اخبار موبایل

شارژر بی سیم اپل (MagSafe) اندرویدی را هم شارژ می کند.

شارژر بی سیم اپل

شارژر بی سیم اپل آیفون 12 MagSafe میتواند گوشی های اندرویدی را هم شارژ کند.

برای شارژ بیسیم گوشی های اندروید که قابلیت شارژ وایرلس دارند میتوانیم از MagSafe که شارژر بیسیم آیفون 12 است استفاده کنیم.

شارژر بی سیم اپل

شارژر بی سیم اپل

زمانی که اپل آیفون 12 را رونمایی کرد، MagSafe را همراهش معرفی کرد که با این قابلیت کاربرها میتوانند کاملا امن گوشی خود را بیسیم شارژ کنند، حتی یک کیف چرمی مغناطیسی نیز معرفی شد.

حالا مشخص شده که شارژر  مغناطیسی MagSafe میتواند برای هر گوشی اندرویدی که قابلیتش را دارد نیز کار کند. اما به دو مورد باید توجه کرد. 

MagSafe برای شارژ آیفون از استاندارد Qi استفاده میکند به این شکل که شارژر در محل دقیق مغناطیسی روی گوشی قرار میگیرد و عملیات شارژ شروع شده و در این حین استفاده از گوشی نیز بسیار راحت است، حالا گوشی های اندرویدی هم میتوانند به شرط اینکه شارژر را در محل درست قرار بدهند از این مورد بهره ببرند.

در سری آیفون 12 MagSafe میتواند با قدرت 15 وات شارژ کند، اما این شارژر در اندروید میتواند با قدرت 7.5 وات شارژ کند، به این معنی که این دستگاه روی گوشی های اندرویدی با قدرت ضعیف تری شارژ انجام میدهد. تنها مشکل این است که شارژر درست باید در محل مورد نظر قرار بگیرد تا شارژ شروع شود.

c9a8a89997dec2c49626cd70b7849142

در هر صورت اگر روی زمان شارژ حساس نیستید میتوانید از شارژر بیسیم آیفون 12 یعنی MagSafe برای گوشی های اندرویدی خود استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  One UI 6.1 این هفته برای پرچمداران سامسونگ 2023 عرضه می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *