آموزش, آموزش عکاسی دیجیتال

مجموعه ای از عکس های عجیب و غریب ترسناک

image k7Et5lb96htienKk

آیا تا به حال شده نگاهی کوتاه به عکسی بیندازید و سپس از کنار آن بگذرید تا لحظه ای بعد با گیجی مضاعف به آن بازگردید و از خود بپرسید که این عکس چیست یا حتی واقعی است؟ خوب، تک تک عکس‌های این لیست مطمئناً دقیقاً چنین احساسی را در شما ایجاد می‌کنند. چه اتفاقات واقعاً عجیب و چه عکس های وحشتناک، این تصاویر شما را در عین حال متحیر و شگفت زده می کند.

عمیق ترین استخر سرپوشیده جهان

در نگاه اول، این تصویر تقریبا غیر واقعی به نظر می رسد. تشخیص اینکه آب از کجا شروع می شود و کجا به پایان می رسد دشوار است … اگر واقعاً پایان یابد. این استخر سرپوشیده در آب های عمیق که Nemo 33 نامیده می شود و در بروکسل واقع شده است تا عمق عظیم 33 متر (108 فوت) ادامه دارد.

image 3v1K74LjlcgHjiDX

جالب است ببینید که یکی از غواصان در حال عکاسی از چیزی است که به نظر می رسد یک دیوار بتنی ساده است. او چه می بیند که دیگران نمی بینند؟

کوارتز کریستال با یک سورپرایز پنهان

تقریباً همه کسانی که این عکس را می بینند در ابتدا فکر می کنند که این لکه های سیاه شکل جالبی که در داخل کوارتز شفاف کریستالی یافت می شوند عنکبوت های کوچکی هستند که در عذاب ابدی خود در داخل یک سنگ به دام افتاده اند و به شکلی منحصر به فرد و شبح وار فسیل شده اند. با این حال، ظاهر می تواند فریبنده باشد. این سنگ با عنکبوت های کوچک سیاه رنگ آلوده نیست، بلکه فانتوم های ماناردیت است. این همان چیزی است که باعث ایجاد لکه های سیاه خیره کننده پنهان در داخل کوارتز می شود.

image QjKBS4ZIjUVsfTyY

فانتوم های ماناردیت در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند. گاهی اوقات آنها کوچک و فراوان هستند، مانند این کوارتز کریستالی، و گاهی اوقات آنها بزرگتر و یکپارچه تر به نظر می رسند. هر چند خیلی ترسناک به نظر می رسند!

بیگانگان کلم پیچ

علاوه بر بیان این نکته بدیهی، که مشخصاً در کلم‌هایی که در این زمینه رشد می‌کنند مشکلی وجود دارد، سوررئال بودن تصویر چیزی قابل تحسین است. دقیقا چه می گذرد در اینجا؟ واقعاً به نظر می رسد که یک نوع باقیمانده از ضایعات بیگانه، یا تخم مرغ های عظیم عجیبی که در انتظار بیرون آمدن هستند. تعداد بسیار کمی از مردم تنها با یک نگاه تصور می کنند که این مواد عجیب و غریب شبیه تخم مرغ که از زمین خارج می شوند در واقع فقط یک دسته کلم هستند.

image 6Xa5AWMzREQdEjys

سوال جدی که در اینجا باید پرسید، پس از تحسین عکس عجیب، این است که دقیقاً در مورد این کلم ها چه می گذرد؟ آیا آنها پوسیده می شوند یا فقط به شیوه ای بسیار منحصر به فرد رشد می کنند؟

انار جوکر

زمانی در زندگی هر گیاهی فرا می رسد که رنگ واقعی خود را نشان می دهد. شاید آن روز برای این انار کمی زود آمد. دانه های سفید آن به واسطه یک ترک بیرون در معرض دید قرار می گیرند تا نمایش وحشتناکی از یک انار خزنده با دندان ایجاد کنند. لبخند دلخراش بیشتر یک لحن تمسخر آمیز است و تقریباً غیرممکن است که هرگز به هر اناری یکسان نگاه کنید.

image

به نظر می رسد این میوه تقریباً سعی دارد از ظاهر ترسناک گیاه معروف فروشگاه کوچک وحشت کپی کند.

Shadow Baby Twins

حتما دفعه بعد که به دنبال عروسک های سایه خلاقانه در مهمانی خواب بعدی خود هستید، این ترفند را ذخیره کنید! هیچ کس هرگز انتظار نخواهد داشت که چنین ترفند جذابی نمایش داده شود. اگرچه ممکن است از نظر فنی تقلب باشد، اما از آنجایی که این سایه ها از دستان شما ساخته نشده اند، همه را بی حرف خواهید گذاشت. مراقب کابوس های احتمالی باشید که این نوزادان سایه خزنده ممکن است ایجاد کنند، زیرا کمی آزاردهنده هستند.

image k7Et5lb96htienKk

جالب‌ترین بخش این تصویر این است که نوزادان، اگرچه کاملا شبیه به هم هستند، اما دارای چنان ویژگی‌های متمایزی هستند که صادقانه می‌توانند واقعی به نظر برسند. یکی لاغر و تهدیدآمیز است در حالی که دیگری برجسته و چاق است.

پلکان مارپیچ از کنار کوه

کوه‌های تای‌هانگ چین یکی از چشمگیرترین و تکان‌دهنده‌ترین نمونه‌های انتخاب‌های معماری جالب را به رخ می‌کشد. اگرچه قطعاً توضیحی بسیار منطقی در مورد اینکه چرا این ساختار دیوانه‌وار را در کنار کوه می‌سازید وجود دارد، تصور بهانه‌ای منطقی هنگام نگاه کردن به این پلکان دلهره‌آور دشوار است. 300 فوت پله های مارپیچ منتظر هرکسی است که آنقدر شجاع باشد که جسارت کند در این سفر طاقت فرسا به بالای کوه برود.

image gUXkQJ21oC2m50AS

علاوه بر دشواری خالص بالا رفتن از این پلکان به ظاهر بی پایان به سمت آسمان، به نظر نمی رسد که واقعاً به محکم ترین حالت ساخته شده باشد. به میله‌های کوچکی که از کوه بیرون می‌آیند و سازه را در جای خود نگه می‌دارند نگاه کنید!

بدترین کابوس شما در بیرون از دریا

داستان کتاب مقدس مردی به نام یونس که توسط یک نهنگ زنده زنده بلعیده می شود، پس از نگاهی اجمالی به این تصویر نگران کننده، ناگهان بسیار باورپذیر به نظر می رسد. گویی آب های اقیانوس به رنگ خاکستری مایل به سبز تیره به اندازه کافی مهیب نبود، این قایق کوچک از مردم چیزهای بزرگتری برای نگرانی دارد. وقتی این عکس‌های حماسی پهپاد از تجربه نزدیک به مرگشان با آنها به اشتراک گذاشته می‌شود، مطمئناً این اقیانوس‌پیماها با شگفتی زندگی خود مواجه خواهند شد.

image 2k6etAJQFnmXF81C

اگرچه این نهنگ به احتمال زیاد کاملا بی ضرر است، اما اندازه بسیار زیاد موجود برای ترساندن هر کسی کافی است. آیا می توانید تصور کنید که حتی کوچکترین حرکت نهنگ چه تاثیری بر کل اقیانوس می گذارد؟

نهنگ یا پری دریایی

جهان در مورد وجود (یا عدم وجود) پری دریایی برای سال‌های آینده به بحث ادامه خواهد داد. صرف نظر از اینکه در کدام سمت هستید، انکار شباهت های چشمگیر بین تصاویر سنتی پری دریایی و این عکس که از یک نهنگ بلوگا گرفته شده است، دشوار است. به نظر می رسد این نهنگ زیبا، ظریف و بسیار شبیه انسان، ترکیبی از دم و همچنین پاهای انسان مانند است، اگرچه به نظر می رسد که در خود دم گیر کرده اند.

image wM9DDlAANIrgYddh

شاید تصویر اصلی برای همه پری دریایی ها در واقع بر اساس مشاهده چند نهنگ بلوگا است که از این زاویه خاص دیده می شود!

شبح یخی

زمستان یک فصل جادویی است. دانه های برف زیبا و منحصر به فرد می ریزند تا پتویی از برف سفید خالص را در سراسر زمین ایجاد کنند. یخ های ظریف بیرون پنجره شما شکل می گیرد. شما با عجله بیرون می روید تا یک آدم برفی بسازید، اما در کمال وحشت می بینید که یک روح یخی در گوشه خانه شما پنهان شده است. رویای سرزمین عجایب زمستانی شما به یک کابوس یخی تبدیل شده است. تصور کنید سایه این پسر بد را در شب ببینید!

image MP8HNZ7naNblMnat

علاوه بر شکل وحشتناک این مجموعه جذاب از یخ ها، رنگ قهوه ای مایل به زرد یخ نیز کمی نگران کننده است و نیاز به توضیح دارد.

عقابی که می تواند به روح شما نگاه کند

اولین فکری که مطمئناً با دیدن این عکس در ذهن شما خطور می کند، این است که آیا این واقعا یک حیوان واقعی است یا خیر. و پاسخ مثبت است. نه تنها این یک پرنده واقعی است که به عقاب هارپی معروف است، بلکه اتفاقاً بزرگترین عقاب در کل جهان با طول بال های بیش از 7 فوت است! این نگاه وحشتناک به شما هشدار می دهد که مراقب باشید و دوری کنید.

image CmN6vhldjai2QiYm

چشمان انسان مانند و اندازه عظیم این موجود، همراه با حالت سلطنتی و در عین حال تهدیدآمیز آن، واقعاً این پرنده را شبیه بزرگسالانی می کند که لباس پرنده پوشیده است.

نگران نباشید، این کاملا طبیعی است

بدون هیچ عنوانی در این تصویر، ذهن شما ممکن است با این احتمال که ظاهر عجیب و غریب اسکلت‌های کوچک بی‌شمار درون یک بدن بزرگ را توضیح دهد، بی‌تاب شود. اما هنگامی که زمینه را درک می کنید، در واقع فکر کردن به آن بسیار باورنکردنی است. مجموعه‌های زیادی از استخوان‌ها وجود دارد که همگی در یک مکان کوچک به هم فشرده شده‌اند، طبیعی است که این تکان دهنده است. ببین چند توله کوچولو به زودی وارد دنیا خواهند شد!

image yE5ESWAoNiY44sPS

وقتی پرندگان آسمان را پوشاندند

به نظر می رسد که فیلم هیجان انگیز دهه 1960 به نام پرندگان احتمالاً از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده است. رم در واقع با پتویی از پرندگان سیاه پوشیده شده بود و تقریباً کل آسمان را از دید مسدود می کرد. تا زمانی که محتوای تصویر را با دقت بیشتری بررسی کنید، تقریباً شبیه هجوم پشه یا گروهی از پشه ها به نظر می رسد. حداقل اکثر اطرافیان در امنیت ماشین خودشان هستند!

image SFkNVFJbGj9owXYV

این چیزهایی است که کابوس ها از آن ساخته شده اند! پرندگان می توانند به طور جداگانه ترسناک باشند، آیا می توانید تصور کنید که یک دسته عظیم از آنها تمام آسمان را پوشانده است؟ این چیزهای ترسناکی است.

ب ب گوسفند سیاه… با چشمان براق

گوسفندها حیوانات کاملا دوست داشتنی هستند. آنها نرم و کرکی و شایان ستایش هستند. این تا زمانی است که سعی کنید در شب با فلاش روی دوربین خود از آنها عکس بگیرید. و سپس با انبوهی از چشم‌های تهدیدآمیز و وحشتناک استقبال می‌شوید که در شب تاریک به طرز تکان‌دهنده‌ای به شما خیره می‌شوند. اگر ویژگی های تا حدودی قابل تشخیص گوسفند در جلو نبود، این تصویر کاملاً غیرقابل توضیح بود.

image WgAesKufjjGFMF0R

این تصویر ممکن است به تنهایی مسئول پایان دادن به روش سنتی شمارش گوسفندان باشد که برای کمک به خوابیدن افراد استفاده می‌شود. پس از دیدن این عکس چه کسی دوست دارد به گوسفندان در شب فکر کند؟

کمپ عنکبوت پا بلند

انگار از قبل به اندازه کافی بد نبود که در سفر کمپینگ خود با یک روز تاریک و بارانی از خواب بیدار شوند، این کمپینگ‌های بدبخت نیز با یک غافلگیری ترسناک از خواب بیدار شدند – هجوم عنکبوت. این مطمئناً یک مقدار وحشتناک از عنکبوت های سردابی است که همه در کنار هم انباشته شده اند، به خصوص در اطراف بالای چادر. در وهله اول چه چیزی آنها را به آنجا رساند؟ آنها به دنبال چه بودند و چرا آن مکان را برای برپایی کمپ انتخاب کردند؟

image JWPbes8RzyY8C23z

دو نکته مثبت وجود دارد که باید از این وضعیت برداشت. حداقل آنها با عنکبوت های داخل چادر خود بیدار نشدند و حداقل آنها فقط عنکبوت پا بلند بابا هستند که معمولاً بسیار بی ضرر هستند.

پله برقی گرسنه

سوار و پیاده شدن از پله برقی می تواند یک تلاش پرخطر باشد، به ویژه برای کسانی که به اندازه کافی شجاع هستند که در سفر خود دمپایی بپوشند. حرکات دائمی در حال حرکت و لبه‌های تیز با هم ترکیب می‌شوند و رویه‌ای پرخطر را تشکیل می‌دهند که یک مرد موفق به انجام آن نشد. امیدوارم آن روز تنها چیزی که از دست داد کفشش بود باشد و دیگر هیچ. او احتمالاً توضیحات زیادی برای راه رفتن بعد از آن داشت.

image j8yskpuDoWkaNcPG

کفش حداقل نسبت به این دمپایی‌های شل و ول از پای شما در برابر دندان‌های پله برقی محافظت می‌کنند.

آیین قورباغه

بارندگی تازه تمام شد همه چیز ساکت بود… و سپس یک نفر به بیرون درب خانه اش رفت و به تصویری بسیار تکان دهنده رسید. قورباغه ها همه جا بودند و زمین را پوشانده بودند. اما عجیب اینکه آنها حرکت نمی کردند. برعکس، آنها به طور خاص روی زمین، با فاصله مساوی از یکدیگر، دقیقاً در یک جهت قرار داشتند. آیا آنها منتظر حمله بودند، برای خدای قورباغه مرموز دعا می کردند، یا در مراسم غیرقابل توضیح قورباغه شرکت می کردند؟ ما هیچوقت نخواهیم فهمید…

image QZupy1TcyH5HNDuA

آنچه تکان دهنده تر از این عکس غیرقابل توضیح است این است که حتی با وجود حضور یک فرد خارجی (عکاس)، قورباغه ها هنوز عضله ای را تکان نمی دهند.

فیگورهای سفید در ساحل

بیشتر مردم برای استراحت و لذت بردن از صدای آرام امواجی که با شن‌ها برخورد می‌کنند، به پیاده‌روی شبانه خوبی در امتداد ساحل می‌روند. چیزی که آنها انتظار ندارند این است که با ارتشی از اعضای کوکلوکس کلان روبرو شوند که منتظر شروع مراسم هستند. حداقل وقتی می بینید که این اشکال سفید مرموز در واقع چترهایی بسیار معصوم و بی جان هستند، می توانید راحت تر نفس بکشید.

image SWYf7StUZwkeQoWQ

این عکس چنین توهم عجیبی را برای چشم ها ایجاد می کند که نورهای پس زمینه فقط باعث تشدید خزنده می شود.

تصاحب سیب زمینی

هیچ کس با عقل درست نمی تواند حدس بزند که این هیولای عجیب عنکبوت مانند واقعا چیست. تنها چیزی که واضح است این است که تصرف قریب الوقوع آشپزخانه اجتناب ناپذیر است. مطمئناً اگر بدانید که این هیولا در واقع یک کیسه سیب زمینی کاملاً بی ضرر است که برای مدت طولانی بدون مراقبت رها شده است، شوکه خواهید شد. آنها که دیدند از آنها برای پخت و پز استفاده نمی شود، اعتراض کردند و برای جلب توجه به وجودشان، ریشه های دیوانه کننده ای دراز کردند.

image

توجه داشته باشید: هرگز یک کیسه سیب زمینی را برای ماه ها در آشپزخانه تنها نگذارید. ممکن است به یک ارگانیسم کاملاً جدید که در آشپزخانه شما زندگی می کند بازگردید.

شما می توانید ذهن این ماهی را بخوانید

آیا تا به حال فکر کرده اید که نگاه کردن به درون ذهن یک ماهی چگونه است؟ خوب، حتی اگر حتی یک بار هم به آن فکر نکرده باشید، اکنون فرصت منحصر به فردی برای ملاقات با ماهی بارلی به شما ارائه می شود. بله، این ماهی ها واقعا سر شفافی دارند. ظاهراً این به چشمان آنها اجازه می دهد تا نور بیشتری را جمع آوری کنند و به آنها در دید تونلی کمک کنند. استدلال هر چه که باشد، دیدن آن منظره بسیار قابل توجه است.

image fAHWGL4XEWrdz6Zf

گاهی اوقات به این ماهی لقب “ماهی شبح” داده می شود و باید کاملاً مشخص باشد که چرا. اگرچه چهره او دوستانه و بی ضرر به نظر می رسد، اما سر شفاف آن کمی هشدار دهنده است.

راهپیمایی پرندگان

هر روز نیست که در نیمه شب به ملاقات مخفیانه صدها پرنده برخورد کنید. چیزی که قرار بود یک سفر سریع و آخر شب به داروخانه باشد، به سرعت به دیدن مراسم عجیب پرندگان غیرقابل توضیح تبدیل شد. این همه پرنده در این اواخر به کجا می روند؟ چرا همه آنها در یک جهت قرار دارند؟ سوالات بی پاسخ زیادی وجود دارد.

image Yvz6rJcZ51PP3X9L

به نظر می رسد دلیلی برای خالی بودن پارکینگ وجود دارد. هیچ کس نمی خواست خشم گله را با برهم زدن این گردهمایی عجیب پرندگان به خطر بیندازد.

اگر سقف می توانست صحبت کند

همه با عبارت رایج “اگر دیوارها می توانستند صحبت کنند” آشنا هستند. خوب، در این مورد، عبارت “اگر سقف می توانست حرف بزند” باشد، زیرا قطعاً حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. به نظر می رسد حتی اکنون نیز آماده صحبت است، البته نه با بهترین اخبار بر اساس ظاهر تهدیدآمیز که ارائه می دهد. این که این خانم دوست داشتنی فاقد بینی است کمی ناامید کننده است.

image

آیا می توانید بگویید که آیا این یک اثر هنری عمدی بود یا فقط یک تصادف عجیب است؟ در هر صورت، در شب با نورهایی که از پنجره بیرون می‌آیند، باید به‌طور قابل توجهی ترسناک‌تر به نظر برسد.

زمین بازی روی پشت بام

امیدواریم که این زمین بازی صرفاً نوعی شوخی عملی باشد و هیچ کس هرگز پا روی آن نگذارد. علاوه بر این سؤال که چگونه بر روی زمین، کسی واقعاً می تواند به آن برسد، مطمئناً کسی روی زمین نیست که بخواهد خطر مرگ حتمی را به جان بخرد. هر دو سرسره زمین بازی درست از پشت بام ساختمان به زمین منتهی می شوند. چرا کسی می‌خواهد این دستگاه را در آنجا قرار دهد… و اصلاً چگونه توانسته است آن را در آنجا قرار دهد؟

image e4dwiupaNgsrTkTZ

اگرچه رنگ‌ها با رنگ زرد و قرمز روشن عجیب و غریب این ساختمان بدون برچسب مطابقت دارند، امیدواریم که ساختمان و زمین بازی رها شده باشند و عجیب و غریب آنها را توضیح دهند. هر چند ساختمان شبیه به مدرسه است.

بدترین صندلی شهر

احتمالاً یافتن جای بدتری برای نشستن در هر جای دنیا برای شما بسیار دشوار خواهد بود. تصور کنید به نحوی لانه یا کندوی عظیم زنبورها را که روی صندلی دوچرخه شما اردو زده اند، نمی بینید. مطمئناً در مدت زمان کوتاهی در مسیر زندگی خود قرار خواهید گرفت. با وجود وحشت محض این تصویر، شما نمی توانید تا حدودی تحت تاثیر ساختار کندو قرار نگیرید.

image

چه چیزی باعث شد که آن زنبورها به ویژه در مورد آن دوچرخه به عنوان محل استراحت خود تصمیم بگیرند؟ در واقع جالب است که قسمت زیری صندلی دوچرخه را به جای درخت یا بوته انتخاب کنید.

صرفاً پوسته ای از کسی که قبلا بود

اگرچه این یک فرآیند بسیار طبیعی برای اکثر خزندگان است و چیزی است که به صورت سالانه اتفاق می‌افتد، اما در مورد یافتن یک پوسته کاملا سالم از پوست ریخته شده چیزی کمی نگران کننده است. شما هنوز هم می‌توانید حالت صورت مارمولک را قبل از اینکه پوستش را عوض کند، ببینید – یک اخم ناراحت. به چین و چروک های گردن کاملا دست نخورده نگاه کنید، کامل با بافت و همه چیز… واقعاً یک اثر هنری.

image 2DdT9CbwjJsI2M1g

شاید این حتی وحشتناک تر باشد زیرا فقط سر مارمولک است، نه حتی کل بدن. هر شوخی در میان جمعیت مطمئناً می تواند پتانسیل داشتن یکی از این تکه های پوست را ببیند.

دوقلو گمشده تمشک

تعداد کمی از مردم قادر به مقاومت در برابر وسوسه روشن و رنگارنگ تمشک آبدار موجود در طبیعت هستند. اما، شاید اگر در چین هستید، باید قبل از ریختن اقلام شبیه تمشک در دهان خود دو بار فکر کنید. ممکن است در نهایت به یک موجود زنده کوچک دست و پنجه نرم کنید. حشره rambutanura hunanensis (نام کاملا او) در سراسر چین یافت می شود و از نظر ظاهری بسیار شبیه به تمشک محبوب است.

image L8Xue2XEADoDy0Jc

دفعه بعد که یک تمشک را دیدید که روی زمین حرکت می کند، شوکه نشوید و فکر نکنید که این فقط یک مورچه واقعا قوی است که فضل روز را به خانه می برد. این حشره دوقلو گمشده تمشک معمولی است.

سایه ای از یک عنکبوت در داخل لامپ شما

سایه ها می توانند فریب دهند. آنها می توانند شما را قدبلند و لاغر یا کوتاه قد و تنومند در یک روز آفتابی نشان دهند. یک بازی متداول پارتی خواب، دستکاری سایه ها با بازی های سایه دست و چراغ قوه است. بنابراین هرگز از ظاهر یک سایه شگفت زده نشوید و تصور کنید که این چیزی است که نیست، یا ممکن است مانند سایه این لامپ که به طرز مشکوکی به شکل یک عنکبوت عظیم است دچار وحشت شوید.

image aAd7bnS0OMWmyM6W

بعید است که عنکبوت با این اندازه در هر خانه معمولی ظاهر شود، مگر اینکه در استرالیا زندگی کنید.

مرگ اسنپدراگون ها

از مقدار قابل توجهی جمجمه انسان که در این تصویر است نگران نباشید، این گودال قبر باز نیست. به نظر می رسد این تنها گونه انسان نیست که وقتی به دست مرگ می رسد، شکلی شبیه جمجمه ایجاد می کند. گل درخشان و زیبای اسنپدراگون نیز در مدت کوتاهی پس از گذشتن به چیزی شبیه به جمجمه انسان تجزیه می شود.

image eCUDYb2MtDUTi4Ib

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *