اخبار و مقالات, اخبار موبایل

با توجه به گزارشات منتشر شده، Samsung Galaxy Z Fold 4 ممکن است بزرگترین مشکل گوشی های تاشو را برطرف کند

با توجه به گزارشات منتشر شده، Samsung Galaxy Z Fold 4 ممکن است بزرگترین مشکل گوشی های تاشو را برطرف کند

شایعات در مورد گوشی هوشمند آینده سامسونگ، Galaxy Z Fold 4 ادامه دارد. این بار، Ice universe، خبرساز مشهور اندروید توییتر نشان داده است که صفحه نمایش گوشی قرار است دارای مشکلات کمتری باشد.

به گفته این افشاکننده، هنگامی که گوشی باز می‌شود، مشکل همچنان وجود خواهد داشت، اما باید قوی تر از نسخه‌های قبلی باشد، در نهایت مشکلی را که از اولین نسخه، سامسونگ رنج می‌برد، برطرف می‌کند. تا کردن.

یک مشکل همیشگی

گلکسی فولد اصلی سامسونگ با یک پوشش پلاستیکی که از صفحه نمایش اصلی آن محافظت می کند، که چین بسیار برجسته ای داشت، عرضه شد. این امر منجر به تابش خیره کننده آزار دهنده می شود، صرف نظر از اینکه از تلفن در داخل یا خارج استفاده می کنید. سامسونگ روی رفع این نقص طراحی کار کرده است، اما هنوز به طور کامل بر آن غلبه نکرده است.

برای مثال Galaxy Z Fold3 از شر پوشش پلاستیکی خلاص شد و شیشه فوق نازک سامسونگ را جایگزین آن کرد. لولا آن نیز بهبود یافته است زیرا از دوام بیشتری نسبت به قبل ساخته شده است. علیرغم پیشرفت ها، چین همچنان وجود دارد، ولی نه به اندازه قابل توجهی که در نسخه قبلی بود.

اینطور نیست که حل این مشکل نیز غیرممکن باشد. شرکت فناوری چینی Oppo یک گوشی تاشو در چین عرضه کرد که میزان چین و چروک قابل مشاهده را به میزان قابل توجهی کاهش داد. و اگر کمی به عقب برگردید، متوجه خواهید شد که گوشی ریزر 2019 موتورولا به لطف طراحی هوشمندانه لولا، همین کار را انجام داده است.

ما قبلاً شاهد جریان ثابتی از افشای اطلاعات مربوط به Samsung Galaxy Z Fold 4 در طول سال 2022 بوده‌ایم و با نزدیک‌تر شدن به تاریخ عرضه مورد انتظار آن، شایعات در حال افزایش است.

ما فهرستی از تمام موارد افشا شده در سال گذشته را گردآوری کرده‌ایم که یک دستگاه تاشو با صفحه اصلی 7.56 اینچی و صفحه نمایش پوششی 6.19 اینچی را توصیف می‌کند. همچنین ممکن است این گوشی از همان دوربین زوم اپتیکال 10 مگاپیکسلی موجود در گلکسی اس 22 سامسونگ استفاده کند.

امیدواریم که سامسونگ بتواند به موقع برای عرضه رسمی دستگاه، مشکل بزرگ را کشف کند، بنابراین دیگر مجبور نیستیم با یک سری آزاردهنده در وسط روبرو باشیم.

بر اساس تاریخ‌های عرضه قبلی، انتظار می‌رود Galaxy Z Fold 4 در اواخر تابستان 2022 وارد بازار شود. با این اوصاف، هنوز زمان برای اعمال تغییرات و شایعات وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *