اخبار گوناگون

سامسونگ اس 21 الترا جان سربازان اوکراینی را نجات داد

RLCk5pRyaFJQCViUCcRcAk 970 80.jpg

در این ویدئو مشاهده میکنید که جان سرباز اوکراینی توسط گوشی Samsung Galaxy S21 Ultra اولترا نجاب می‌یابد.

یک کلیپ 30 ثانیه‌ای در آپارات منتشر شده است که نشان می‌دهد یک سرباز اوکراینی لحظاتی پس از نجات جانش توسط گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی‌اش، پنهان شده است.

سرباز گوشی خود را به دوربین نشان می دهد، جایی که به نظر می رسد گلوله در قاب گوشی فرو رفته است، شبیه قاب پشتی است، در وسط یک میدان جنگ فعال در مکانی نامعلوم.

یک سرباز فوق‌العاده خوش شانس اوکراینی با گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا که گلوله‌ای که در اعماق دستگاه فرو رفته بود و از درپوش بیرونی آن عبور کرده بود، از جیب کناری‌اش بیرون آورد، جانش را نجات داد. این ویدئو در یوتیوب و توییتر به سرعت منتشر شده است، با ترجمه سخنرانی سرباز ناشناس از این ویدئو همچنین برچسب سگی که به او داده شده و در جیب خود نگه داشته است، به عنوان نجات جان او همراه با گوشی هوشمند ذکر شده است.

خبرنگار جنگ OSINTtechnical این ویدئو را در 18 آوریل 2022 در توییتر به اشتراک گذاشت که در آن کاربران توییتر قاب گوشی را از روی فیلم به عنوان قاب محافظ S-View Flip Cover رسمی سامسونگ شناسایی کردند. تعیین مدل دقیق کمی دشوار است، اما فقدان صفحه نمایش خمیده، به علاوه اندازه بزرگ دستگاه، از نگاه محدودی که در ضبط به دست می آوریم، نشان می دهد که S21 Ultra است.

این ویدئو همچنین اولین بار توسط Conflict Camera در یوتیوب آپلود شد، که به نظر می‌رسد ویدئوهای منظمی را که وضعیت کنونی اوکراین را مستند می‌کند، و همچنین ویدئوهای کلی مربوط به جنگ را آپلود می‌کند که تقریباً 20 تا 40 ثانیه طول می‌کشد. منبع اصلی محتوا مشخص نیست، چه توسط کانال ضبط شده باشد، چه از توییتر گرفته شده باشد یا به کانال ارسال شده باشد، اگرچه این ویدیو شامل “محل ناشناخته” در عنوان خود است.

در مورد مشروعیت ویدئو، باز هم مشخص نیست که این ویدئو چه زمانی ضبط شده است، سربازی که نشان داده شده است و فیلم اصلی متعلق به چه کسی است. در حالی که باید آن را با مقداری نمک مصرف کرد، مطمئناً اینکه دستگاهی گلوله را متوقف کند غیرعادی نیست. قبل‌ها نیز در سال 1968، دوربین فیلمبرداری Nikon F SLR عکاس معروف جنگی Don McCullin مورد اصابت گلوله AK-47 که برای او در نظر گرفته شده بود، جان او را نیز نجات داد.
در این ویدئو دیده می شود که برف در اطراف سربازان در حال باریدن است، چیزی شبیه یک سنگر، در حالی که آنها از شلیک گلوله ای که در آن نزدیکی به گوش می رسد، خود را پوشش می دهند. این آب و هوا ممکن است نشان‌دهنده زمان/مکان ضبط ویدیو باشد، و سربازانی که به زبان اوکراینی صحبت می‌کنند، نشان‌دهنده دیگری است که احتمالاً از جنگ فعلی است که بین تهاجم روسیه به اوکراین در حال وقوع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *