صورت جا انداختن یا دزدیده شدن دوربین خود بدون هشدار دادن به آن، مکان آن را پیدا کنید. دزد باشد که شامل یک ردیاب است.

nine volt air cap product shot 1

متأسفانه، دوربین‌ها یک هدف محبوب برای مجرمانی هستند که به دنبال درآمد سریع هستند، زیرا نسبتاً کوچک هستند و فروش آنها آسان است. علاوه بر این، عکاسان اغلب در مناطق قابل پیش بینی و پرترافیک، مانند مقاصد گردشگری محبوب، یافت می شوند. می توانید AirTag یا سایر محصولات مشابه را در کیف خود قرار دهید، اما سارقان اغلب دوربین را از بقیه کیف یا کیف جدا می کنند. اما چه کسی درپوش بدنه دوربین را برمی دارد؟

AirCap در شش پایه، از جمله پایه های رایج Canon RF، Sony E و Nikon Z موجود است. همچنین در پایه های Fujifilm GFX، PL و Phase One XF موجود است. هزینه هر AirCap 49 دلار است، صرف نظر از پایه انتخابی. می توانید AirCap را مستقیماً از Nine Volt خریداری کنید.

nine volt air cap product shot 2

اگر یک دوربین دارید، AirCap و AirTag حدود 80 دلار برای شما هزینه خواهد داشت. این برای لوازم جانبی عکاسی نسبتاً ارزان است، و این خرید ممکن است شما را از درد دل شما دور کند. همانطور که آخرین بار در مورد تجهیزات دوربین دزدیده شده نوشتیم، چه AirTag داشته باشید چه نداشته باشید، مهم است که در مورد تجهیزات خود محتاط باشید و مطمئن شوید که بیمه دارید، به خصوص اگر تجهیزات دوربین شما امرار معاش شما باشد، و همه چیز را پیگیری کنید. شماره سریال وسایل خود را در صورت نیاز به ردیابی تجهیزات دزدیده شده به صورت آنلاین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *