اخبار موبایل, نقد و بررسی موبایل

Google Pixel 8, Pixel 8 Pro: برخی مشخصات و قیمت فاش شد!

google pixel 8 pixel 8 pro 0 16 770x514 1

در مورد Pixel 8 و Pixel 8 Pro چه می دانیم؟

گوگل در تاریخ 4 اکتبر دو گوشی Pixel 8 را معرفی خواهد کرد. ما از قبل می‌دانیم که طراحی این گوشی به چه شکل است و گزارش‌ها نیز افزایش قیمت در قاره اروپا را نشان می‌دهند. امروز هم قیمت احتمالی این گوشی در انگلیس و ایالات متحده آمریکا به صورت آنلاین منتشر شده و این بین مشخصات کلیدی بیشتری نیز فاش شد.

گوشی Pixel 8 با شروع قیمت از پوند 699/دلار 699 عرضه خواهد شد و دارای 8 گیگابایت حافظه RAM خواهد بود. گفته می‌شود که گوشی Pixel 8 Pro در انگلیس با قیمت پوند 999 عرضه خواهد شد، اما در ایالات متحده با صفحه نمایش جدید LTPO OLED خود، تنها با قیمت دلار 899 عرضه خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که هزینه Pixel Watch 2 در انگلیس پوند 349 خواهد بود.

گوشی موبایل Pixel 8 به وضوح تغییر و بهبود عملکرد کمی نسبت به نسل قبلی را دارد، دوربین‌ها همچنان در همان سطح باقی می‌مانند. تغییر اصلی احتمالاً  تراشه Tensor G3 با قدرت پردازش بهتر خواهد بود. همچنین حسگر دوربین سلفی در هر دو گوشی نیز تغییر خواهد کرد.

گوشی Pixel 8 Pro با دوربین التراواید جدید 48 مگاپیکسلی به جای حسگر 12 مگاپیکسلی در Pixel 7 Pro عرضه خواهد شد؛ با این حال، این حسگر در نسخه غیر Pro حفظ خواهد شد. رنگ اصلی این گوشی آبی خواهد بود که در تعدادی از تبلیغات پیشنهادی دیده‌ایم، و این بار دوربین سوم نیز در طراحی بیضی میان دو دوربین دیگر قرار خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد Pixel 8 Pro با رنگ‌های Obsidian (مشکی)، Porcelain (سفید) و Sky Blue (آبی آسمانی) عرضه خواهد شد. تنها رنگ مشکی از Pixel 7 Pro به این مدل منتقل شده است.

اما گوشی Pixel 8 معمولی با رنگ‌های Peony Rose (گل رز)، Gray (خاکستری) و Obsidian (مشکی) عرضه خواهد شد، با این تفاوت که مانند نسخه‌های قبلی، رنگ مشکی تنها رنگی است که در دسترس بوده است.

به علاوه، دو گوشی Pixel 8 از طراحی گردتری بهره می‌برند و شباهتی به گوشه‌های تیز مدل‌های Pixel 7 سال گذشته ندارند. طراحی حسگر دوربین نیز در Pixel 8 Pro تغییر کرده است، به طوری که تمام دوربین‌ها در پشت یک قطعه شیشه قرار دارند و نه دو قطعه جداگانه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *