نقد و بررسی, گجت‌ها

بررسی Huawei Watch GT 4

Huawei Watch GT 002 2 e1695646745309

ساعت جدید هوآوی

هوآوی هفته گذشته مدل GT 4 را در رویدادی که در یک ساختمان گوتیک باستانی با سه قرن قدمت در بارسلونا برگزار شد، معرفی کرد. این ساعت به وسیله سرمو فراه، یکی از موفق‌ترین ورزشکاران مسیرهای طولانی دنیا، همراه با پاملا رایف، اینفلوئنسر معروف که به خاطر ویدیوهای تمرینی اش شناخته شده است، معرفی شد.

Huawei Watch GT 001 5 e1695646804328

طراحی و عملکرد

این ساعت هوشمند در هفت رنگ مختلف معرفی شد، و ما مدل 46 میلی‌متری با رنگ سبز و بند کامپوزیتی بافته‌شده و یک قاب استیل ضدزنگ را مشاهده کردیم.

معمولاً سری ساعت هوشمند Watch GT در لیست طلایی محصولات شخصی هوآوی قرار دارد با طراحی مطابق با سری‌های Ultimate و Watch number، اما با برچسب قیمت کمتر و عمر باتری بهتر.

این دستگاه جدید دارای صفحه نمایش دایره‌ای با اندازه 1.43 اینچ مشابه Watch 3 و Watch GT 3 است، اما اکنون دارای قابلیت AOD (Always On Display) با طراحی منحصر به فردی است که به صورت ویژه با ظاهر ساعت منطبق شده و ظرفیت باتری را حفظ می‌کند.

به گفته هوآوی، ساعت هوشمند Watch GT 4 در اندازه‌گیری دقیق‌تر خواب، ضربان قلب و … عملکرد بهتری دارد. ما قصد داریم ویژگی‌های جدید TruSeen 5.5+ و TruSleep 3.0 را تحت آزمایش بگذاریم و ببینیم که چقدر ادعاهای دقت 99 درصدی این دستگاه صحت دارند.

Huawei Watch GT 003 e1695646840926

باتری

گفته شده که باتری در مصرف روزانه تا ۱۴ روز دوام می‌آورد، در حالی که کاربران پرمصرف می‌توانند با یک بار شارژ تا یک هفته از آن استفاده کنند.

قیمت

قیمت‌ها از ۲۵۰ یورو تا ۳۵۰ یورو متغیر است، و قیمت رنگ سبز حدود ۲۷۰ یورو است. این ساعت به طور کلی جذاب به نظر می‌رسد اما هنوز مورد تحقیق و بررسی است و در اولین فرصت جزئیات بیشتری از عملکرد ان ارائه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *