اخبار و مقالات, اخبار موبایل

تاریخ عرضه و طراحی OnePlus Ace 2V رسما فاش شد

gsmarena 001

پس از رونمایی از اسنپدراگون 8+ نسل 1 Ace 2 در اوایل ماه جاری، OnePlus اعلام کرد که یک گوشی هوشمند جدید Ace را با تراشه Dimensity عرضه خواهد کرد. OnePlus دیروز فاش کرد که OnePlus Ace 2V نام خواهد داشت و امروز اعلام کرد که Ace 2V در تاریخ 7 مارس 16 اسفند ساعت 14:30 به وقت محلی در چین عرضه می شود.

OnePlus همچنین ویدیوی کوتاهی را در وب سایت رسمی خود منتشر کرد که در آن گزینه های طراحی و رنگ Ace 2V را نشان می دهد. شما می توانید آن را در زیر تماشا کنید.

OnePlus هنوز جزئیات مشخصات Ace 2V را اعلام نکرده است، اما اگر AnTuTu باشد، با Dimensity 9000 SoC عرضه خواهد شد، رم 16 گیگابایت LPDDR5X، 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1، و اندروید 13. Ace 2V همچنین دارای صفحه نمایش 120 هرتزی است.

شایعات حاکی از آن است که OnePlus Ace 2V مشخصات آن را با Ace 2 به اشتراک می گذارد، با این تفاوت که با تراشه Dimensity 9000، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و شارژ 80 واتی عرضه می شود.

با توجه به اینکه یک هفته دیگر به عرضه آن باقی مانده است، می توانید انتظار داشته باشید که OnePlus جزئیات بیشتری را در مورد Ace 2V فاش کند تا در مورد آن تبلیغاتی ایجاد کند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *