اخبار و مقالات, اخبار دوربین دیجیتال, اخبار گوناگون

شرکت Sirui لنز سینمایی Night Walker 16mm T1.2 S35 را با پنج مانت عرضه کرد

شرکت Sirui لنز سینمایی Night Walker 16mm T1.2 S35 را با پنج مانت عرضه کرد

شرکت Sirui لنز سینمایی Night Walker 16mm T1.2 S35 را که جدیدترین عضو خانواده لنزهای سینمایی APS-C/Super35 Night Walker است، پس از معرفی آن در اواسط آوریل، امروز برای مانت‌های Canon RF، Sony E، Micro Four Thirds، Fujifilm X و L عرضه کرد.

این لنز پرایم 16 میلی‌متری (معادل 24 میلی‌متر در APS-C) دارای 14 عنصر در 5 گروه است که شامل سه عنصر پراکندگی فوق العاده پایین (ED) برای کاهش اعوجاج رنگی (chromatic aberration) می‌شود. همچنین دارای دیافراگم 13 تیغه است.

کنترل‌ها کاملاً دستی هستند که برای یک لنز سینمایی غیرمعمول نیست. در امتداد بدنه، یک حلقه دیافراگم و یک حلقه فوکوس وجود دارد. این لنز دارای حداقل فاصله فوکوس 0.3 متری (11.9 اینچ) است. اندازه آن نسبتاً جمع و جور در حدود 93 میلی‌متر (3.7 اینچ) و وزن آن حدود 587 گرم (1.3 پوند) است، اما بسته به انتخاب مانت شما، این ابعاد ممکن است چند گرم یا میلی‌متر تغییر کند.

طبق گفته‌های Sirui، خط تولید Night Walker عملکرد فوق‌العاده‌ای در نور کم دارد که به فیلم‌سازان مستقل کمک می‌کند تا نیاز به نور پرکننده خارجی را کاهش دهند. این لنز همچنین وعده تصاویر واضح با حداقل تغییر فوکوس (focus breathing) را ارائه می‌دهد.

این لنز با قیمت اولیه 400 دلار، اما با تخفیف ویژه عرضه اولیه 340 دلار، یک پیشنهاد ارزشی جذاب را ارائه می‌دهد که ممکن است برای کاربران معمولی که به لنزهای سینمایی علاقه‌مند هستند و مطمئن نیستند که آیا نیاز به سرمایه‌گذاری روی تجهیزات گران‌تر دارند، مناسب باشد.

درباره زمان عرضه لنز سینمایی Night Walker 75mm T1.2 S35 که ماه گذشته معرفی شد، اطلاعات دقیقی ارائه نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *