آموزش, گجت‌ها

این تنظیمات Apple Watch را حتما قبل از پرواز بعدی تغییر دهید

this is the one apple watch setting you should change before your next flight 4RmyqApaLjw

این این تنظیم کوچک یک تغییر بزرگ ایجاد می کند

اگرچه استفاده از تلفن هوشمند، تبلت و رایانه در طول پروازها رایج است، اما ساعت هوشمند یکی از دستگاه‌هایی است که در هواپیما چندان کاربردی ندارد. بنابراین، اگر قصد ندارید در هواپیما از Apple Watch خود برای کارهایی مانند ردیابی ضربان قلب، گوش دادن به موسیقی یا ردیابی خواب استفاده کنید، باید قبل از پرواز یک تنظیم کوچک روی ساعت خود انجام دهید.

حالت کم مصرف Apple Watch، یک تنظیم باتری است که می‌توانید برای افزایش عمر باتری ساعت هوشمند خود فعال کنید. این ویژگی برخی از ویژگی‌های باتری‌خور را غیرفعال یا محدود می‌کند، مانند نمایش همیشه روشن صفحه و مانیتورینگ مداوم ضربان قلب. حالت کم مصرف Apple Watch همچنین فعالیت‌های وای‌فای و Cellular دستگاه را محدود می‌کند.

در هواپیما، نیازی به استفاده از اکثر ویژگی‌های Apple Watch خود ندارید. من فقط از آن برای رد کردن هشدارهای ایستادن استفاده می‌کنم، زیرا نمی‌خواهم مردم کناری خود را اذیت کنم. من قبلاً تنظیمات Cellular Apple Watch Ultra خود را در هواپیما غیرفعال می‌کردم، زیرا در هواپیما نمی‌توانم تماس برقرار کنم. اما حالت کم مصرف مزایای بیشتری دارد. به عنوان مثال، اگر یک روز طولانی سفر دارید، حالت کم مصرف می‌تواند عمر باتری ساعت هوشمند شما را تا 36 ساعت افزایش دهد.

با فعال بودن حالت کم مصرف، تمام ساعت‌های هوشمند Apple Watch، از جمله Apple Watch SE، می‌توانند تا 36 ساعت روشن بمانند. در همین حال Apple Watch Ultra، می‌تواند تا 60 ساعت دوام بیاورد، که همین مورد یکی از تفاوت‌های کلیدی بین Apple Watch Series 8 و Apple Watch Ultra است.

نحوه فعال کردن حالت کم مصرف در Apple Watch

برای فعال کردن حالت کم مصرف، Control Center را در Apple Watch خود باز کنید. روی حباب نشان‌دهنده درصد باتری ضربه بزنید و حالت کم مصرف را فعال کنید.

به شما پیامی مبنی بر بررسی پیامدهای حالت کم مصرف داده می شود، با این گزینه که ویژگی را روشن کنید یا آن را برای مدت زمان خاصی روشن کنید. به عنوان مثال، می‌توانید حالت کم مصرف را برای یک روز تنظیم کنید، بنابراین تا زمانی که سفر خود را به پایان رساندید، Apple Watch شما به طور خودکار به عملکرد عادی بازمی‌گردد.

این برای سفر بسیار مفید بوده است و به ساعت هوشمند من کمک کرده است حتی زمانی که تا 24 ساعت به شارژر آسان دسترسی ندارم، کار کند. من می‌گویم که دوست دارم این لوازم جانبی عالی Apple Watch را برای شارژ همراه داشته باشم، فقط در صورت لزوم، اما به لطف حالت کم مصرف به ندرت به آن نیاز داشته‌ام.

علاوه بر این، در اینجا چند نکته دیگر برای افزایش عمر باتری Apple Watch در پرواز وجود دارد:

  • روشنایی صفحه را کاهش دهید.
  • اعلان ها را غیرفعال کنید.
  • برنامه های غیر ضروری را ببندید.
  • از ویژگی همیشه روشن استفاده نکنید.
  • به جای Wi-Fi از 4G استفاده کنید.

با پیروی از این نکات، می توانید عمر باتری Apple Watch خود را در پرواز افزایش دهید و از آن برای کارهایی مانند ردیابی ضربان قلب، گوش دادن به موسیقی و ردیابی خواب خود استفاده کنید.

اعتبار تصویر :‌ Brandon Romanchuk | Unsplash

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *