گجت‌ها, اخبار و مقالات

ساعت هوشمند اپل سری 9 به سنسور ضربان قلب بهبود یافته و تراشه جدید U2 مجهز خواهد شد

Apple Watch heart rate sensor

ما فقط چند روز تا رویداد ویژه اپل فاصله داریم که این شرکت از آیفون 15 و همچنین مدل‌های جدید اپل واچ رونمایی خواهد کرد. شایعات تا حد زیادی به این نکته اشاره کرده‌اند که نباید انتظار تغییرات عمده‌ای در اپل واچ امسال داشته باشیم. با این حال، گزارش جدیدی از بلومبرگ حاکی از آن است که اپل واچ سری 9 به سنسور ضربان قلب به‌روزرسانی‌شده و سایر بهبودهای سخت‌افزاری کوچک مجهز خواهد شد.

سنسور ضربان قلب جدیدی برای اپل واچ در راه است

امسال، از اپل انتظار می‌رود دو اپل واچ جدید معرفی کند: سری 9 (که باید در همان اندازه‌های فعلی 41 میلی‌متر و 45 میلی‌متر موجود باشد) و Ultra 2 (با حفظ اندازه فعلی 49 میلی‌متر). هر دو انتظار می‌رود دقیقاً شبیه نسل‌های قبلی خود باشند، با این که اپل یک اپل واچ بازطراحی شده را برای سال 2024 برنامه‌ریزی کرده است.

بر اساس شایعات قبلی، هر دو اپل واچ سری 9 و اپل واچ Ultra 2 دارای یک تراشه جدید با پردازنده سریع‌تر خواهند بود. از اپل واچ سری 6، اپل از یک پردازنده یکسان برای همه مدل‌های اپل واچ، از جمله سری 8، Ultra و SE نسل 2 استفاده کرده است.

اما تراشه جدید تنها تغییر سخت‌افزاری در مدل‌های اپل واچ امسال نخواهد بود. مارک گورمن از منابع خود شنیده است که همه مدل‌های جدید «به‌روزرسانی‌های مختلف سنسورها و اجزای داخلی» خواهند داشت، از جمله نسخه جدیدی از سنسور ضربان قلب. در حالی که جزئیات مشخص نیست، بلومبرگ ادعا می‌کند که سنسور جدید دقیق‌تر است.

اپل واچ سری 9 و Ultra 2 جدید همچنین از تراشه U2 بهره خواهند برد، یک نسخه جدید از تراشه ultra-wideband اپل که «قابلیت‌های Find My بهبودیافته» را فعال می‌کند. انتظار می‌رود این تراشه جدید به آیفون 15 نیز اضافه شود.

apple watch series 8 vs 7 guide

نکته جالب دیگری که گورمن به اشتراک گذاشته این است که اپل واچ Ultra جدید همچنین در یک نسخه تمام مشکی عرضه خواهد شد. نسل اول فقط به رنگ خاکستری، رنگ طبیعی تیتانیوم موجود است. از آنجایی که گفته می‌شود آیفون 15 پرو دارای قاب تیتانیوم جدید است، اپل ممکن است رنگ‌های مشابهی را بین دو دستگاه ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *