اخبار و مقالات, اخبار موبایل

Spotify نماد قلب را می کشد و آن را با یک ویژگی مثبت جایگزین می کند

gsmarena 002

Spotify اعلام کرده است که امروز نماد قلب را می کشد. اما نگران نباشید، همه اینها برای یک هدف بالاتر است.

Spotify در یک پست وبلاگ می گوید: قبلاً نماد قلب “برای علامت گذاری آهنگ هایی که می خواهید ذخیره کنید” و نماد “افزودن به لیست پخش” برای اضافه کردن آهنگ ها یا قسمت ها به لیست پخش مورد علاقه خود را داشتید.

gsmarena 002

از این به بعد، به جای آن یک نماد بعلاوه خواهید داشت. وقتی پلاس را می زنید، می توانید با یک ضربه ساده، هر آهنگ، لیست پخش یا پادکست را ذخیره کرده و مقصد را انتخاب کنید.

gsmarena 001 1

برای ذخیره یک آهنگ یا قسمت پادکست، روی دکمه پلاس ضربه بزنید. پس از اینکه انتخاب شما با موفقیت به آهنگ‌های مورد علاقه یا قسمت‌های شما اضافه شد، علامت مثبت به یک چک سبز تبدیل می‌شود. با ضربه زدن روی چک سبز رنگ، می توانید مقصد محتوای ذخیره شده را تغییر دهید. همچنین با کلیک بر روی پلاس، می‌توانید کل آلبوم، فهرست پخش یا کتاب صوتی را به کتابخانه خود اضافه کنید.

Spotify می گوید این آخرین گام در تلاش مداوم برای “ایجاد یک تجربه بصری تر است – همه به راهی آسان تر برای تعامل با موسیقی و پادکست های مورد علاقه شما می شوند”.

نماد/دکمه پلاس جدید امروز برای همه کاربران iOS و Android در دسترس قرار می گیرد و در هفته های آینده در سایر پلتفرم ها نیز در دسترس خواهد بود.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *