گارانتی دیجی سنتر

بخش گارانتی و خدمات مشتریان دیجی سنتر


تماس با فروشگاه


تماس با مدیریت بخش گارانتی (داخلی 103)


ارسال پیام در واتس اپ

خدمات دیجی سنتر شامل چیست ؟

در صورت بروز خسارت میتوانید از طریق تلفنی یا حضوری مشکل خود را حل کنید :

با دیجی سنتر تماس میگیرید و مشکل خود را مطرح میکنید ،تعمیرکار به محل مورد نظر شما آمده و پس از بررسی های تخصصی لازم مشکل شمارا حل میکند.در صورت حل نشدن مشکل بصورت تلفنی، تعمیرکار در محل مورد نظر شما حاضر می شود .اگر دستگاه شما لازم باشد که به تعمیرگاه برده شود،کارشناس بخش تعمیرات دیجی سنتر رم را به شما تحویل داده و دستگاه شما را به تعمیرگاه تخصصی دیجی سنتر میبرد.

هزینه حمل دستگاه به عهده دیجی سنتر می باشد.

در صورت امکان و تشخیص تعمیر دستگاه معیوب ،در محل تعمیر و در اختیار مشتری قرار می گیرد.

خسارات تحت پوشش دیجی سنتر :

  • سرقت با شکست حرز
  •  آب خوردگی و نفوذ مایعات
  •  آتش سوزی ضربه فیزیکی و شکست
  •  نوسانات برق
  •  بلایای طبیعی ( سیل، طوفان، زلزله و … )

سنجش رضایت مشتریان

ثبت شکایت

کاربر گرامی در صورتیکه از مجموعه بیمو، خدمات و یا یکی از پرسنل آن شکایتی دارید میتوانید شکایت خود را توسط فرم زیر برای ما ارسال نمایید. محتوای ارسالی فرم ثبت شکایت مستقیما به دست مدیر مجموعه میرسد و مطمئن باشید در اسرع وقت به شکایت شما رسیدگی خواهد شد.

ثبت نام نمایندگی

کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه آنلاین دیجی سنتر می‌باشد.

با دیجی سنتر

خدمات مشتریان

راهنمای خرید

logo-samandehi
اینماد
logo-kasbokar

دیجی سنتر (دیدافراز) در سال 1384 به منظور فعالیت در زمینه فروش گوشی موبایل، دوربین و لوازم و تجهیزات آتلیه تاسیس گردید ، و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به مصرف کنندگان، هنرمندان و دیگر هموطنان عزیزمان طی نموده.

ارتباط با دیجی سنتر :

تهران، سیدخندان، ابتدای رسالت شرق، نرسیده به خیابان دبستان، نبش کوچه باقری پلاک 1 طبقه سوم

شماره تماس : 02188451003

کد پستی : 1631773115

تمامی حقوق برای فروشگاه اینترنتی دیجی سنتر محفوظ است.
دیجی سنتر
Logo