اخبار و مقالات, اخبار گوناگون

تلفن Boring (خسته کننده)!

gsmarena 001 5

تلفن Boring  خسته کننده، یک ضد گوشی هوشمند ساخت HMD

کمپانی هاینکن و شرکت خلاقیت بودگا با هم برای عرضه‌ی «تلفن Boring  خسته کننده» همکاری کرده‌اند. این دستگاه توسط HMD ساخته شده و تنها در 5000 نسخه تولید شده است که همه‌ی آن‌ها به صورت رایگان هدیه داده خواهند شد. هدف از ساخت «Boring» این است که تا حد ممکن ساده و بدون پیچیدگی باشد و با نداشتن برنامه‌های جانبی یا دسترسی به اینترنت، حواس شما را پرت نکند.

gsmarena 002 1

«تلفن خسته کننده» بر اساس گوشی تاشوی نوکیا 2660 ساخته شده است، با این تفاوت که بدنه‌ی شفاف و تم تک‌رنگ اختصاصی دارد. این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش اصلی 2.8 اینچی QVGA (با رزولوشن 240 در 320 پیکسل) و یک صفحه‌نمایش 1.77 اینچی روی درب گوشی است. در پشت گوشی یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی با فلش LED و نرم‌افزار آن توسط سیستم‌عامل Mocor RTOS مدیریت می‌شود. این گوشی همچنین دارای بازی محبوب Snake، رادیو FM و جک هدفون است.

gsmarena 005 2

«Boring» از اتصال 4G پشتیبانی می‌کند و دارای دو جایگاه سیم‌کارت است. این گوشی دارای 128 مگابایت حافظه‌ی داخلی است که از طریق درگاه کارت microSD قابل ارتقا می‌باشد. باتری قابل تعویض 1450 میلی‌آمپر ساعتی آن، یک هفته حالت آماده به کار و 6 ساعت مکالمه در شبکه‌های 3G/4G را وعده می‌دهد.

gsmarena 004 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *