اخبار و مقالات, اخبار موبایل

چگونه اپلیکیشن های اندروید را آپدیت کنیم

چگونه اپلیکیشن های اندروید را آپدیت کنیم

چگونه اپلیکیشن های گوشی اندرویدی خود را آپدیت کنیم

روش های سریع

  • فروشگاه Play را باز کنید
  • بر روی پروفایل خود بزنید و “Manage apps and device” را انتخاب کنید
  • در «نمای کلی»، «به‌روزرسانی همه» یا «مشاهده جزئیات» را انتخاب کنید تا برنامه‌ها را برای به‌روزرسانی انتخاب کنید.

گاهی اوقات سعی می کنید یک برنامه اندرویدی را که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد را باز کنید و متوجه شوید که برای اجرا باید به روز شود. شاید این یک بازی آنلاین یا یک سرویس استریم یا فقط یک پلت فرم رسانه اجتماعی باشد.

در این مورد، می‌خواهید برنامه‌های اندروید خود را به‌روزرسانی کنید تا مطمئن شوید که از جدیدترین نسخه استفاده می‌کنید. در این راهنما، نحوه انجام این کار و همچنین نحوه تنظیم این کار را برای انجام خودکار، انجام می‌دهیم.

ابزارها و الزامات

  • یک گوشی اندروید
  • اتصال اینترنتی قوی
  • برنامه هایی که نیاز به به روز رسانی دارند

روش ها

از صفحه اصلی تلفن خود، برنامه Play Store را پیدا کنید، در اینجا، در ستون دوم، درست زیر نوار جستجو قرار دارد.

d4xGFdH6sgqzdsnsCDUkrf 970 80.png

  • شایان ذکر است که برای به روز رسانی برنامه های اندروید به یک اتصال اینترنتی سریع و قوی نیاز دارید.
  • ابتدا Play Store را روی گوشی خود باز کنید، این برنامه ای است که برای دانلود برنامه های بیشتر از آن استفاده می کنید و نماد آن یک فلش آبی، سبز، قرمز و زرد به سمت راست در پس زمینه سفید است.
  • بعد، در سمت راست نوار جستجو، نماد حساب Google خود را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید. در منوی کشویی که ظاهر می شود، مدیریت برنامه ها و دستگاه را انتخاب کنید.

gpT3dVBqLZWuADDrabgJdf 970 80.png

A7h9BjxFDoSDDvAarB8MKf 970 80.png

  • منوی زیر دارای دو صفحه است، شما با نمای کلی شروع می‌کنید که درست است. در اینجا می‌توانید برگه به‌روزرسانی‌های موجود را ببینید (البته اگر به به‌روزرسانی‌هایی در دسترس دارید)، که دو گزینه در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌روزرسانی همه به‌سادگی به‌روزرسانی‌ها را برای همه برنامه‌هایی که به به‌روزرسانی نیاز دارند در صف قرار می‌دهد، در حالی که See details فهرستی از این برنامه‌ها را به شما نشان می‌دهد.

fpz3C7K9KQitcc49teEeQf 970 80.png

  • در See details، می‌توانید ببینید کدام برنامه‌ها به به‌روزرسانی نیاز دارند، و آن‌ها را برای قرار گرفتن در صف به‌صورت جداگانه انتخاب کنید، و همچنین بررسی کنید که به‌روزرسانی‌ها چه چیز های جدیدی به همراه دارند.

UP7dn2HTp6LcBffkgDFwWf 970 80.png

آیا می خواهید برنامه ها را به طور خودکار به روز کنید؟ اما نمیدانید چطور؟ در ادامه مقاله همراه ما باشید.

از صفحه اصلی تلفن خود، برنامه Play Store را پیدا کنید، در اینجا، درست زیر نوار جستجو در ستون دوم است.

مراحل بالا را دنبال کنید اما مدیریت برنامه‌ها و دستگاه را فشار ندهید. در عوض، در این منوی کشویی، تنظیمات را انتخاب کنید.

در منوی ایجاد شده، تنظیمات شبکه را پیدا کنید و در اینجا به‌روزرسانی خودکار برنامه‌ها را انتخاب کنید.

اکنون می‌توانید نحوه به‌روزرسانی خودکار برنامه‌ها را انتخاب کنید. می‌توانید آن‌ها را طوری انتخاب کنید که این کار را از طریق هر شبکه‌ای، فقط از طریق Wi-Fi (که توصیه ما همین مورد است) انجام دهند یا اصلاً به‌روزرسانی خودکار انجام ندهند.

به روز رسانی برنامه های اندروید شما می تواند یک کار مهم باشد که به شما امکان می دهد به ویژگی های جدید برنامه هایی که هر روز استفاده می کنید دسترسی داشته باشید.

نه تنها این، بلکه برخی از برنامه‌ها، به‌ویژه برنامه‌هایی که نیاز به آنلاین بودن دارند، شما را مجبور می‌کنند قبل از استفاده از آنها به‌روزرسانی شوند، بنابراین این یک ابزار واقعاً مهم است.

ما قطعاً توصیه می‌کنیم برنامه‌های اندرویدی خود را روی به‌روزرسانی خودکار تنظیم کنید تا از زحمت انجام آن به‌صورت دستی جلوگیری کنید، اما اگر ترجیح می‌دهید همه چیزهایی را که در تلفن همراهتان می‌گذرد بدانید، شاید بخواهید خودتان به‌روزرسانی‌ها را فعال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *