اخبار دوربین دیجیتال, اخبار گوناگون

DJI برنامه DJI Fly را برای پشتیبانی از پهپاد جدید Mini 3 Pro به روز می کند و مجموعه ویژگی های کامل را باز می کند.

1354785E 56B1 4896 9DCE 7AFC0C15270D

به غیر از بازبینان اولیه و مشتریان خوش شانسی که موفق شده اند جدیدترین پهپاد زیر 250 گرمی DJI را در اختیار داشته باشند، تعداد کمی از مردم Mini 3 Pro جدید DJI را دارند. اما DJI در حال حاضر یک به‌روزرسانی عمومی برای برنامه DJI Fly خود منتشر کرده است تا پشتیبانی از Mini 3 Pro را اضافه کند، و همچنین یک به‌روزرسانی میان‌افزار برای Mini 3 Pro که مجموعه کامل ویژگی‌های اعلام شده DJI در هنگام راه‌اندازی را باز می‌کند.

نسخه فریمور 01.00.0100 برای DJI Mini 3 Pro پشتیبانی از عکاسی عمودی واقعی، فوکوس تراک، سیستم‌های کمک خلبان پیشرفته (APAS) 4.0، Hyperlapse، MasterShots، QuickShots، QuickTransfer، عکس‌برداری پانوراما و حالت‌های فهرست شده را اضافه می‌کند: 4K/50p، 4K/60p و 1080/120p. DJI می گوید کیفیت تصویر و ثبات پرواز نیز بهبود یافته است.

تصویری از برنامه DJI’s Fly در دستگاه iOS.

تصویری از برنامه DJI’s Fly در دستگاه iOS

برای نصب میان‌افزار نسخه 1.6.1 برنامه DJI Fly، برنامه را در پلتفرم موبایلی که دستگاهتان استفاده می‌کند به‌روزرسانی کنید یا مستقیماً از وب‌سایت DJI دانلود کنید. هنگامی که پهپاد روشن شد و به دستگاه تلفن همراه شما متصل شد، باید از شما خواسته شود تا پهپاد Mini 3 Pro را فعال کنید و قفل تمام ویژگی ها را باز کنید. اگر از کنترل‌کننده راه دور DJI RC-N1 استفاده می‌کنید، باید به نسخه سیستم‌افزار 04.14.0117 به‌روزرسانی شوید، در حالی که DJI RC، کنترل‌کننده جدیدی که در کنار Mini 3 Pro منتشر شده است، باید روی نسخه فریمور 01.00.0100 تنظیم شود.

سفارشات Mini 3 Pro هنوز چند هفته ای برای بیشتر آنها باقی مانده است، اما اگر به یکی از آنها دست پیدا کرده اید، یا کسی را می شناسید که دارد، در نظرات برای ما پیام بگذارید و حتی اگر موفق به انجام این کار شده اید چند عکس یا ویدیو را به اشتراک بگذارید. از قبل آن را در یک عکس برداری بیرون بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *