اخبار موبایل, اخبار گوناگون, اخبار و مقالات

سامسونگ Z Fold 4 کوچکتر و مربع خواهد بود

Samsung Z Fold 4 کوچکتر و مربع خواهد بود

پرچمدار تاشوی جدید که به تازگی اطلاعاتی از آن به بیرون درز کرده است، که نشان میدهد نسبت به نسل قبلی خود کوچکتر و مربع تر است، اما با این وضعیت نباید انتظار باتری بزرگتر را داشته باشید.

با نزدیک شدن به معرفی گوشی Z Fold4 سامسونگ در ماه آگوست، دو شایعه گوشی جدید به صورت آنلاین منتشر شده است. به طور هیجان‌انگیزی، اولین نشت به طراحی باریک‌تر و سبک‌تر اشاره می‌کند و دیگری را نسبت به نسل بعدی Galaxy Z Fold با ظرفیت باتری مشابه با نسل قبلی خود ناامید می‌کند.

Samsung Z Fold4: دوست جیب شما

تغییر اندازه Galaxy Z fold4 فراتر از انتظار من بود، کوچکتر و سبک تر می شود. حاشیه باریکتر 20 آوریل 2022

به گفته افشاگر معتبر Ice Universe، Z Fold4 باریک تر و سبک تر از مدل قبلی خود، Samsung Z Fold3 خواهد بود و همچنین نمایشگر مربعی بیشتری نسبت به گوشی های هوشمند فولد قبلی خواهد داشت. Ice Universe همچنین به حاشیه کمی باریک‌تر اشاره می‌کند. با فرض صحت فاش شدن، خبر فوق العاده ای است، زیرا به این معنی است که گوشی جدید بهتر و راحت تر خواهد بود.

Fold3 → Fold4 (بر اساس اطلاعات محدود، دقت 100٪ تضمین نشده است) pic.twitter.com/edE1BpIU0L تاریخ : 22 آوریل 2022

Samsung Z Fold4: باتری 4400 میلی آمپر

دیگر افشای اطلاعات جدید پیرامون Galaxy Z Fold4 توسط GalaxyClub (از طریق TechRadar) منتشر شده است، که دو باتری گوشی را مشاهده کرده است که توسط سامسونگ در رگولاتوری در کره جنوبی ثبت شده است و ما فکر می کنیم که مطمئن باشیم اینها برای Galaxy Z Fold4 هستند.

دو باتری خالدار دارای ظرفیت های 2002 میلی آمپر ساعتی و 2268 میلی آمپر ساعت هستند که در مجموع 4270 میلی آمپر ساعت را ارائه می دهند. این ظرفیت تقریباً مشابه ظرفیت 2275 میلی آمپر ساعتی گلکسی زد فولد 3 است. Z fold3 به عنوان دارای باتری 4400 میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه می شود و Z fold4 نیز احتمالاً از آن پیروی خواهد کرد – تولید کنندگان تلفن ظرفیت معمولی را به بازار عرضه می کنند که همیشه بزرگتر از ظرفیت نامی است.

در واقع حفظ ظرفیت باتری مطابق با Z fold3 مطمئناً باعث می شود که نشت اندازه کوچکتر محتمل تر به نظر برسد – زیرا سامسونگ مجبور نیست ظرفیت اضافی را فشرده کند.

Galaxy Z Fold4: سیستم دوربین پرچمدار

در اوایل این ماه، دو نشت امیدوارکننده در مورد سیستم دوربین سامسونگ Z Fold 4 گزارش کردیم. اولین مورد ادعا می کند که پرچمدار جدید تاشو دارای دوربین تله فوتو 3 برابری از گلکسی S22 و S22+ است و دومی اینکه دارای دوربین 108 مگاپیکسلی Galaxy S22 Ultra است.

با فرض اینکه نشت دوربین 108 مگاپیکسلی درست باشد – و از طریق افشاکننده معتبر و مشهور سامسونگ، Dohyun Kim (از طریق Notebookcheck) به دست می‌آید، اساساً به این معنی است که ما می‌دانیم که Galaxy Z Fold4 بهترین سیستم دوربین را در بین هر نوع گوشی تاشو و متناسب با یک دوربین پرچمدار با قیمت پیشنهادی تولید کننده مورد انتظار 1799 دلار را دارد. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *