اخبار و مقالات, اخبار گوناگون

Zhiyun گیمبال Crane-M2S را برای فیلمبرداری حرفه ای اکشن معرفی کرد

UM3r7ePq8QFsHh6uuriXZ 970 80.jpg

آخرین گیمبال Zhiyun برای دوربین های بدون آینه، دوربین های اکشن و حتی گوشی های هوشمند است و حتی نور خود را دارد

متخصص گیمبال Zhiyun یک گیمبال کاملاً جدید را با هدف فیلمسازان با سرعت بالا، با وزن و هزینه کم، ویژگی های پیشرفته و سازگاری گسترده با دوربین راه اندازی کرده است، از تلفن هوشمند گرفته تا دوربین بدون آینه، مانند سونی. A7 III با یک لنز پرایم کوچک متصل شده است.

علیرغم پیشرفت‌هایی که در تثبیت‌کننده دوربین در بدنه صورت گرفته است، گیمبال همچنان بهترین راه برای گرفتن فیلمی صاف در حین حرکت است. گیمبال نه تنها دوربین را تثبیت می کند، بلکه حرکات سریع را هنگام حرکت، کج کردن یا راه رفتن/دویدن با دوربین صاف می کند.

Zhiyun در حال حاضر برخی از بهترین گیمبال ها را برای فیلمسازان و ویدئو می سازد، کرین-M2S را بین مدل های کرین M-2 و کرین M3 خود قرار می دهد و ویژگی های بیشتری نسبت به کرین M-2 و قیمت کمتری نسبت به کرین-M3 ارائه می دهد.

وزن کرین-M2s فقط 549 گرم است، اما در مقایسه با مدل فعلی کرین-2 این شرکت، موتورهای قوی‌تر و محورهای حرکتی گسترده‌تری ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش 0.66 اینچی داخلی برای نمایش وضعیت گیمبال و دوربین دارد و طیف وسیعی از حالت ها از جمله Pan Follow، Follow، Lock، POV، Vortex، Go و موارد دیگر را ارائه می دهد.

یکی از ویژگی های کلیدی Crane-M2S تعبیه نور با “تقویت کننده لومن” برای تولید بیش از 1000 لومن است و پنج تنظیم روشنایی و چهار فیلتر رنگی را ارائه می دهد.

شارژ سریع USB PD تا 12 وات از طریق کانکتور USB-C پشتیبانی می‌شود، و Zhiyun می‌گوید که شارژ کامل آن تنها در 100 دقیقه قابل شارژ است – و سپس تا 10 ساعت زمان اجرا خواهد داشت. علاوه بر این، اگر یک دوربین سازگار را از طریق USB-C (برای کنترل مستقیم شاتر) وصل کنید، کرین M-2S می تواند تا 5 ولت/1 آمپر برق را به دوربین تامین کند و عمر باتری آن را افزایش دهد.

M-2S همچنین دارای فناوری آزادسازی سریع از گیمبال های پرچمدار Zhiyun با قفل های ایمنی دوگانه است.

کرین M-2S به تنهایی با قیمت 269 دلار / 259 پوند (حدود 369 دلار استرالیا) از فروشگاه Zhiyun و آمازون یا به عنوان یک بسته Combo با قیمت 349 دلار / 329 پوند (حدود 479 دلار استرالیا) در دسترس است که شامل یک کیف سفارشی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *