آموزش

بروزرسانی آیفون به آخرین نسخه در 5 دقیقه

how to update an iphone cH7vFoUxF9w

آموزش به روزرسانی آیفون

در این مقاله نحوه به روزرسانی آیفون آورده شده است تا همیشه از آخرین و ایمن ترین نسخه iOS استفاده کنید.

آیفون‌ها یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان هستند. اگر یکی از آنها را دارید، باید بدانید که چگونه آن را به‌روز نگه دارید تا همیشه از آخرین و ایمن‌ترین نسخه iOS استفاده کنید.

هنگامی که نسخه جدیدی از iOS منتشر می‌شود، اپل معمولاً ویژگی‌های جدید و بهبودهای عملکردی را ارائه می‌دهد. به‌عنوان مثال، نسخه 16 iOS شامل حالت فوکوس، صفحه قفل سفارشی و پشتیبانی از واقعیت افزوده است.

علاوه بر این، به‌روزرسانی‌های iOS اغلب شامل بروزرسانی های امنیتی هستند که از آیفون شما در برابر تهدیدات آنلاین محافظت می‌کنند. این بروزرسانی‌ها می‌توانند آسیب‌پذیری‌های امنیتی را برطرف کنند که ممکن است توسط هکرها برای هک کردن آیفون شما استفاده شود.

به‌روزرسانی آیفون یک فرآیند ساده است که می‌توان آن را در چند مرحله انجام داد.

نحوه به روزرسانی آیفون

  • اگر ممکن است، دستگاه خود را شارژ کنید.
  • اگر می توانید به Wi-Fi متصل شوید.
  • برنامه Settings را باز کنید و روی General بزنید.
  • روی Software Update بزنید.
  • اگر به روزرسانی در دسترس است، روی Download and Install بزنید.
  • رمز عبور خود را وارد کنید.
  • پس از دانلود، روی Install Now بزنید.

برای دیدن دستورالعمل های دقیق تر برای هر مرحله، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

چگونه آیفون خود را به‌روزرسانی کنیم؟

1. مطمئن شوید که دستگاه شما در حال شارژ است و به Wi-Fi متصل است. هیچ‌کدام از این موارد ضروری نیستند – ما این به‌روزرسانی را بدون اتصال به منبع برق نصب کردیم، بنابراین اگر باتری‌ای دارید که به اندازه کافی شارژ دارد و در حال نصب یک به‌روزرسانی کوچک هستید، احتمالاً باتری شما تمام نمی‌شود. با این حال، احتمالاً بهتر است آن را وصل کنید، به‌خصوص برای به‌روزرسانی‌های سنگین تر. به همین ترتیب، بصورت کلی بهتر است که از Wi-Fi برای بروزرسانی استفاده کنید، در غیر این صورت اگر به نت Wi-Fi دسترسی ندارید می‌توانید از نت موبایل برای برای دانلود به‌روزرسانی استفاده کنید.

2. وارد «Setting» شوید، سپس روی «General» بزنید.

LMZAvnnufvsQDELiR6QXj 970 80

3. روی «Software Update» بزنید.

28EbnGNyozDPaMRRYG2Bun 970 80

4. اگر یک به‌روزرسانی (یا چند مورد) در دسترس است، روی «Download and install» بزنید.

mJbtm7JANTsCh6QW3fvX9o 970 80

5. اگر رمز عبور از شما درخواست شد،‌ آن را وارد کنید.

7FHC3LRckb4K2EiAuwRZHo 970 80

6. اگر از شما پرسیده شد که آیا می‌خواهید از اینترنت موبایل برای دانلود به‌روزرسانی استفاده کنید، انتخاب کنید. اگر به اینترنت موبایل دسترسی ندارید و یا بسته محدودی با حجم کم دارید و نمی‌خواهید در هر صورت از آن بسته استفاده شود، روی «Don`t Use Cellular Data» بزنید.

GUPDxPbxkjFS3eCVeLzFUo 970 80

7. پس از دانلود به‌روزرسانی، روی «Install Now» بزنید.

PL8W7eRTsFMDUx4Spvwh7 970 80

8. به‌روزرسانی نصب می‌شود و دستگاه شما احتمالاً مجدداً راه‌اندازی می‌شود. این ممکن است مدتی طول بکشد. صبور باشید و دستگاه خود را به‌طور دستی خاموش نکنید.

9. دوباره به منوی «Software Update» بروید. اکنون باید به شما اطلاع دهد که iOS به‌روز است. اختیاری: برای تنظیم دستگاه خود برای به‌روزرسانی خودکار، در بالای صفحه روی «Automatic Updates» بزنید.

DDWnqfbwVTLJHEK3EgbSF 970 80

10. دانلود به‌روزرسانی‌های iOS را فعال کنید.

atEsZzDhQeK4m439koU8U 970 80

11. هر دو سوئیچ را روشن کنید. دستگاه شما اکنون زمانی که در حال شارژ باشد یا شارژ کافی داشته باشد و به شبکه Wi-Fi متصل باشد به‌طور خودکار به‌روز می‌شود .

vJp7REqCZaqd4yJKBW6Fx 970 80

حالا که یاد گرفتید که چطور یک iPhone را به‌روزرسانی کنید و چگونه iOS را به‌طور خودکار به‌روزرسانی کنید. اگر میخواهید همین کار را برای سایر دستگاه‌های Apple خود انجام دهید، میتوانید مقاله ما درباره نحوه به‌روزرسانی Mac، iPad و Apple Watch را بخوانید.

اگر می‌خواهید نکات بیشتری برای استفاده بیشتر از iPhone خود داشته باشید، طیف گسترده‌ای از آموزش‌های ما در اختیار شما قرار دارد. iPhone جدیدی خریداری کردید؟ نحوه انتقال اطلاعات از یک iPhone به iPhone دیگر را ببینید. iPhone شما در سرویس افتاده است؟ شما باید یاد بگیرید که چگونه آب را از iPhone خارج کنید. از زنگ استاندارد iPhone خسته شده‌اید؟ نحوه تنظیم زنگ روی iPhone را ببینید. حالت ماکرو خودکار شما را اذیت می‌کند؟ در اینجا نحوه غیرفعال کردن حالت ماکرو خودکار در iPhone آورده شده است. می‌خواهید Safari را به سطح بعدی برسانید؟ نحوه نصب افزونه‌های Safari روی iPhone را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *