اخبار موبایل

iOS 17.1.1 و watchOS 10.1.1: به گفته اپل باگ ها برطرف شدند!

iOS 17 9f4806d724871c73 1050x591 1

امروز اپل نسخه‌های iOS 17.1.1، iPadOS 17.1.1 و watchOS 10.1.1 را برای دستگاه‌های سازگار منتشر کرده است. همانطور که افزایش قیمت کم در این نسخه ها نشان می‌دهد، این به‌روزرسانی‌ها تغییرات بزرگی با خود نمی‌آورند که ویژگی‌های جدیدی را به همراه داشته باشند. به جای آن، آن‌ها باگ‌های ناراحت‌کننده و بارزی که اخیراً پدید آمده بودند، رفع می‌کنند.

iOS 17

نسخه iOS 17.1.1 مشکل نمایش نادرست برف در ویجت قفل صفحه نمایش آب و هوا را رفع می‌کند، اما همچنین به گفته اپل مشکلاتی که با Apple Pay و سایر ویژگی‌های NFC بر روی تمام مدل‌های iPhone 15 پس از شارژ بی‌سیم در خودروهای خاصی بوجود می‌آید، نیز برطرف می‌شود که شاید برای برخی افراد مهم‌تر باشد.

ماشین‌های مورد نظر چه ماشین هایی هستند؟ BMW ها. به نظر می‌رسد این یک اختلال باشد، بنابراین اگر تحت تأثیر قرار گرفته‌اید، حتماً در اسرع وقت بروزرسانی کنید. کاربران همچنین مشکلات مختلفی مرتبط با اتصال به شبکه Wi-Fi و خاموش شدن دستگاه گزارش داده‌اند، اما تغییرات اپل این مشکلات را نیز ذکر نمی‌کند، بنابراین نمی‌توان به راحتی پیش‌بینی کرد که آیا این به‌روزرسانی نیز این مشکلات را حل می‌کند یا خیر.

watchOS 10 Launch Feature

نسخه watchOS 10.1.1 برای رفع یک مشکل طراحی شده است که ممکن است باعث تخلیه سریع باتری برای برخی از کاربران اپل واچ شود. همچنین (تصحیحات مهم) دیگر نیز در این به‌روزرسانی وجود دارند، که به طور خاص مشخص نشده‌اند. بنابراین اگر احساس می‌کنید که اپل واچ شما با watchOS 10.1 همچنان مدت زمان کارکرد معمولی را ندارد، حتماً دستگاه را به آخرین نسخه آن به‌روزرسانی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *