digicenter white e1715236609928

بخش گارانتی و خدمات مشتریان دیجی سنتر


تماس با فروشگاه


تماس با بخش گارانتی (داخلی 103)


ارسال پیام در واتس اپ

خدمات دیجی سنتر شامل چیست ؟

در صورت بروز خسارت میتوانید از طریق تلفنی یا حضوری مشکل خود را حل کنید :

با دیجی سنتر تماس میگیرید و مشکل خود را مطرح میکنید ،تعمیرکار به محل مورد نظر شما آمده و پس از بررسی های تخصصی لازم مشکل شمارا حل میکند.در صورت حل نشدن مشکل بصورت تلفنی، تعمیرکار در محل مورد نظر شما حاضر می شود .اگر دستگاه شما لازم باشد که به تعمیرگاه برده شود،کارشناس بخش تعمیرات دیجی سنتر رم را به شما تحویل داده و دستگاه شما را به تعمیرگاه تخصصی دیجی سنتر میبرد.

هزینه حمل دستگاه به عهده دیجی سنتر می باشد.

در صورت امکان و تشخیص تعمیر دستگاه معیوب ،در محل تعمیر و در اختیار مشتری قرار می گیرد.

خسارات تحت پوشش دیجی سنتر :

  • سرقت با شکست حرز
  •  آب خوردگی و نفوذ مایعات
  •  آتش سوزی ضربه فیزیکی و شکست
  •  نوسانات برق
  •  بلایای طبیعی ( سیل، طوفان، زلزله و … )

سنجش رضایت مشتریان

ثبت شکایت

کاربر گرامی در صورتیکه از مجموعه بیمو، خدمات و یا یکی از پرسنل آن شکایتی دارید میتوانید شکایت خود را توسط فرم زیر برای ما ارسال نمایید. محتوای ارسالی فرم ثبت شکایت مستقیما به دست مدیر مجموعه میرسد و مطمئن باشید در اسرع وقت به شکایت شما رسیدگی خواهد شد.

ثبت نام نمایندگی

کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه آنلاین دیجی سنتر می‌باشد.