اخبار دوربین دیجیتال

دوربین DJI Pocket 2 با سنسور و ماژول جدید

abe8e03e3ac71c2ec3bfb0de042638d8

دوربین جیبی DJI Pocket 2 با سنسور و ماژول جدید

بازگشت دوربین فیلم برداری کوچک DJI با لرزشگیر گیمبال ، دوربین DJI Pocket 2 دنباله ای برای Osmo Pocket

دوربین DJI Pocket 2

بالاخره دوربین DJI Pocket 2 با صورت شبیه Johnny 5 (شخصیت داستانی فیلم اتصال کوتاه) خودش را به ما نشان داد.

این دوربین از لرزشگیر گیمبال استفاده میکند. ما قبلا با دوربین Osmo Pocket آشنا بوده ایم که برای ولاگرها کاربرد زیادی داشت، اما دنیای دوربین ها (تلفن های هوشمند) از آن زمان به بعد پیشرفت زیادی کرده است ، بنابراین DJI دقیقاً چه تغییراتی داشته؟

این مدل بعلاوه گیمبال 3 محوره لرزش گیر خودش به روزرسانی های کوچک زیادی را همراه دارد. این دوربین از سنسور 1/1.7 اینچی بهره می‌برد و لنز دارای فاصله کانونی 20 میلی ‌متری و دیافراگم 1.8 میباشد در نتیجه تصویر عریض تر و روشن تری خواهیم داشت. سنسور و لنز جدید میتواند در نور کم نسبت به مدل قبلی کیفیت بالاتر فیلم برداری را داشته باشد و برای ولاگرها بک گراند طبیعی تری را ثبت بکند. در ضمن لنز عریض تر فضای بیشتری را در اختیار ما قرار خواهد داد.

دوربین DJI Pocket 2 میتواند فیلم برداری 4K / 60p با سرعت 100 مگ بر ثانیه را انجام دهد و قابلیت HDR همراه با Hybrid 2.0 AF اضافه شده که ظاهراً بهبود دقت و تشخیص کنتراست را با هم مخلوط می کند. این مدل در حالت 64 مگاپیکسل میتواند 8 برابر بزرگنمایی داشته باشد و در حالت 1080 میتواند 4 برابر بزرگنمایی بدون افت کیفیت داشته باشد.

دوربین DJI Pocket 2

یکی از نقاط ضعف Osmo Pocket کیفیت صدا بود

DJI در اینجا نیز پیشرفت هایی اعمال کرده. حالا چهار میکروفون وجود دارد که به طور کلی سیستم استریو DJI Matrix را تشکیل می دهند و این ویژگی ها با قابلیت های نرم افزاری برای کمک به فیلتر کردن نویزهای ناخواسته ترکیب می شوند.البته هنوز برای صدای صاف و کاملا بدون نویز باید میکروفون جدا گانه تهیه کنید.

پایه دوربین DJI Pocket 2 جدا میشود، که به شما این امکان را می دهد از لوازم جانبی مانند دسته Do-It-All که شامل ، ماژول Wi-Fi و بلوتوث ، جک صوتی 3.5 میلی متری و بلندگو داخلی جهت پخش صدای برداشت ها است استفاده کنید.

دوربین DJI Pocket 2

قابلیت ها و مدها

مثل گذشته ، می توانید تلفن هوشمند Android یا iOS خود را به دوربین DJI Pocket 2 متصل کنید تا منظره یاب (ViewFinder) بزرگ تری نسبت به صفحه نمایش 1 اینچی داخلی به شما بدهد و با ویژگی های نرم افزاری به شما کمک کند.

DJI برنامه DJI Mimo را با یک رابط کاربری جدید و ویرایشگر جدید AI ارائه کرده است که به طور خودکار فیلم های کوتاه را به روشی مشابه Quick Stories GoPro ویرایش می کند. این دوربین از طریق پروتکل RTMP (استریمینگ) میتواند در Facebook یا Youtube پخش زنده داشته باشد.

دوربین DJI Pocket 2

شما می توانید دوربین DJI Pocket 2 را از31 اکتبر در اروپا در پک اصلی با قیمت 349 دلار خریداری کنید که شامل Mini Control Stick و سه پایه 1/4 اینچی است. همچنین پک DJI Pocket 2 Creator Combo با قیمت 499 دلار در دسترس است و این شامل لوازم جانبی لنز زاویه باز ، میکروفون شیشه جلو اتومبیل بی سیم ، دستگیره همه کاره و سه پایه میکرو است.

این دوربین قیمتی مشابه DJI Osmo Pocket دارد و به طور کلی میتواند ولاگرها و یوتیوبرها را بسیار خوشحال کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *