اخبار و مقالات, نقد و بررسی لنز دوربین

OM SYSTEM ماکرو 90 میلی متری f/3.5 را به مجموعه PRO اضافه می کند

03 9035 90mm KeyVisual Photographer

OM SYSTEM یک ماکرو تله فوتو 2 برابری ساخته شده برای این میدان را معرفی کرده است: M.Zuiko Digital ED 90mm f/3.5 Macro IS PRO برای دوربین های Micro Four Thirds. لنز جدید با فاصله کانونی معادل 180 میلی‌متری، تثبیت‌کننده تصویر 5 محوره و آب‌بندی آب‌وهوای IP53، برای عکاسان ماکرو ساخته شده است که می‌خواهند از نزدیک با طبیعت آشنا شوند.

01 90Macro MC20 Studio

M.Zuiko Digital ED 90mm f/3.5 Macro IS PRO

با وزن کمی کمتر از یک پوند، f/3.5 90 میلی‌متری مجموعه‌ای چشمگیر از اپتیک‌ها شامل چهار پراکندگی بسیار کم (ED) و دو Super ED، یک ضریب شکست بالا (HR) و یک عنصر Super HR برای تصحیح انحرافات همه طعم ها، از ثبت تصویر واضح و دقیق اطمینان حاصل می کند. تثبیت کننده درون لنز تا شش مرحله اصلاح را فراهم می کند که در صورت استفاده با دوربین های سازگار مانند OM-1 می توان تا هفت مرحله را افزایش داد.

02 9035 90mm OM

حداکثر بزرگنمایی 2 برابر (معادل 4 برابر فول فریم) با حداقل فاصله فوکوس 8.82 اینچ امکان پذیر است. برای نزدیک‌تر شدن، مبدل تله 2x MC-20 که به‌طور جداگانه در دسترس است، می‌تواند به طور مؤثری برد خود را دو برابر کند و فاصله کانونی معادل 360 میلی‌متر را فراهم کند. فوکوس خودکار سریع و بی‌صدا است تا با سوژه‌های آزاردهنده همگام شود، اما مزاحم نباشد. سوئیچ محدود کننده فوکوس برای عکاسی بین 0.25-0.5 متر سرعت فوکوس را چه با استفاده از AF یا فوکوس دستی افزایش می دهد.

ماکرو 90 میلی‌متری f/3.5 برای ماجراجویی در فضای باز ساخته شده است. با محافظت از آب و هوا با گواهی IP53، می تواند بدون نگرانی محیط های چالش برانگیز و آب و هوای غیرقابل پیش بینی را تحمل کند. علاوه بر این، یک پوشش فلوئور در عنصر جلویی آن از آب و روغن محافظت می کند تا به تمیز نگه داشتن تصویر کمک کند. کل لنز تا 14 درجه فارنهایت ضد یخ است. در کنار سوئیچ محدود فوکوس ذکر شده، کنترل روی لنز شامل یک سوئیچ IS برای فعال‌سازی سریع تثبیت‌کننده و یک دکمه L-Fn قابل تنظیم است. فیلتر جلویی 62 میلی متری را می پذیرد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *