اخبار موبایل

نمایشگر Realme GT5 Pro به 3000nit روشنایی رسیده است!

digicenter.ir 001

هنوز تاریخ معرفی رسمی گوشی Realme GT5 Pro مشخص نشده است، اما رئیس بازاریابی این شرکت جزئیات بیشتری در مورد این گوشی منتشر کرده است. دو هفته پس از تایید این که این گوشی با پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 عرضه خواهد شد، او اعلام کرد که صفحه نمایش این مدل پرچمدار جدید تا 3,000nit روشنایی دارد.

این مقام اعلام کرد که این صفحه نمایش بهترین نمایشگر این صنعت خواهد بود و GT5 Pro این امر را ممکن خواهد کرد چرا که این ارتقا یک (حماسه) خواهد بود و به کاربران تجربه استفاده از بهترین‌ صفحه نمایش موجود بازار را خواهد بود.

احتمالاً صفحه نمایش توسط شرکت BOE ساخته خواهد شد، زیرا شرکت تولید کننده نمایشگرها به تازگی اعلام کرده است که یک صفحه نمایش با روشنایی 3,000nit را توسعه داده است که در همکاری با Oppo و OnePlus برای پرچمدارهای آینده‌شان ساخته شده اند. Realme به عنوان یکی از اعضای همان گروه، احتمالاً از همان نمایشگر استفاده خواهد کرد.

صفحه نمایش دارای وضوح 1220p خواهد بود و انتظار می‌رود که حاشیه‌های بسیار نازک و لبه‌های کمی خمیده داشته باشد.

ما هنوز منتظر تعیین تاریخ برگزاری مراسم معرفی از سوی Realme هستیم. به نظر می‌رسد که این اتفاق به زودی رخ خواهد داد، زیرا این گوشی در حال حاضر توسط سازمان TENAA تایید شده و آماده برای عرضه به بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *