بخش گارانتی و خدمات مشتریان دیجی سنتر

خدمات دیجی سنتر شامل چیست ؟

در صورت بروز خسارت میتوانید از طریق تلفنی یا حضوری مشکل خود را حل کنید :

با دیجی سنتر تماس میگیرید و مشکل خود را مطرح میکنید ،تعمیرکار به محل مورد نظر شما آمده و پس از بررسی های تخصصی لازم مشکل شمارا حل میکند.در صورت حل نشدن مشکل بصورت تلفنی، تعمیرکار در محل مورد نظر شما حاضر می شود .اگر دستگاه شما لازم باشد که به تعمیرگاه برده شود،کارشناس بخش تعمیرات دیجی سنتر رم را به شما تحویل داده و دستگاه شما را به تعمیرگاه تخصصی دیجی سنتر میبرد.

هزینه حمل دستگاه به عهده دیجی سنتر می باشد.

در صورت امکان و تشخیص تعمیر دستگاه معیوب ،در محل تعمیر و در اختیار مشتری قرار می گیرد.

خسارات تحت پوشش دیجی سنتر :

سنجش رضایت مشتریان

1

با تشکر از وقتی که به ما اختصاص دادید.

ثبت شکایت

کاربر گرامی در صورتیکه از مجموعه بیمو، خدمات و یا یکی از پرسنل آن شکایتی دارید میتوانید شکایت خود را توسط فرم زیر برای ما ارسال نمایید. محتوای ارسالی فرم ثبت شکایت مستقیما به دست مدیر مجموعه میرسد و مطمئن باشید در اسرع وقت به شکایت شما رسیدگی خواهد شد.

2

مشخصات فردی

شکایت

ثبت نام نمایندگی

3
1 - تائید اطلاعات فردی
2 - مشخصات شخصی
3 - آدرس کامل پستی

تائید اطلاعات فردی

لطفا کد ملی خود را بدون خط تیره و جدا کننده شامل ده رقم کامل وارد کنید.

مشخصات شخصی

فارسی

English

لطفا دقت کنید ، از این کلمه عبور برای ورود به پنل نمایندگی شما استفاده می شود.

آدرس کامل پستی

کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه آنلاین دیجی سنتر می‌باشد.