رسانه و سرگرمی

LE BOOK CLUB MORTEL یک فیلم اسلشر اسپانیایی

the killer book club netflix 768x432 1

مقدمه

“باشگاه کتاب مرگبار: قاتل اسپانیایی شما را در ماه اوت در نتفلیکس هالوین می‌کند.

از دوشنبه، 6 ژوئن، “Geeked Week” با انتشار اعلان‌های مختلف نتفلیکس را شلوغ کرده است. پس از نمایش اولیه‌ی سریال “The Midnight Club” که یک مجموعه‌ی جوانان (Young Adult) به کارگردانی مایک فلنگنان (سازنده‌ی سریال The Haunting of Hill House) بود، این پلتفرم پخش زندگی‌نامه “Le Book Club Mortel” را نیز به نمایش گذاشته است، که همان‌طور که از نامش پیداست، باشگاه مطالعه‌کنندگان و جرم‌ها را با یکدیگر تلفیق می‌کند… جذاب، نیست؟

LE BOOK CLUB MORTEL : لِسلاشِر اسپانیایی – یک نگاه اجمالی

وقتی اسرار، جنایت و باج خواهی دست به دست هم می دهند.

تریلر این فیلم توسط شرکت Brutal Media تولید شده است که قبلاً بسیاری از فیلم‌های موفقی مانند “Welcome to Eden” در کاتالوگ خود داشته است. این فیلم با حضور وکی ولیلا، آلوارو مل، پریسیلا دلگادو، ایوان پلیسر، آنه روت، کارلوس آلکائده، حمزه زیدی و ماریا سریزوئلا با مشارکت دانیل گرائو به نمایش در خواهد آمد

بر اساس رمان “The Criminal Readers Club” نوشته کارلوس گارسیا میراندا، این فیلم ترسناک یک رمز و راز نگران کننده را کشف می‌کند که مطمئناً خون را در رگ ها فریز می‌کند.

پس از تبدیل شدن به همدست در شوخی لباسی که در یک حادثه‌ی تصادف ممیتی به پایان رسید و انجام پیمان سکوت، یک گروه از جوانان متوجه تهدیدات نویسنده‌ای ناشناس می‌شوند که هدفش فاش کردن این راز تاریک است. این افراد از طرف او به انتشار یک رمان ترسناک و وحشتناک مبتنی بر داستان آن‌ها در رسانه‌های اجتماعی تهدید می‌شوند. در هر فصل، یکی از آن‌ها خواهد مُرد. در حالی که به همدیگر مشکوک هستند، گروه شروع به مبارزه برای بقا در میان دانشگاه می‌کنند. هر کدام از آن‌ها می‌توانند قربانی بعدی یا قاتل باشند.

خلاصه فیلم

گروهی از جوانان پس از شریک شدن در یک شوخی که به یک تصادف مرگبار و یک پیمان سکوت ختم شد، خود را در معرض تهدید نویسنده ای ناشناس می بینند که قصد دارد این راز تاریک را فاش کند. باج گیر آنها تهدید می کند که یک رمان ترسناک بر اساس داستان آنها در رسانه های اجتماعی منتشر خواهد کرد. در هر فصل یکی از آنها خواهد مرد. در حالی که این گروه به یکدیگر مشکوک هستند، در وسط محوطه دانشگاه مبارزه برای بقا را آغاز می کنند.دهر یک از آن‌ها می‌تواند قربانی یا قاتل بعدی باشد.

بازیگران و شخصیت‌ها

ماریا سریزوئلا

f.elconfidencial.com original c8a a54 82b c8aa5482b9212bedde64202b7a315078

دانیل گرائو

SYS26P26F1 133344

وکی ولیلا

VekiVelilla02

آلوارو مل

medium 2023 07 31 fc648deb73

پریسیلا دلگادو

5688554

ایوان پلیسر

0413781

آنه روت

ANE ROT 1 web22

کارلوس آلکائده

CarlosAlcaide still3 550x330 1

حمزه زیدی

HAMZA ZAIDI 6 1365x2048 1

تریلر فیلم

در اینجا یک نمونه از تریلر فیلم “باشگاه کتاب قاتل: لِسلاشِر اسپانیایی” را به نمایش درآورده‌ایم. این تریلر کوتاه اما هیجان‌انگیز، اجازه می‌دهد تا با جوانبی از فیلم آشنا شویم و همچنین تشویق مخاطبین به مشاهده فیلم را به دنبال داشته باشیم.

“LE BOOK CLUB MORTEL” چه زمانی منتشر می شود؟

در تاریخ 25 آگوست 2023 به طور انحصاری در نتفلیکس در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *