اخبار موبایل

رونمایی Samsung Galaxy Z Flip5 Maison Margiela Edition

Unveiling Samsung Galaxy Z Flip5 Maison Margiela Edition 001 1 e1700893546207

سامسونگ سال گذشته برای نسخه ویژه Galaxy Z Flip4 Maison Margiela Edition با Maison Margiela همکاری کرد و این برند بار دیگر با خانه مد پاریسی همکاری کرده است تا Samsung Galaxy Z Flip5 Maison Margiela Edition را تولید کند.

سامسونگ می گوید که با Maison Margiela همکاری کرده است تا (دستگاهی را برای افرادی که خواهان تازگی و غیرمتعارف هستند ارائه دهد.) Samsung Galaxy Z Flip5 Maison Margiela Edition در یک بسته بندی سفید ویژه عرضه می شود که با استفاده از الگوی دوخت متمایز در مرکز درب، (سبک ناتمام) Maison Margiela را منعکس می کند.

Unveiling Samsung Galaxy Z Flip5 Maison Margiela Edition 004

بسته‌ای با تار و پود پارچه‌ای که با کاغذ پوشیده شده است، شبیه یک انبار ذخیره‌سازی آرشیوی استفاده شده در فروشگاه‌های آتلیه برای نگهداری نمونه‌های پارچه و نخ است. بسته بندی شامل یک قاب چرمی فلپ، یک قاب فلیپ‌سوت و دو نوع کارت فلیپ‌سوت اسپلتر است. همچنین با یک شارژر PD 25W و یک کابل USB عرضه می شود.

Unveiling Samsung Galaxy Z Flip5 Maison Margiela Edition 002
Unveiling Samsung Galaxy Z Flip5 Maison Margiela Edition 003

خود گوشی دارای یک شیشه پشتی با طراحی است که ظاهر داخلی ژاکت Maison Margiela را نشان می دهد. این نسخه ویژه با جلوه های نقره ای و فلزی منحصر به فرد تقویت شده است.

Samsung Galaxy Z Flip5 Maison Margiela Edition همچنین با آیکون‌ها و والپیپرهای ویژه همراه است که با تغییر کارت‌های Flipsuit، تم گوشی را مطابق با الگوی کارت تغییر می‌دهد.

Unveiling Samsung Galaxy Z Flip5 Maison Margiela Edition 005

Samsung Galaxy Z Flip5 Maison Margiela Edition از 30 نوامبر (9 آذر) در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد. سامسونگ هنوز قیمتی را اعلام نکرده است، بنابراین باید تا پنجشنبه منتظر بمانیم تا بدانیم قیمت آن چقدر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *