نقد و بررسی موبایل, اخبار و مقالات

Microsoft Surface Duo 3: همه اطلاعات و گمان ها!

hGpri2eZyZNPwawMfri5km 970 80.jpg

بررسی شایعات و احتمالات درمورد Microsoft Surface Duo 3

گوشی های موبایل Surface Duo تنها دستگاه های اندرویدی مایکروسافت هستند و مثل یک دفترچه هوشمند عمل می کند. این گوشی موبایل به دلیل طراحی خاص طرفداران خود را دارند و می توان گفت چیزی شبیه به آنها در بازار وجود ندارد. با این حال شایعاتی مبنی بر تغییر طراحی پخش شده و همچنین اخباری راجب این محصول وجود دارد که در ادامه به تمام آنها خواهیم پرداخت.

این دستگاه چه اسمی خواهد داشت

طبق شایعات احتمالا نسل سوم تاشو Surface Duo 3 نام خواهد داشت، منظور از Duo دو نمایشگر کنار یکدیگر است. حتی اگر این دستگاه یک نمایشگر خارجی و یک داخلی داشته باشد باز هم این نام مناسب است. البته با توجه به مشاهدات بعضی بر این باورند که مایکروسافت قصد دارد چیزی متفاوت ارائه دهد.

ms surface duo 2 review 3

Microsoft Surface Duo 2

زمان انتشار

از جایی که مایکروسافت معمولا دستگاه های سرفیس خود را در پاییز عرضه می کند انتظار می رود که این سرفیس در پاییز 2023 ارائه شود هرچند باتوجه به اطلاعات به دست آمده Windows Central این دستگاه هنوز جای کار دارد واحتمال عرضه آن در پاییز 2024 بیشتر است.

طراحی دستگاه

سرفیس های قبلی از دو صفحه نمایش OLED متصل به هم ساخته شده بودند که به نظر اجرای برخی برنامه ها را دچار مشکل می کرد و کاربران نمی توانستند به صورت تمام صفحه از آن ها استفاده کنند. هرچند استفاده از دو صفحه نمایشگر نگرانی کمتری بابت ایجاد خط و خش دارد اما این مشکلات باعث شدند که شرکت مایکروسافت تمرکز خود را بر روی ساخت یک صفحه نمایش واقعا تاشو بگذارد نه صرفا دو صفحه نمایش متصل به یکدیگر.

قیمت

با توجه به اینکه این دستگاه هنوز عرضه نشده و ما از افزایش قیمت اون نسبت به مدل های قبلی اطلاعی نداریم، نمیتونیم قیمت دقیقی رو براش در نظر بگیریم اما با بررسی قیمت مدل های قبل و حدس مقدار افزایش قیمت، انتظار می رود قیمت این دستگاه حدود 1.799 دلار معادل 900.000.000 ریال باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *