اخبار و مقالات, اخبار دوربین دیجیتال, نقد و بررسی دوربین

HERO11 جدیدترین دوربین اکشن مشکی

GoPro Mini 3

زمانی که فکر می‌کردید آخرین تجربه دوربین اکشن پرچم‌دار GoPro در اوج خود قرار دارد، GoPro با دوربین اکشن جدید HERO11 Black و HERO11 Black Creator Edition و مدل جدید فوق‌العاده کامپکت HERO11 Black Mini پیشرفت کرده و از آن مشخصات پیشی گرفته است.

نگران نباشید – تمام ویژگی‌های عالی HERO10 هنوز وجود دارد، مانند فیلم‌برداری 5.3K60 / 4K120 / 2.7K240، ضد آب تا 33 اینچ، باتری 1720 میلی‌آمپر ساعتی Enduro با دوام، لنز ضد خش، صفحه نمایش LCD دوگانه، و همچنین Wi-Fi و بلوتوث پخش و کنترل.

 

 

سنسور قوی تر

HERO11 Black یک سنسور کاملاً جدید 27 مگاپیکسلی را معرفی می‌کند که می‌تواند جزئیات باورنکردنی را در عکس‌ها و فیلم‌برداری ثبت کند، تثبیت‌کننده HyperSmooth 5.0 به‌روز شده، ویدیوهای برجسته خودکار، رنگ‌های اختیاری 8 یا 10 بیتی، و یک لنز دیجیتال فوق‌واید HyperView جدید که بهینه‌سازی می‌کند.همچنین تصویر حسگر 8:7 به نسبت تصویر سینمایی 16:9از ویژگی های بارز این مدل است.

حسگر جدید و بزرگتر به شما امکان می دهد فیلم خود را در جنبه دلخواه خود ضبط و برش دهید – برای عکس های سینمایی بسیار عریض، برای رسانه های اجتماعی عمودی، کادر کامل تر برای عکس ها – در حالی که بالاترین کیفیت تصویر و عمق رنگ را حفظ می کنید. یک میلیارد رنگ آن (و اکنون انتخاب رنگ 8 یا 10 بیتی را ارائه می دهد) عمق رنگ استثنایی را برای عکس ها و فیلم ها فراهم می کند.

پشتیبان گیری و پخش جریانی ابری

علاوه بر قابلیت پخش زنده با استفاده از Wi-Fi، اکنون HERO11 در حین شارژ، می تواند تنظیم شود تا فیلم شما را به طور خودکار در فضای ابری آپلود کند (با اشتراک اختیاری). همچنین می‌تواند به‌طور خودکار ویدیوهای برجسته از فیلم‌های شما ایجاد کند، همراه با موسیقی همگام‌سازی‌شده، که می‌توانید به‌طور یکپارچه آن‌ها را از تلفن خود به اشتراک بگذارید.

شوت های پایدار و ثابت

گوپرو در سال 2021 به خاطر فناوری HyperSmooth خود برنده جایزه امی شد، اما این برند به همین جا بسنده نکرد، زیرا فناوری تثبیت کننده در HERO11 با HyperSmooth 5.0 بهبود زیادی یافته است، که حتی عکس های ثابت تری ارائه می دهد. و از آنجایی که اکنون دارای سنسور بزرگ‌تری است، این عکس‌های لرزان می‌توانند صاف بودن را بدون از دست دادن کیفیت تصویر حفظ کنند. افزودن ویژگی جدید Horizon Lock به عکس‌های شما، ضبط نرمی را فراهم می‌کند و فیلم شما را مستقیماً در افق قفل می‌کند، حتی زمانی که دوربین را 360 درجه می‌چرخانید و کج می‌کنید.

طراحی فیزیکی

همچنین می‌توانید عکس‌های سینمایی را در زیر آب بگیرید، زیرا دوربین تا 33 اینچ ضدآب است و پوشش لنز مقاوم در برابر آب آن، عکس‌های واضح را تسهیل می‌کند و از شعله‌ور شدن لنز و مصنوعات از لکه‌دار کردن تصاویرتان جلوگیری می‌کند. این کاور نیز ضد خش است، بنابراین می توانید در هر شرایطی از دوربین بدون آسیب رساندن به لنز استفاده کنید.

یک باتری Enduro با ظرفیت 1720 میلی آمپر ساعت به همراه دوربین تعبیه شده است که قدرت طولانی و عملکرد بالایی را در دماهای شدید ارائه می دهد. این دوربین روی کارت microSD تا 256 گیگابایت ضبط می‌کند و اگر ویدیوهای 4K و بالاتر را ضبط می‌کنید، باید از حداقل مدل V30 یا UHS-3 استفاده کنید. همانند مدل های قبلی، HERO11 با مدهای اختیاری، از جمله مد مدیا که به شما امکان می دهد یک میکروفون حرفه ای به ویدیوهای خود اضافه کنید، سازگار است.

بسته نرم افزاری نسخه سازندگان

Creator Edition شامل دوربین HERO11 Black است و آیتم‌های اضافی متعددی را ارائه می‌کند که می‌توانند شما را به عنوان یک ولاگر با قدرت، نور و نصب طولانی‌تر راه‌اندازی کنند. در جعبه، تمام موارد همراه با دوربین اصلی و همچنین مدیا قابل جابجایی را خواهید دید که دارای میکروفون داخلی خود با شیشه جلو و درگاهی برای افزودن میکروفون خارجی است. Light Mod نیز گنجانده شده است و یک چراغ LED با یک دیفیوزر و آداپتور 2 انگشتی به GoPro شما اضافه می کند.

GoPro Hero11 Creator Edition 2

HERO11 Black Creator Edition

HERO11 Black Mini

HERO11 Black Mini که اخیراً نیز معرفی شد، دارای همان ویژگی‌های قدرتمند HERO11 Black است، اما با عملکرد ساده‌تر و یک دکمه‌ای حتی کوچک‌تر و سبک‌تر است. همچنین دارای دو مجموعه انگشت تاشو در پایین و یک مجموعه با مشخصات پایین در پشت برای گزینه‌های نصب بیشتر است.

اندازه و گزینه‌های نصب، مینی را راحت‌تر روی کلاه ایمنی، روی بدن یا هر جایی که یک دوربین کوچک می‌تواند ماجراجویی دوچرخه‌سواری، اسکی، اسکیت یا موج‌سواری شما را ثبت کند، آسانتر نصب می‌کند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *