اخبار دوربین دیجیتال, اخبار گوناگون, اخبار و مقالات

اسنپ چت پهپادی را با قیمت 250 دلار تولید کرد که 60 ثانیه فیلم می گیرد

rdndD6YhkHD7kRBKCPsnSK 970 80.jpg

از سازندگان اسنپ چت، Pixy یک پهباد است که می تواند تا 60 ثانیه فیلم ضبط کند.

Snap Inc، با نام مستعار شرکت سازنده Snapchat، به تازگی یک پهباد را تولید کرده که برای کار با این برنامه طراحی شده است. پهپاد پیکسی زرد روشن در کف دست شما قرار می گیرد و برای فیلمبرداری از شما و دوستان یا خانواده شما بدون نیاز به تمرکز بر روی کنترلر  است.

Pixy برای همگام سازی مستقیم با اسنپ چت طراحی شده است، یک پهباد سرگرم کننده است که دارای چهار حالت پرواز مختلف است. برخلاف برخی از بهترین پهپادهای مبتدی، Pixy یک دستگاه است که کنترل سختی ندارد و براحتی بلند می شود و در کف دست شما فرود می آید. در مجموع دارای دو دوربین است. یکی در پایه دستگاه برای کمک به ناوبری و یک دوربین جلو که شما را ضبط می کند.

یک شماره‌گیر در بالای Pixy به کاربر این امکان را می‌دهد تا مسیر پروازی از پیش برنامه‌ریزی‌شده و زمان بلند شدن را انتخاب کند. یک LED سبز رنگ در جلو، زمانی که آماده پرواز است نمایش داده می شود، در حالی که یک LED سفید هنگام ضبط روشن می شود. می‌توانید Pixy را طوری تنظیم کنید که بین 10 تا 60 ثانیه فیلم بگیرد که می‌توان آن را ویرایش، تنظیم و به اشتراک گذاشت.

Pixy را می توان به راحتی از طریق برنامه اسنپ چت با گوشی شما همگام سازی کرد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید در حالت آماده به کار است و سپس به منوی تنظیمات بروید، جایی که Pixy را در لیست خواهید دید. روی جفت کلیک کنید و سپس دکمه روی پایه دستگاه را به مدت 7 ثانیه نگه دارید و پس از همگام سازی، چراغ سبز شروع به چشمک زدن می کند. این یک باتری قابل جابجایی سبک وزن دارد که می توان آن را با کابل USB C تایید شده در دستگاه شارژ کرد یا برای شارژ سریعتر که به دیوار وصل شده است.

برای سازندگان محتوا، این یک افزودنی عالی برای کیت موبایل شما خواهد بود، زیرا به اندازه کافی کوچک است که همیشه در کنار شما باشد و به شما امکان می دهد بدون نیاز به تنظیم سه پایه و دوربین فیلمبرداری کنید که می تواند زمان بر باشد. اگر دوست دارید ویدیوهای کوچکی از سفرهای یک روزه، جشنواره ها، تعطیلات یا تعطیلات آخر هفته بسازید، Pixy برای این کار عالی است و همچنین زیبا به نظر می رسد.

در ابتدا، من فکر می‌کردم که Pixy یک حقه است، اما با تماشای چندین ویدیو روی آن، شروع به دیدن مزایای آن کردم. بارها بوده است که من با DJI Mini 2 خود را با دوستان خود ضبط کرده ام اما نه با کنترلر در عکس. کیفیت ویدیو در Pixy ممکن است به خوبی برخی از بهترین پهپادهای DJI نباشد، اما حداقل لازم نیست همیشه آن را کنترل کنید.

در حال حاضر، Pixy تنها در ایالات متحده و فرانسه با قیمت اولیه 249.99 دلار (تقریباً 200 پوند) در دسترس خواهد بود که شامل پهپاد و همچنین یک بسته باتری قابل شارژ دوگانه است. یک باتری یدکی، یک کابل USB C، و یک بند حمل را نیز می‌توان جداگانه خریداری کرد. انتظار می‌رود که دوربین‌های Pixy در حدود 11 تا 12 هفته ارسال شوند، شما میتوانید پس از عرضه جهانی محصول آن را از فروشگاه دیجی سنتر خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *