اخبار دوربین دیجیتال, اخبار گوناگون

کانن EOS R7: آنچه می دانیم و آنچه می توانیم انتظار داشته باشیم

(ماکت Canon EOS R7) (اعتبار تصویر: Canon)

Canon EOS R7، به‌روزرسانی مورد انتظار از سری دوربین های خط تولید EOS 7D، به نظر می‌رسد اواخر امسال وارد بازار شود.

مدتی است که شایعه عرضه Canon EOS R7 شایعه شده است، اما آخرین اطلاعات حاکی از آن است که ممکن است نیازی به منتظر ماندن بیش از این برای اعلام رسمی از Canon نباشیم.

Canon EOS R7 جانشین بدون آینه Canon EOS 7D Mark II (که توسط Canon EOS 90D در سری DSLR جانشین شد)، به همین ترتیب انتظار می‌رود که دوربین APS-C باشد و به علاقه‌مندان به ورزش و حیات وحش راهی برای دستیابی به موارد فوق‌العاده بدهد. محدوده کانونی موثر روی لنزهای آنها (به لطف ضریب برش 1.6 برابری).

طبق جدیدترین شایعات دوربین، پس از شروع‌های نادرست (یا شاید به‌طور دقیق‌تر، انتظارات نادرست) Canon EOS R7 در اواخر سال جاری محقق شود. Canon Rumors در پست اخیر خود گزارش داد که دوربین در سه ماهه چهارم سال 2022 راه اندازی می شود – اگرچه بدیهی است که این تاریخ و همچنین توانایی ارسال محصول تحت تأثیر بحران اجزای فعلی قرار دارد.

با توجه به اینکه انتظار می‌رود Canon EOS R7 دارای سنسور APS-C باشد، این مفهوم واضح وجود دارد که ممکن است در آینده یک اپتیک جدید و کوچکتر Canon RF-S برای پشتیبانی از آن عرضه شود (لنزهای Canon EF-S برای APS). دوربین های DSLR C).

قبلاً گزارش داده بودیم که Canon EOS R7 قرار است ساختار و مشخصاتی مشابه Canon EOS R6 داشته باشد. این بدان معناست که تفاوت‌های کلیدی ممکن است به سادگی به اندازه سنسور/فاکتور برش و ویژگی‌های فوکوس خودکار سریع‌تر خلاصه شود. ما Canon EOS R6 را به دلیل تثبیت‌کننده تصویر درون بدن و عکاسی پشت سر هم دوست داشتیم، اما نمی‌دانستیم که آیا سنسور 20.1 مگاپیکسلی کافی است یا خیر – و کانن دارای یک سنسور 32.5 مگاپیکسلی APS-C است که در حال حاضر در Canon EOS M6 Mark II استفاده می‌شود. 90D.

گمانه زنی های قبلی همچنین حاکی از آن بود که کانن ممکن است در سال 2022 سه بدنه جدید EOS R (از جمله EOS R7) را منتشر کند، با گزارش های بیشتر مبنی بر اینکه کانن حداقل یک لنز RF-S را به ثبت رسانده است.

تنها زمان و شایعات نشان می‌دهند که Canon در سال جاری چه برنامه‌ای برای ما در نظر گرفته است، و تا زمان اعلام رسمی، ما این مقاله را مطابق با تمام اطلاعات درز موثق و شایعات قابل قبولی که می‌توانیم پیدا کنیم، به‌روزرسانی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *