اخبار و مقالات, اخبار دوربین دیجیتال, دسته‌بندی نشده

کانن 32 لنز جدید RF را قبل از سال 2026 عرضه می کند

Canon Plans for at Least Eight New RF Lenses Per Year Through 2025 800x420 1

به عنوان بخشی از ارائه نتایج مالی سالانه کانن ، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت فوجیو میتارای، برخی از استراتژی‌های آینده را توضیح داده است، از جمله برنامه‌ای برای عرضه لنزها مطابق با تولید فعلی برای چندین سال آینده.

به دلیل تقاضای زیاد برای دوربین های با کیفیت بالا

در اسناد منتشر شده در وب سایت کانن ، مشاهده شده توسط Canon Rumors ، Mitarai توضیح می دهد که در حالی که بازار کلی دوربین همچنان در حال کاهش است، این موضوع عمدتاً بر سقوط تعداد فروش برای مدل های سطح پایه و تقاضای حرفه ای ها و آماتورهای پیشرفته تأثیر گذاشته است. کنتراست، قوی بود.

او می‌گوید: «به‌طور کلی، به‌نظر می‌رسد که بازار در حال پایین‌تر شدن است در چند سال گذشته، ما تلاش کرده‌ایم تا جذابیت سیستم EOS R را با ارتقای خط تولید خود با دوربین‌های بدون آینه فول فریم و لنزهای RF افزایش دهیم.» در نتیجه، ما جایگاهی محکم در دوربین‌های بدون آینه ایجاد کرده‌ایم و اکنون در موقعیتی هستیم که می‌توانیم جایگاه برتر بازار را هدف قرار دهیم.»

Mitarai می گوید که Canon قصد دارد از موقعیت خود برای افزایش سهم بازار خود با هدف تبدیل شدن به شماره یک در سهم بازار جهانی دوربین های بدون آینه استفاده کند. به عنوان بخشی از این، و برای حفظ فروش و افزایش بیشتر سودآوری، گرافیک کانن برنامه ای را برای گسترش مجموعه لنزها با همان سرعتی که در دو سال گذشته ایجاد کرده بود، نشان می دهد. با توجه به اینکه کانن هشت لنز را بین سال‌های 2020 و 2021 معرفی کرده است، می‌توان آن را به این معنا تعمیم داد که این شرکت تا سال 2025 هر سال حداقل هشت لنز جدید عرضه می‌کند — یا حداقل 32 لنز جدید RF در چهار سال آینده.

کانن همچنین بیان می کند که قصد دارد سودآوری خود را با گسترش اتوماسیون در کارخانه های خود و “بهبود بهره وری توسعه” بهبود بخشد.

رشد کسب و کار تصویربرداری خود در بخش های دیگر

Canon به موفقیت هایی در بخش دوربین های مصرف کننده خود به لطف طراحی دوربین های غیرمعمول و آزمایشی، مانند دوربین های PowerShot Pick و PowerShot Zoom اشاره می کند که نشان می دهد این شرکت تا چند سال آینده به توسعه و نوآوری در این روش ادامه خواهد داد.

Mitarai همچنین می گوید که قصد دارد حسگرهای SPAD خود را اواخر امسال به تولید انبوه برساند. این شرکت می‌گوید این دوربین‌ها می‌توانند عکس‌های تمام رنگی با دقت رنگی عالی در تاریکی بگیرند و انتظار می‌رود در «برنامه‌های مختلف» به کار گرفته شوند. Canon همچنین قصد دارد فناوری های خود را برای دوربین های داخل خودرو توسعه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *