اخبار موبایل

تبلت Honor X7 ، تبلت خوش قیمت معرفی شد

تبلت Honor X7

آنر ، تبلت جدید و مقرون به صرفه Tablet X7 خود را معرفی کرد که بیشتر برای استفاده روزانه مناسب است. Honor Tablet X7 که از ویژگی های زیادی برخوردار نیست ، از آموزش آنلاین و مکالمات ویدیویی پشتیبانی می کند.

آنر با جدا شدن از هوآوی و ادامه فعالیت تجاری خود به عنوان یک مارک مستقل فناوری ، جدیدترین تبلت اقتصادی آنر X7 را معرفی کرد. Honor Tablet X7 که دارای صفحه نمایش 8 اینچی است ، با پشتیبانی از 4G و باتری 5100 میلی آمپری ، ویژگی هایی را ارائه می دهد که با توجه به سطح آن ، می توانیم آن را استاندارد بنامیم.

Tablet Honor X7

تبلت Honor X7 ، که دارای ضخامتی است که نه می توانیم آن را نازک ، و نه ضخیم بنامیم ، با بدنه آلومینیومی خود مقاومت قابل توجهی در برابر خراش و ضربه دارد. این تبلت کیفیت +HD را در صفحه 8 اینچی خود ارائه می دهد ، هرچند کیفیت صفحه نمایش برای استفاده کلی کافی است ، اما تجربه بازی و فیلمبرداری سطح بالایی را ارائه نخواهد داد.

Tablet Honor X7

تبلت آنر X7 ، مجهز به پردازنده Helio P22T مدیاتک است و 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می دهد. اگر این فضای ذخیره سازی را ناکافی می دانید ، به می توانید با کارت حافظه آن را افزایش دهید. این تبلت مقرون به صرفه که دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی سلفی است ، از مواردی مانند کنفرانس ویدیویی و کلاس آنلاین پشتیبانی می کند.

مشخصات فنی تبلت Honor X7

Tablet Honor X7

تبلت Honor X7

چیپست : پردازنده مدیاتک هلیو P22T ، پردازنده گرافیک IMG GE 8320 650

مطلب پیشنهادی:  دانلود مستقیم اپلیکیشن از اینترنت برای کاربران آیفون و آیپد در اروپا!

رم : 3 گیگ ، فضای ذخیره سازی 32 گیگابایت

صفحه نمایش : 8 اینچ ، رزولوشن 1280 در 800 پنل LCD

دوربین اصلی :  5 مگاپیکسل F/2.2 ، دوربین سلفی 2 مگاپیکسل F/2.4

باتری : 5000 میلی آمپر با قدرت شارژ 10 وات

سیستم عامل : اندروید 10 با رابط کاربری Magic UI 4.0

تبلت Honor X7 که در تک گزینه رنگ آبی موجود است ، دارای قیمت 139 دلاری برای نسخه Wi-Fi و 185 دلاری برای نسخه LTE و 4G است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *