نقد و بررسی

بهترین شارژر های وایرلس 2022: چگونه گوشی آیفون و اندروید خود را بدون سیم شارژ کنید

بهترین شارژر های وایرلس 2022: چگونه گوشی آیفون و اندروید خود را بدون سیم شارژ کنید

بهترین شارژرهای بی سیم از استاندارد Qi استفاده می کنند که با هر آیفون مدرن، گوشی های سامسونگ، گوگل پیکسل 6، وان پلاس 9 پرو و ​​همه گوشی های هوشمند اصلی که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند، سازگار است.

دانستن استاندارد بخش آسانی است، اما تشخیص اینکه کدام یک برای شما مناسب است دشوارتر می باشد. شارژرهای بی‌سیم طرح‌ها، قیمت‌ها و مشخصات تحویل برق متفاوتی را ارائه می‌دهند، بنابراین یافتن شارژرهای مناسب برای نیازهای شما مهم است. ما قبل از ارائه توصیه‌های شخصی، محصولات برتر را برای یافتن مزایا و معایب هر کدام آزمایش کرده‌ایم.

هیچ گوشی با قابلیت شارژ Qi همراه با یک شارژر بی‌سیم شخص اول در جعبه عرضه نمی‌شود، اگرچه بسیاری از شرکت‌های تلفن خود آن را تولید می‌کنند، بنابراین باید بیرون بروید و یک شارژر جداگانه بخرید.

فهرست ما شامل برندهای شخص ثالث قابل اعتماد مانند بلکین، انکر، موفی و ​​سایر نام‌های معروف است – به همراه زوجی که ممکن است نامشان را نشنیده باشید. اکثر شارژرهای بی سیم گوشی شما را به سرعت شارژرهای سیمی شارژ نمی کنند، اما اگر می خواهید از شر کابل های نامرتب خلاص شوید یا به سادگی نمی خواهید تلفن خود را به برق متصل کنید، مفید هستند. یک پد شارژ کوچک بسیار زیباتر است. نسبت به کابل ها

ما این شارژرهای بی‌سیم را با انواع تلفن‌ها، ساعت‌های هوشمند مانند اپل واچ و دستگاه‌های دیگر مانند هدفون آزمایش کرده‌ایم تا ببینیم آیا آنها نیز آن‌ها را شارژ می‌کنند یا خیر. همه این کار را انجام نمی‌دهند، ما به نرخ شارژ بر حسب وات اشاره کرده‌ایم که نشان می‌دهد کدام یک سریع‌تر کار می‌کنند.

قبل از غواصی، وقت بگذارید و بررسی کنید که گوشی شما واقعاً از شارژ بی سیم استفاده می کند. برخی از گوشی های قدیمی اینطور نیستند – به خصوص آنهایی که پشتی فلزی دارند.

بهترین پاور بانک ها و بهترین شارژرهای آیفون که می توانید همین الان بخرید

بهترین شارژر های وایرلس 2022

NvHN264SHnZZCcx4sc3rnD 970 80.jpg

1. پایه شارژ بی سیم Belkin BoostUp

شارژ: 10 وات

مزایا

[list_positive]

  • لاستیک مات با کیفیت + پلاستیک براق

[/list_positive]

معایب

[list_negative]

  • سریع ترین شارژر نیست

[/list_negative]

Belkin 10W یک پله در طراحی و قدرت شارژ است – که هر دو قابل توجه هستند. این نرخ شارژ در آیفون XS Max ما در 30 دقیقه 16٪ دوباره پر شد.

بلکین 10 وات دارای پلاستیک براق با لاستیک مات برای سطح شارژ صاف است و همچنین بازوهایی دارد که از لیز خوردن گوشی شما از روی سطح جلوگیری می کند. این به طور ملموس کیفیت بالاتری دارد و در رنگ مشکی یکدست، نسبت به شارژرهای ارزان‌تر کمی ظریف‌تر به نظر می‌رسد.

اینکه آیا شما پد یا پایه‌ها را دوست دارید بیشتر به سلیقه شخصی شما بستگی دارد، اما ما از مفید نگه داشتن دستگاه شما برای بررسی زمان و پیمایش در اعلان‌ها لذت می‌بریم. اگرچه فقط تلفن ها را شارژ می کند – بدون ساعت هوشمند یا تبلت.

EaS3x8cGAKv6s9u6hvw9LA 970 80.jpg

2. شارژر Apple MagSafe

شارژ: 15 وات

مزایا

[list_positive]

[/list_positive]

معایب

[list_negative]

  • دقیقا بی سیم نیست

[/list_negative]

شارژر اپل MagSafe بیشتر به عنوان روش پیشنهادی جدید برای شارژ آخرین آیفون 13 شناخته می شود. این شارژر از آهنرباهای گوشی هوشمند برای تراز مناسب استفاده می کند تا سریع ترین سرعت شارژ ممکن را داشته باشید.

کاملاً بی‌سیم به نظر نمی‌رسد، زیرا اساساً شارژر مغناطیسی را در پشت تلفن خود بسته‌اید، اما نسبت به استفاده از یک کابل شارژ واقعی بسیار مشکل‌تر است.

در حالی که در ارتباط با آیفون 13 بیشترین بهره را از آن خواهید برد، با دستگاه های قدیمی اپل و حتی گوشی های اندرویدی نیز کار می کند. اگر به راه حل رسمی نیاز دارید، این راه حل مناسب شماست.

pGwqL5o7hGbnqryWkPAtLn 970 80.jpg

3. Apple MagSafe Duo

شارژ: تا 14 وات

مزایا

[list_positive]

  • طراحی مینیمالیستی
  • قابلیت شارژ چندین دستگاه

[/list_positive]

معایب

[list_negative]

  • گران قیمت

[/list_negative]

MagSafe Duo یکی از شارژرهای قابل حمل‌تر موجود است که برای راحتی بیشتر به راحتی در کنار هم جمع می‌شود. می توانید از آن برای شارژ همزمان آیفون و اپل واچ یا ایرپاد خود استفاده کنید که برای طرفداران مشتاق اپل بسیار مفید است.

با این حال، MagSafe Duo حداقل 129 دلار / 129 پوند / 199 دلار استرالیا بدون آداپتور دیواری گران است، به علاوه در شارژ سریع ترین نیست زیرا بسته به آداپتور دیواری که خریداری می کنید، 11 وات یا 14 وات شارژ خواهید داشت.

با این حال، اگر قابلیت حمل همه چیز است، MagSafe Duo مطمئناً فرمی دارد که در یک لحظه به جیب می‌رود.

xTtwRUxGbHePNF99QxoFMP 970 80.jpg

4. Anker PowerWave 15 with Quick Charge 3.0

شارژ: 15 وات

مزایا

[list_positive]

  • پد فلزی درجه یک
  • شارژ 15 وات

[/list_positive]

معایب

[list_negative]

  • فقط یک رنگ دارد

[/list_negative]

Anker 15W یکی از شارژرهای سریع‌تر در لیست ما با این قیمت پایین است، اگرچه فقط برخی از تلفن‌های اندرویدی پیشرو می‌توانند تفاوت را متوجه شوند. به عنوان مثال، در آزمایش 30 دقیقه ای ما، آیفون XS Max تنها 10 درصد را به دست آورد – قابل احترام، اما برای گوشی های اپل تنظیم نشده است. با توجه به اینکه آخرین آیفون ها شارژدهی بالای 10 وات را تایید نکرده اند، جای تعجب نیست.

تبلیغات
Anker 15W با بدنه فلزی و پایه لاستیکی ظاهر صنعتی بیشتری نسبت به سایر همتایان خود دارد. این یکی از معدود موارد در لیست ما است که از پلاستیک برای مواد تصفیه شده صرف نظر می کند، که زیبایی بهتری برای دسکتاپ شما دارد.

مانند سایر پدها، باید دستگاه خود را صاف بگذارید تا شارژ شود، اما نرخ سریعتر باعث می شود تا تلفن شما در مدت زمان شارژ مجدد باقی بماند. و با توجه به اینکه Anker PowerWave 15 بسیار ارزان است – 35 دلار (35 پوند، حدود 51 دلار استرالیا) در آمازون – برخی از شارژرهای گران‌تر را با نرخ‌های پایین‌تر شکست می‌دهد (شاید با اجتناب از مجوز “Qi”، زیرا مواد بسته‌بندی آن ادعا می‌کنند که دارای “سریع” است. -شارژ از طریق فناوری پیشرو”).

6QygfhkusLohHeCjMBZDWD 970 80.jpg

5. شارژر بی سیم 10 واتی Aukey

مزایا

[list_positive]

  • قابلیت شارژ 10 واتی

[/list_positive]

معایب

[list_negative]

  • LED آزار دهنده در شب

[/list_negative]

این شارژر بی‌سیم مقرون‌به‌صرفه می‌تواند با استفاده از شارژر دیواری Quick Charge 2.0 یا 3.0 با قدرت کامل 10 واتی خود، گوشی‌های سازگار سامسونگ را تامین کند. آیفون‌ها باید به ۷.۵ وات بسنده کنند، اگرچه این شارژر هنوز سریع‌تر از شارژر آجری سیمی ۵ واتی است که هنوز با هر آیفونی به جز ۱۱ پرو عرضه می‌شود.

طراحی سه سیم پیچ آن به این معنی است که شما مجبور نیستید در مورد نحوه قرار دادن گوشی خود با شارژ مداوم سر و صدا کنید. تلفن شیشه ای شما نیز به لطف پوشش نرم TPU و دلپذیر، به اطراف نمی لغزد.

ظاهر لاستیکی سیاه و سفید کم رنگ به خوبی روی میز، صفحه آشپزخانه یا استند شب ادغام می‌شود، اگرچه مانند بسیاری از شارژرهای بی‌سیم، یک LED کوچک برای سیگنال دادن به آن وجود دارد که اگر درست کنار تخت شما باشد، ممکن است دوست نداشته باشید.

TE53Hj8NGGo9UpqDik3PTd 970 80.jpg

6. پایه شارژ بی سیم Anker 10W

شارژ: 10 وات

مزایا

[list_positive]

  • قیمت پایین
  • + می توانید از تلفن خود در هنگام شارژ استفاده کنید

[/list_positive]

معایب

[list_negative]

نمی تواند سریعتر شارژ شود

[/list_negative]

شارژ بی سیم لازم نیست پیچیده یا گران باشد – و پایه شارژر 10 واتی Anker مدلی ارزان و بدون حاشیه برای شروع شماست.

در طی یک آزمایش 30 دقیقه ای، Anker 10W یک آیفون XS Max را 15% شارژ کرد – جالب نیست، اما با توجه به باتری 3174 میلی آمپر ساعتی XS Max، احتمالا باتری کوچکتر iPhone 8 را سریعتر شارژ می کند. گوشی‌های اندرویدی با رتبه‌بندی شارژ بی‌سیم بالا عملکرد بهتری خواهند داشت: گلکسی نوت 10 سامسونگ در همان بازه زمانی 28 درصد شارژ شده است.

Anker 10W به سرعت تلفن شما را شارژ نمی کند – اگر به طور مکرر تلفن خود را بردارید و یا در طول شب کنار تخت خواب خود را بردارید، بهترین گزینه روی میز است. یک ورودی مقرون به صرفه برای اینکه ببینید آیا شارژ بی سیم برای شما کار می کند یا خیر.

AMhk4iwvCzyEjhYw9kuAQB 970 80.jpg

7. Mophie Powerstation Hub

شارژ: 5 وات

مزایا

[list_positive]

  • حداکثر چهار دستگاه را به طور همزمان شارژ می کند

[/list_positive]

معایب

[list_negative]

  • گران قیمت
  • ظرفیت غیر قابل توجه

[/list_negative]

Mophie Powerstation Hub یک شارژر منحصر به فرد است که عمدتاً یک شارژر نیست – یک بسته باتری است. در حالی که ظرفیت آن محدود است، قابلیت شارژ بی سیم در حال حرکت، این راه حل را به یک راه حل همه کاره (اگر گران است) تبدیل می کند.

Powerstation Hub به صورت بی سیم تا 5 وات شارژ می شود، که خیلی سریع نیست – اما می توانید این کار را در حالی انجام دهید که باتری به طور همزمان حداکثر 3 دستگاه دیگر را شارژ می کند، که بسیار عالی است. سایر درگاه‌ها شامل یکی از اسلات‌های USB 1.0، USB 3.0 و USB-C هستند.

شارژر مستقیماً به پریز دیواری متصل می‌شود تا شارژ شود، اگرچه شارژ بی‌سیم در حین شارژ کار نمی‌کند – یک ویژگی تاسف‌آور است، اما شاید برای دستگاه بی‌خطرتر باشد، زیرا وزن اضافی ممکن است بر شاخک‌های برق فشار بیاورد.

اگرچه پاور استیشن به اندازه پاوربانک‌های با ظرفیت بالاتر بزرگ و نامناسب نیست، اما در جیب شما هم جا نمی‌شود و بیشتر برای هر کسی که کیف یا کیف کوچکی را بسته‌بندی می‌کند راحت است.

اما با تطبیق پذیری هزینه نیز به همراه دارد و Powerstation Hub با اختلاف زیاد گران ترین شارژر در این لیست است. با قیمت خرده فروشی 99 دلار (حدود 81 پوند، 146 دلار استرالیا)، این برای اکثر مردم مقرون به صرفه نیست – و بیشتر یک راه حل ویژه برای کسانی است که پول نقد دارند.

4FrMqv2iDExd5WxadDnUNS 970 80.jpg

8. داک شارژ بی سیم بلکین

شارژ: 7.5 وات

مزایا

[list_positive]

  • طراحی زیبا
  • گزینه مفید برای دارندگان اپل واچ

[/list_positive]

معایب

[list_negative]

  • گران قیمت

[/list_negative]

داک شارژ بی‌سیم Belkin در دنیای شارژ بی‌سیم یک چیز کمیاب است: می‌تواند هم‌زمان تلفن و هم اپل واچ شما را شارژ کند. اکثر شارژرها نمی‌توانند ساعت هوشمند اپل را سرویس کنند و این محصول یک شارژر استاندارد تلفن/دستگاه را نیز وارد می‌کند.

پایه، مانند اکثر شارژرهای بلکین، رنگ سفید مایل به کلاسی دارد. پایه قرص‌شکل روکش مات دارد و پایه تلفن گرد و عمودی در سمت چپ لبه‌ای جدا شده برای استراحت دستگاه شما دارد. نوک دایره‌ای ساعت بسیار شبیه شارژر همراه اپل واچ است، از جمله آهنربایی که ساعت هوشمند را در جای خود محکم می کند.

در حالی که بخش اپل واچ با سرعت 5 وات/1 آمپر شارژ می شود، نرخ شارژر رسمی اپل، بخش تلفن تنها با 7.5 وات شارژ می شود. اگرچه این نرخ مطمئناً نسبت به سایر واحدهای موجود در این لیست پایین‌تر است، اما ممکن است برای آیفون‌ها کافی باشد: با توجه به عدم تمایل اپل به افشای مشخصات آن، مشخص نیست که آیا آخرین تلفن‌هایش در نسل آیفون XS با شارژ 7.5 واتی آیفون X بهبود یافته‌اند یا خیر. 9to5Mac.

این بدان معناست که اگر گوشی اندرویدی با نرخ شارژ بی‌سیم تایید شده بالاتر دارید، ممکن است بخواهید در جای دیگری به دنبال شارژر سریع‌تر بگردید. اما اگر اپل واچ دارید، به احتمال زیاد به هر حال در اکوسیستم اپل هستید.

YdtYTmwj58dVf8wkqauzuj 970 80.jpg

9. پد شارژر بی سیم سامسونگ

شارژ: 7.5 وات

مزایا

[list_positive]

  • دارای ال ای دی که زمان شارژ شدن دستگاه را نشان می دهد
  • دارای پنکه خود خنک کننده

[/list_positive]

معایب

[list_negative]

  • گران بودن نسبت به رقبا

[/list_negative]

اگر می‌خواهید به مارک‌های معروف پایبند باشید، پد شارژر بی‌سیم سامسونگ با برخی ویژگی‌های مفید اما قیمت گزاف‌تر از راه‌حل‌های شخص ثالث وجود دارد.

با این قیمت، شارژ سریع 7.5 واتی با دستگاه‌های سازگار سامسونگ و اپل و تا 5 وات برای هر چیز دیگری دریافت می‌کنید. متمایزتر از آن چراغ LED است که وقتی دستگاه شما به طور کامل روشن می شود برجسته می شود و یک فن خود خنک کننده است که به این معنی است که دیگر نگران داغ شدن بیش از حد شارژر نباشید.

گران‌تر از رقبا، اگر از پرداخت هزینه اضافی ناراحت نباشید، آرامش خاطر زیادی در اینجا وجود دارد.

Jht83Um3AQja3e6rerFtwe 970 80.jpg

10. شارژر بی سیم Yootech

شارژ: 10 وات

مزایا

[list_positive]

  • ارزان قیمت
  • طراحی ساده

[/list_positive]

معایب

[list_negative]

  • سریعترین شارژر موجود نیست

[/list_negative]

اگر ساده‌ترین شارژرهای بی‌سیم را می‌خواهید و در مورد شیک بودن آن خیلی نگران نیستید، شارژر بی‌سیم Yootech این کار را به طرز شگفت‌انگیزی انجام می‌دهد.

با طراحی ساده حلقه، لبه بیرونی لاستیکی را ارائه می دهد تا بتوانید گوشی ها یا ایرپادها را با خیال راحت و بدون نگرانی از لیز خوردن روی آن قرار دهید. یک نشانگر LED سبز به شما اطلاع می دهد که چه زمانی شارژ می شود اما به سرعت خاموش می شود تا مزاحم نشوید.

زمان شارژ می تواند کمی سریعتر باشد، اما با این قیمت، شکایت کردن سخت است.

yQoCMbSu4yTpWo2DYdqFe4 970 80.jpg

11. پد شارژ بی سیم Rapoo XC100

شارژ: 7.5 تا 10 وات

مزایا

[list_positive]

  • ارزان قیمت
  • نشانگر وضعیت نور

[/list_positive]

معایب

[list_negative]

  • سریعترین شارژر نیست

[/list_negative]

پد شارژ بی‌سیم Rapoo XC100 غیرقابل توجه، اما به دور از حالت بد، به سادگی در آنجا قرار دارد و به آرامی در شارژ کردن تلفن شما کار نمی‌کند. همه چیزهایی را که می توانید نیاز داشته باشید ارائه می دهد. همراه با قاب‌های گوشی که ممکن است گوشی شما از آن استفاده کرده باشد، یک نشانگر وضعیت نوری دارد که نشان می‌دهد کار می‌کند، به‌علاوه محافظت در برابر دما و شارژ بیش از حد نیز وجود دارد.

همه اینها به سادگی کار می کند و حالت های سفید پد به این معنی است که با زیبایی شناسی مدرن بسیاری از خانواده های پر از فناوری مطابقت دارد. فقط انتظار نداشته باشید که در شارژ سریع ترین باشد.

Mycay3qz97BaFvkB6bPaHR 970 80.jpg

12. Moshi Otto Q Wireless Qi Charging Pad

شارژ: 15 وات

مزایا

[list_positive]

  • نمای بیرونی پارچه هوشمند
  • از طریق کیس هایی تا ضخامت 0.2 اینچ شارژ می شود

[/list_positive]

معایب

[list_negative]

  • دارای آهنربا گرد و غبار

[/list_negative]

اگر چیزی کمی پلاستیکی کمتر می‌خواهید، از پد شارژ بی‌سیم Qi Moshi Otto Q قدردانی خواهید کرد. از پارچه میکروفیبر و یک حلقه سیلیکونی ضد لغزش استفاده می کند تا دستگاه های شما را ایمن، در جای درست و زیبا نگه دارد. پارچه میکروفیبر به این معنی است که اگر زیاد مراقب نباشید ممکن است کمی آهنربای گرد و غبار ایجاد کند اما روی میز شما زیبا به نظر می رسد.

این شارژر بی سیم سازگار با Qi با ارائه 15 وات توان با چراغ وضعیت LED به شما اطلاع می دهد که اوضاع چگونه است، در حالی که کمی متفاوت از رقبا است، تمام پایه های مورد نیاز شما را پوشش می دهد.

TAQuhugXQemEKQRUzQMDMc 970 80.jpg

13. شارژر گوشی چوبی لیگنوم

شارژ: 10 وات

مزایا

[list_positive]

  • نمای بیرونی چوبی
  • مواد پایدار

[/list_positive]

معایب

[list_negative]

  • مناسب هر خانه ای نیست

[/list_negative]

شارژر بی سیم چوبی لیگنوم با اکثر شارژرهای بی سیم دیگر متفاوت به نظر می رسد زیرا از چوب مرغوب ساخته شده است. خوشبختانه، این شرکت قول داده است که برای هر فروش یک شارژر، یک درخت بکارد تا متعادل شود و به معنای چوب پایدار در سراسر آن باشد.

این برای هر چیدمان خانه مناسب نیست، اما اگر به دنبال چیزی با ظاهر سنتی‌تر و در عین حال مدرن‌تر هستید، افزودنی عالی برای آشپزخانه یا میز قهوه است. انتخاب چوب های مختلف نیز یک لمس خوب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *