شرایط و ضوابط فروشگاه دیجی سنتر
کاربر گرامی لطفا قبل از ثبت سفارش موارد زیر را در جهت استفاده بهینه از خدمات دیجی سنتر مطالعه نمایید.
ورود کاربران به فروشگاه دیجی سنتر هنگام استفاده از پروفایل شخصی و یا پیج اینستاگرام ، طرحهای تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط دیجی سنتر به معنای آگاهی از شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات دیجی سنتر است. لطفا توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز به معنای پذیرش کامل شرایط و قوانین دیجی سنتر از سوی شما کاربر محترم است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
پیش از شروع هر موضوعی به این نکته اشاره میکنم که خرید کالا از وبسایت فروشگاه دیجی سنتر بر مبنای قوانین و آئیننامههای تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام میشود. تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
تمامی اطلاعات ارائهشده دربارهی کالاهای عرضهشده در وبسایت دیجی سنتر ترجمهی مطالب مربوطه از سایتهای معتبر در سطح جهانی (اغلب سازندهی اصلی کالا) است. فروشگاه دیجی سنتر همواره خود را متعهد به نوسازی مداوم اطلاعات و محتویات به منظور اطلاع رسانی صحیح و دقیق متعهد میداند، اما مسئولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطای نگارشی پذیرا نیست. از آنجایی که خطای انسانی تیم وبسایت در ورود اطلاعات بر روی وبسایت دیجی سنتر امکانپذیر است، دیجی سنتر مسئولیت صحت کامل اطلاعات ارائهشده را بر عهده نمیگیرد اما تلاش خواهد کرد تا اطلاعاتی دقیق و صحیح پیرامون محصولات در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد.
كاربران متعهد هستند که در دسترسی به وبسایت فروشگاه دیجی سنتر، مقاصدی خارج از دریافت اطلاعات فنی یا سفارش اینترنتی کالا دنبال نکنند.
دیجی سنتر تلاش می کند تا در تمام ساعات شبانه روز و تمامی روزهای هفته در دسترس شما کاربران محترم باشد اما ممکن است بدلیل عوامل خارج از توانایی مدیریت این وبسایت (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سختافزاری و موارد مشابه) وقفه ای در این روند ایجاد شود که مسئولیتی در قبال این امر متوجه دیجی سنتر نیست.
دیجی سنتر مسئولیتی در قبال محتویات سایتهایی که ارتباط به آنها به واسطهی آگاهی و یا لینک در وبسایت دیجی سنتر شکل میگیرد، نمی پذیرد.
تمام ابزارهایی که در وبسایت دیجی سنتر با هدف ارتباط با مشتریان بهکار گرفته میشود، فقط برای همین منظور طراحی شده و كاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفاً برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با سفارش كالا باشد. نظرات و پیامهای کاربران پس از تأئید مدیر وبسایت، برای اعلان عمومی، درج خواهند شد.
تمام شرایط و خدمات وبسایت فروشگاه دیجی سنتر بر مبنای آخرین سیاستهای این فروشگاه شکل گرفته و در صورت تغییر در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای دیجی سنتر، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و کاربران عزیز توافق میکنند که استفاده مستمر از سایت دیجی سنتر به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
در صورت لزوم ارتباط تلفنی یا پستی، این ارتباط با تلفنها و آدرسهای اعلامشده توسط کاربر و توسط تیم فروش دیجی سنتر صورت می گیرد. فروشگاه دیجی سنتر به هیچ وجه اطلاعات منحصربهفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و با استفاده از آخرین فنآوریهای روز، تمامی تلاش خود را در جهت حفظ حریم شخصی کاربران می کند.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات دیجی سنتر اقدام نماید.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات دیجی سنتر استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به دیجی سنتر ایمیل میزنید و یا در شبکه های اجتماعی پیامی درج میکنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که دیجی سنتر به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد دیجی سنتر برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه دیجی سنتر را در پروفایل خود لغو کنند.
توجه داشته باشید که 2188451003 تنها شمارهای است که دیجی سنتر از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان دیجی سنتر، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام دیجی سنتر است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به [email protected] اطلاع دهید. همچنین این شماره سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه دیجی سنتر را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود ندارد.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
دیجی سنتر به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
دیجی سنتر متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت دیجی سنتر، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
در صورت استفاده از هر یک از خدمات دیجی سنتر، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است. دیجی سنتر محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال به فروش میرساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوانتر هستند میباید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.digicenter.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم. وب سایت دیجی سنتر هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.digicenter.ir و https://digicenter.ir/blog همچنین، هیچ گونه شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
محتوا
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات دیجی سنتر، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط دیجی سنتر جزئی از اموال دیجی سنتر محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار دیجی سنتر است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای دیجی سنتر محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط دیجی سنتر و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار دیجی سنتر است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت دیجی سنتر و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای دیجی سنتر محفوظ است.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
کلیه سفارشات ثبت شده در سایت دیجی سنتر پس از ۲ ساعت ، پردازش و ثبت خواهد شد.
لازم به ذکر است ، در این مدت درصورت عدم موجودی محصول(شرایط خاص) و یا تغییرات قیمتی که به واسطه نوسانات بازار رخ خواهد داد، دیجی سنتر موظف به اطلاع رسانی در سریعترین زمان ممکن به مشتریان خواهد بود و در صورت تمایل مشتری کالای جایگزین معرفی و در غیر اینصورت سفارش لغو و مبلغ به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
این زمان تنها در روزهای تعطیل ممکن است کمی افزایش پیدا کند.
- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. دیجی سنتر به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
- کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت دیجی سنتر به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. دیجی سنتر همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در دیجی سنتر به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای دیجی سنتر محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- دیجی سنتر مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای دیجی سنتر محفوظ است.
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت دیجی سنتر، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای دیجی سنتر محفوظ است. دیجی سنتر در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت دیجی سنتر میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی (کارت ملی) همراه داشته باشد.
- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند.
- امکان پرداخت در محل برای سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال و یا کمتر از پنج میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارشها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
خسارت در هنگام حمل و نقل
دیجی سنتر همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و دیجی سنتر تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش دیجی سنتر اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش دیجی سنتر ارسال شود.
سرویس مهلت تست 1 روزه دیجی سنتر
در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، دیجی سنتر با همکاری کلیه تامین کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 1 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، میشود.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش دیجی سنتر کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق میشود. همچنین، این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود.
برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 1 روزه دیجی سنتر، دقت فرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط دیجی سنتر دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در دیجی سنتر به اتمام برسد، و دیجی سنتر امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
هزینه و روش های ارسال کالا
تهران
- ارسال با پست با قیمت 55 هزار تومان برای سفارش های زیر 500 هزار تومان
- ارسال سفارشات حجیم و سنگین برای شهرستانها فقط با چاپار امکانپذیر است
- ارسال با پیک (فقط مناطق 22 گانه تهران)، هزینه بر عهده مشتری
- سفارشاتی که تا ساعت 14 روز جاری (به جز تعطیلات) از طریق پرداخت زیبال ثبت شوند در همان روز ارسال میشوند.
- موارد خارج از گزینه های فوق فقط با هماهنگی کارشناسان دیجی سنتر امکانپذیر میباشد.
- ارسال با تیپاکس، باربری و … هزینه بر عهده مشتری میباشد.
سرویس باربری
ارسال کالاها بنا به درخواست شما و یا الزام به دلیل حجم و وزن بالا از طریق باربری ارسال می شوند ،که هزینه ارسال با باربری بر عهده مشتری است.
ارسال هوایی
ارسال هوایی کالا سریع و مطمئن است، کالا از طریق فرودگاه برای شما ارسال خواهد شد. هزینه ارسال هوایی و مبلغ پیک ( از انبار تا فرودگاه ) با توجه به (تعرفه روز پیک ) از مشتری دریافت میگردد. پوشش خسارت ارسال هوایی تا مبلغ 50 میلیون تومان خواهد بود.
تبصره 1:
مشتری گرامی لطفا موقع دریافت کالا حتما «در حضور مامور تحویل» از وجود کالای خود در بستهبندی اطیمنان حاصل کنید.
تبصره 2:
کالاهای ارسالی با پیک و پست تا سقف 20 میلیون تومان ، تیپاکس 30 میلیون تومان و هوایی 50 میلیون تومان و ماهکس به مبلغ فاکتور تحت پوشش بیمه خسارت حمل و نقل می باشد و در صورت بروز هر حادثه پوشش خسارت وارده به کالاهای با ارزش بالاتر خارج از تعهدات این شرکتها و دیجی سنتر است.
هزینه ارسال کالاهای بازگشتی
هزینه بازگرداندن کالا در مواردی مانند ارسال کالای اشتباه یا دارای ایراد فنی تا 7 روز بر عهده دیجی سنتر بوده و در صورتی که اشتباه در ثبت سفارش و انتخاب کالای اشتباه از سمت خریدار باشد، هزینه بازگشت کالا بر عهده مشتری است.
موارد نامتعارف
اگر در موارد نادر، بر اثر نوسانهای بازار ارز یا اشتباه اپراتور در قیمتگذاری، سفارشی قابل تحویل نباشد، سفارش لغو شده و یا بر اساس قیمت جدید محاسبه خواهد شد.
نقدها، نظرها، ارتباطات و سایر مطالب
سایت دیجی سنتر ممکن است دارای لینکهایی به سایتهای دیگر باشد. این سایتها تحت کنترل دیجی سنتر نیستند و سایت دیجی سنتر هیچ مسوولیتی در قبال محتویات این سایتها شامل (و نه محدود به) لینکهای دیگری که ممکن است در این سایتها باشد ندارد. سایت دیجی سنتر این لینکها را برای سهولت شما فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینکها به معنی تائید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنها نیست. سایتهایى که در آگهیها یا صفحههای سایت دیجی سنتر لینک میشوند را افرادی خارج از دیجی سنتر اداره میکنند، بنابراین سایت دیجی سنتر نمیتواند در مورد آنها ضمانتى داشته باشد. شما توافق میکنید مسوولیت هر گونه خسارت و آسیب احتمالی وارده را از طرﻳﻖ وﻳﺮوس یا فایلهای مخرب دیگر که میتواند ناشی از درﻳﺎفت و استفاده از دادهها و فایلهای متعلق به سایتهای لینک شده در سایت دیجی سنتر باشد، خود برعهده خواهید داشت.
کاربرانی که قصد ارسال نظر در سایت دیجی سنتر را دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:
۱- بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر وی تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت دیجی سنتر به نمایش در نخواهد آمد.
با این حال، دیجی سنتر هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی دیجی سنتر درباره محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.
۲- نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد.
۳- برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تایید نخواهد شد..
۴- تنها نظراتی که با حروف و زبان فارسی نوشته شده باشند، امکان نمایش در سایت را دارند، لذا از نوشتن با حروف انگلیسی یا به زبان انگلیسی خودداری نمایید.
۵- کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر میشود.
۶- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت دیجی سنتر منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها میتواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.
۷- کاربران سایت دیجی سنتر میتوانند برای آگاهی از تغییرات قیمت از نمودار تغییر قیمت در سایت استفاده نمایند، لذا کاربران به هیچ وجه نباید در بخش نظرات مبلغ “قیمت” را ثبت نمایند یا درباره قیمت اظهار نظر کنند.
۸- “نام کاربری” ارسال کنندگان نظر باید شامل نام و نام خانوادگی فرد با حروف فارسی باشد؛ لذا نظراتی که با نام کاربری غیر مجاز ارسال شده باشند، هرچند ناقض دیگر قوانین ذکر شده نباشند، تایید نخواهند شد.
۹- با توجه به مسئولیت سایت دیجی سنتر در قبال لینکهای موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایتهای دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایتهای دیگر خودداری نمایند.
۱۰- تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا از مطرح کردن بحثهای متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.
۱۱- کاربران میتوانند نقد خود به هر بخش دیجی سنتر را در قسمت مربوطه اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد خود درباره سایت در قسمت نظرات خودداری نمایید.
۱۲- کاربران توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارند یا نسبت به آن شک دارند، به هیچ وجه در نظرات ثبت ننمایند. و همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره محصولات جدا خودداری نمایند.
۱۳- ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.
۱۴- لازم است کاربران مطالبی را ثبت نمایند که برای بازدیدکنندگان سایت مفید واقع شود و از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش خودداری نمایند.
۱۵- لازم است کاربران نظرات خود را به صورت نگارشی و نه گفتاری ثبت نمایند و از کوتاه کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره ای تا جای ممکن در ثبت نظرات خودداری نمایند. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه تایید نظرات کاربران است.
۱۶- کاربران در نظر داشته باشند که دیجی سنتر، ویرایش نگارشی نظرات کاربران را حق خود میداند اما سایر ویرایشهایی که برای رعایت قوانین ذکر شده انجام میشود، قبل از ثبت نظر، به اجازه کاربر نیاز خواهد داشت.
همچنین نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب سایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و دیجی سنتر مسئولیتی ایجاد نمیکند.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در دیجی سنتر مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در دیجی سنتر قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا تامینکننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، دیجی سنتر نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، دیجی سنتر موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس از ثبت سفارش شامل افزایش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند و هزینههای بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.
نمایندگی
دیجی سنتر در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی دیجی سنتر اطلاع دهید.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، دیجی سنتر هیچ گونه مسئولیتی ندارد
دیجی سنتر خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.
رجیستری :
گوشی موبایل در دیجی سنتر رجیستر شده است و به همراه کد فعالسازی به مشتری ارائه خواهد شد. در صورت هر گونه مغایرت با نکته ی بالا مشتری موظف است ضرف مدت 24 ساعت مورد را به دیجی سنتر اطلاع دهد در غیر اینصورت مشتری حق هر گونه اعتراضی را در رابطه با رجیستری از خود سلب مینمایند.
مغایرت:
در صورتی که کالای خریداری شده با کالای سفارش داده شده مغایرت داشته باشد به طور مثال از نظر ظرفیت ، رنگ و… اگر که پلمپ دستگاه باز نشده یاشد مشتری امکان عودت کالا را تا 24 ساعت دارد در غیر اینصورت مشتری حق هر گونه اعتراضی را در رابطه با بازگشت کالا از خود سلب مینمایند.
مشاوران دیجی سنتر در صورت درخواست مشتری در رابطه با خرید بهتر اطلاعاتی را در اختیار مشتری قرار میدهند ولیکن در نهایت تصمیم گیرنده خریدار است و بعد از ثبت سفارش اعتراضی به مشاوران دیجی سنتر وارد نمیشود. ( قبل از خرید تحقیق کنید )
لغو سفارش / عودت مبلغ / ارسال :
- سفارش ثبت شده تنها در صورتی کنسل میشود که مشتری تا 3 ساعت بعد از ثبت سفارش به اطلاع کارشناسان دیجی سنتر رسانده باشد.
- در صورتی که مشتری قصد لغو سفارش را داشته باشد و تا 3 ساعت بعد از ثبت سفارش به دیجی سنتر اعلام نکند و سفارش به باربری ارسال شده باشد هزینه ی ارسال تا باربری و بسته بندی از حساب مشتری کسر و مابغی مبلغ 24 الی 48 ساعت بعد به حساب مشتری بازگردانده میشود.
- در صورتی که کالای سفارش مشتری، با درخواست ایشان تهیه شده باشد باید یک دوم مبلغ را به عنوان بیعانه پرداخت کنند و بعد از تهیه کالا امکان کنسل کردن سفارش وجود ندارد.
- در صورتی که مشتری به دلایل” پشیمان شدم، فکر میکردم رنگ ابی آسمانی باشد اما ابی فیروزه ای بود، شخص دیگری سفارش من را ثبت کرده و موارد مشابه، قصد عودت کالا را بعد از ارسال داشته باشد این کار امکان پذیر نمیباشد.
- مبلغ سفارش کنسل شده بعد از یک روز کاری به حساب شخصی که مبلغ از حسابش کسر شده عودت داده میشود. (تنها شماره حساب و یا شماره شبا)
- سفارش ها 24 ساعت بعد از ثبت سفارش ارسال میگردد.
- مسئولیت کالا تنها تا زمانی که به پست، تیپاکس ویا باربری ها تحویل داده میشود با دیجی سنتر است بعد از آن پیگیری ها به عهده مشتری میباشد و دیجی سنتر هیچگونه مسئولیتی در قبال زمان دریافت کالا توسط مشتری ندارد.
- سفارشات تهران نیز با توجه به حجم ترافیک زمان دریافت کالاتوسط مشتری تخمین زده میشود و تغییر زمان امری غیر قابل کنترل است و از حیطه مسئولیت دیجی سنتر خارج میباشد.
- مبلغ پیک داخلی با توجه به تعرفه ی پیک میباشد و این امر نیز از حیطه مسئولیت دیجی سنتر خارج میباشد.
عدم حضور:
در صورتی که مشتری در محل تحویل کالا حضور نداشته باشد و سفارش عودت داده شود مبلغ ارسال مجدد نیز به عهده ی مشتری میباشد.
در صورتی که ادرس درج شده در سفارش مشتری محلی خاص و قابل استعلام نباشد کالا برای مشتری ارسال نخواهد شد.
به طور مثال: سیدخندان ابتدای رسالت شرق کوچه ی باقری
نمونه ی درست : تهران سیدخندان ابتدای رسالت شرق نرسیده به خیابان دبستان(کابلی) کوچه ی باقری باقری پلاک 1 طبقه ی سوم فروشگاه دیجی سنتر
ارسال کالا توسط مشتری:
در صورتی که به هر دلیل کالا توسط مشتری به دیجی سنتر بازگشت داده شود ارسال کالا با تمامی اقلام ضروری میباشد.
تصاویر و اطلاعات محصول:
اطلاعات محصول توسط شخص و از روی سایت های معتبر انجام میشود و تضمین صحت آن از عهده ی دیجی سنتر خارج میباشد.
گارانتی موبایل:
گوشی های موجود در سایت دیجی سنتر ممکن است همراه گارانتی های معتبر از شرکت های مختلفی باشد بنابراین برای استفاده از گارانتی به مرکز خدمات ذکر شده در کارت گارانتی مراجعه نمایید. دیجی سنتر هیچگونه مسئولیتی در مقابل گارانتی های شرکتی ندارد.
عدم موجودی:
در صورتی که مشتری کالایی را تهیه کند و کالا ناموجود شود سفارش مشتری در حالت معلق قرار گرفته در صورت امکان تهیه برای مشتری ارسال میشود در غیر اینصورت سفارش لغو و مبلغ به حساب مشتری عودت داده میشود.
قیمت اشتباه:
در صورتی که مبلغ درج شده در سایت اشتباها پایین تر از مبلغ واقعی محصول ثبت شده باشد دیجی سنتر حق لغو سفارش و عودت مبلغ به مشتری را دارد.
حقوق مشتری :
- مشتری حق دارد تمام جوانب خرید اینترنتی خود را سنجیده و در صورت هرگونه مشکل و یا سوال با بخش پشتیبانی دیجی سنتر تماس حاصل نماید.
- کالاهای خریداری شده توسط مشتری باید با کالاهای درج شده در سایت و کالای خریداری شده ی مشتری همخوانی داشته باشد و تلفن همراه نیز رجیستر شده باشد.
- مشتری امکان لغو سفارش را قبل از ارسال به باربری دارد و تمام هزینه ی خرید نیز به مشتری بازگردانده میشود.
- در صورتی که کالایی دچار ایراد و یا نقص کارخانه ای باشد مشتری حق عودت کالا را دارد البته این امر توسط کارشناسان دیجی سنتر مورد بررسی قرار میگیرد. (ایراد کارخانه ای ایرادی ایست که مشتری هیچ نقشی در بروز آن ندارد).
- با توجه به اینکه سایت دیجی سنتر برای تک فروشی میباشد برای حمایت از حقوق مصرف کننده کالای گوشی موبایل به صورت تک فروخته میشود و در صورتی که تعداد کالای خریداری شده بیش از یک عدد باشد و تیم دیجی سنتر متوجه همکار بودن خریدار شود، حق لغو سفارش را دارد.
نکته : اطلاعات این صفحه در بازه های زمانی مختلف بروزرسانی میشود