اخبار موبایل

تغییر نام Redmi K70E به Poco X6 Pro!

Changing the name of Redmi K70E to Poco X6 Pro

همانطور که میدانید، زیرمجموعه شیائومی، ردمی، آماده است تا از سه دستگاه جدید رده بالا در بازار چین در 29 نوامبر (8 آذر) رونمایی کند، K70، K70 Pro و K70E. این برند در روزهای گذشته به طورهای مختلف در Weibo آنها را تیزر کرده است، و شاید این اشتهای شما را برای یکی از آنها باز کرده باشد!مثلا K70E؟

خب، در این مورد خبر خوبی داریم. معلوم شد که این دستگاه در آینده ای نزدیک با نام Poco X6 Pro در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. این موضوع از طریق گواهی NBTC در تایلند مشخص شده است که شماره مدل 2311DRK48G را با نام Poco X6 Pro مرتبط می کند.

نسخه هندی، 2311DRK48I، نیز توسط BIS برای فروش در این کشور تأیید شده است، بنابراین این موضوع عرضه این گوشی موبایل در شبه قاره را تأیید می کند. اکنون، قطعه آخر پازل این است: شماره مدل 2311DRK48C مربوط به Redmi K70E است. شیائومی و زیرمجموعه‌های مختلف آن همیشه از پسوند (G) در شماره مدل‌ها برای نشان دادن دستگاه‌های منتشر شده در سراسر جهان استفاده کرده‌اند، در حالی که (I) برای هند و (C) برای چین استفاده می‌شود.

بنابراین، مشخص است که Poco X6 Pro در آینده در بازار جهانی عرضه خواهد شد و باید دارای صفحه نمایش OLED 6.67 اینچی با وضوح (1.5K) و نرخ تازه سازی 120 هرتز، SoC Dimensity 8300-Ultra، تا 16 گیگابایت رم، تا 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی و باتری 5500 میلی آمپر بر ساعت با پشتیبانی از شارژ 90 واتی باشد. سری X قبلاً چنین قدرتی را تجربه نکرده است و جالب خواهد بود که ببینیم چگونه قیمت گذاری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *