رسانه و سرگرمی

بازی Assassin’s Creed Mirage در ماه ژوئن برای دستگاه‌های iOS عرضه می‌شود

Assassins Creed Mirage launching for iOS devices in June opt

بازی Assassin’s Creed Mirage که در اکتبر ۲۰۲۳ عرضه شد، تلاشی از سوی یوبی‌سافت بود تا این فرنچایز را به ریشه‌های خود بازگرداند. این بازی که بیشتر بر روی مخفی‌کاری، پارکور و ترور تمرکز دارد تا عناصر نقش‌آفرینی، بازیکن را در نقش باسیم (یک دزد که به مخفیان می‌پیوندد)، قرار می‌دهد.

این بازی در بغداد قرن نهم، دوران طلایی اسلام جریان دارد و از لحاظ مقیاس بسیار کوچک‌تر از عناوین پیشین است. Assassin’s Creed Mirage برای کنسول‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی منتشر شد و نسخه موبایلی آن قرار است در ژوئن برای iOS عرضه شود.

یوبی‌سافت به تازگی تأیید کرد که اولین عنوان اصلی این سری که به طور طبیعی روی دستگاه‌های موبایل قابل اجراست، Assassin’s Creed Mirage، در تاریخ 6 ژوئن برای دستگاه‌های iOS عرضه می‌شود.

نسخه‌های آیفون و آیپد Assassin’s Creed Mirage که توسط یوبی‌سافت صوفیا توسعه یافته‌اند، تجربه‌ای مشابه با نسخه کنسول ارائه می‌دهند. با این حال، کنترل‌های بازی برای صفحه‌نمایش‌های لمسی آیفون و آیپد تطبیق داده شده‌اند تا به بازیکنان یک تجربه بازی بصری، راحت و جذاب ارائه دهند.

مهم‌تر از همه، پشتیبانی از ادامه بازی و ذخیره‌سازی ابری از طریق یوبی‌سافت کانکت در دسترس خواهد بود، بنابراین بازیکنان می‌توانند پیشرفت خود را در تمام پلتفرم‌های موجود انتقال دهند.

این توسعه‌دهنده فرانسوی اعلام کرد که Assassin’s Creed Mirage به مدت ۹۰ دقیقه رایگان قابل دانلود و بازی خواهد بود. نسخه کامل از خرید درون-برنامه‌ای (Universal Purchase) پشتیبانی می‌کند و با یک خرید درون‌برنامه‌ای قابل باز شدن است، به این ترتیب بازیکنان می‌توانند از این بازی هم روی آیفون و هم روی آیپد لذت ببرند.

قابل ذکر است که این بازی هم اکنون برای پیش‌سفارش در اپ استور در دسترس است، اما تنها دستگاه‌های iOS پشتیبانی‌شده، آیفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۵ پرو مکس و همچنین آیپد ایر و آیپد پرو با تراشه M1 یا بالاتر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *