شرایط و ضوابط

رجیستری :

گوشی موبایل در دیجی سنتر رجیستر شده است و به همراه کد فعالسازی به مشتری ارائه خواهد شد. در صورت هر گونه مغایرت با نکته ی بالا مشتری موظف است ضرف مدت 24 ساعت مورد را به دیجی سنتر اطلاع دهد در غیر اینصورت  مشتری حق هر گونه اعتراضی را در رابطه با رجیستری از خود سلب می‌نمایند.

مغایرت:

در صورتی که کالای خریداری شده با کالای سفارش داده شده مغایرت داشته باشد به طور مثال از نظر ظرفیت ، رنگ و… اگر که پلمپ دستگاه باز نشده یاشد مشتری امکان عودت کالا را تا 24 ساعت دارد در غیر اینصورت  مشتری حق هر گونه اعتراضی را در رابطه با بازگشت کالا از خود سلب می‌نمایند.

لغو سفارش:

در صورتی که مشتری قصد لغو سفارش را داشته باشد و سفارش به باربری ارسال نشده باشد تمام مبلغ خرید به حساب مشتری بازگردانده میشود در غیر اینصورت هزینه ی ارسال تا باربری و بسته بندی از حساب مشتری کسر و مابغی مبلغ به حساب مشتری بازگردانده میشود.

عدم حضور:

در صورتی که مشتری در محل تحویل کالا حضور نداشته باشد و سفارش عودت داده شود مبلغ ارسال مجدد نیز به عهده ی مشتری میباشد.

در صورتی که ادرس درج شده در سفارش مشتری محلی خاص و قابل استعلام نباشد کالا برای مشتری ارسال نخواهد شد.

به طور مثال: سیدخندان ابتدای رسالت شرق کوچه ی باقری

نمونه ی درست : تهران سیدخندان ابتدای رسالت شرق نرسیده به خیابان دبستان(کابلی)  کوچه ی باقری باقری پلاک 1 طبقه ی سوم فروشگاه دیجی سنتر

ارسال کالا توسط مشتری:

در صورتی که به هر دلیل کالا توسط مشتری به دیجی سنتر بازگشت داده شود ارسال کالا با تمامی اقلام ضروری میباشد.

تصاویر و اطلاعات محصول:

اطلاعات محصول توسط شخص و از روی سایت های معتبر انجام میشود و تضمین صحت آن از عهده ی دیجی سنتر خارج میباشد.

گارانتی موبایل:

گوشی های موجود در سایت دیجی سنتر ممکن است همراه گارانتی های معتبر از شرکت های مختلفی باشد بنابراین برای استفاده از گارانتی به مرکز خدمات ذکر شده در کارت گارانتی مراجعه نمایید. دیجی سنتر هیچگونه مسئولیتی در مقابل گارانتی های شرکتی ندارد.

عدم موجودی:

در صورتی که مشتری کالایی را تهیه کند و کالا ناموجود شود سفارش مشتری در حالت معلق قرار گرفته در صورت امکان تهیه برای مشتری ارسال میشود در غیر اینصورت سفارش لغو و مبلغ به حساب مشتری عودت داده میشود.

قیمت اشتباه:

در صورتی که مبلغ درج شده در سایت اشتباها پایین تر از مبلغ واقعی محصول ثبت شده باشد دیجی سنتر حق لغو سفارش و عودت مبلغ به مشتری را دارد.

حقوق مشتری :

  1. مشتری حق دارد تمام جوانب خرید اینترنتی خود را سنجیده و در صورت هرگونه مشکل و یا سوال با بخش پشتیبانی دیجی سنتر تماس حاصل نماید.
  2. کالاهای خریداری شده توسط مشتری باید با کالاهای درج شده در سایت و کالای خریداری شده ی مشتری همخوانی داشته باشد و تلفن همراه نیز رجیستر شده باشد.
  3. مشتری امکان لغو سفارش را قبل از ارسال به باربری دارد و تمام هزینه ی خرید نیز به مشتری بازگردانده میشود.
  4. در صورتی که کالایی دچار ایراد و یا نقص کارخانه ای باشد مشتری حق عودت کالا را دارد البته این امر توسط کارشناسان دیجی سنتر مورد بررسی قرار میگیرد. (ایراد کارخانه ای ایرادی ایست که مشتری هیچ نقشی در بروز آن ندارد).

نکته : اطلاعات این صفحه در بازه های زمانی مختلف بروزرسانی میشود

درباره دیجی سنتر بیشتر بدانید​
اطلاعات تماس فروشگاه​

شماره تلفن : ۰۲۱۸۸۴۵۱۰۰۳ (‌۱۰ خط)

آدرس :‌تهران، سیدخندان، خیابان شریعتی، ابتدای رسالت شرق نرسیده به خیابان دبستان، نبش کوچه باقری پلاک 1

دیجی سنتر در شبکه های اجتماعی​
نمادهای اعتماد
اتحادیه کسب و کار مجازی
نماد اعتماد
اتحادیه کسب و کار مجازی
Enable registration in settings - general