اخبار گوناگون, اخبار و مقالات

میکروفون جدید Rode یک میکروفون پوشیدنی “Grab and Go” است

RODE Capture Section1 TitlePagesummary keyfeatures 800x550 2

Rode یک میکروفون بی سیم جدید را معرفی کرده است که دارای مزایای سری RodeLink و Wireless Go این شرکت است، اما با این تفاوت که آنها را به دستگاهی فشرده تبدیل کرده است و به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن “بی سابقه” و بسیار آسان باشد.

Wireless ME راه حل Rode برای تولیدکنندگانی است که عمدتاً از گوشی های هوشمند خود استفاده میکنند میباشد. این شرکت می‌گوید که در این محصول ترکیبی از کیفیت صدا و «ویژگی‌های نوآورانه» موجود در میکروفون‌های بی‌سیم قبلی Rode است، اما آنها را در یک سیستم کوچک‌تر یا اصطلاحاً «grab-and-go» قرار می‌دهد که استفاده از آن بسیار آسان است.

rode wireless me rx tx 3 quater 4000x4000 rgb 800x364 1

میکروفون جدید بسیار جمع و جور است و با این حال همچنان از انتقال دیجیتالی پیشرفته سری Rode IV 2.4 GHz استفاده می کند تا امکان ضبط شفاف با برد بیش از 100 متر را فراهم کند. همچنین از فناوری GainAssist هوشمند Rode استفاده می کند، که این شرکت می گوید به طور خودکار سطوح صدا را برای ایجاد صدای “کاملاً واضح” در هر برنامه ای کنترل می کند.

rode wireless me insitu basketball reviewing 11 2022 8192x5464 rgb 800x534 1

رود مدعی است: «این فناوری به طور قابل توجهی پیشرفته‌تر از ویژگی‌های استاندارد کنترل بهره خودکار است که در دوربین‌ها و سایر دستگاه‌های صوتی یافت می‌شود و صدای فوق‌العاده تمیزی را بدون تغییر ناگهانی سطح صدا یا افزایش نویز پس‌زمینه ارائه می‌کند. هر دو حالت «خودکار» و «داینامیک» در دسترس است، که به کاربران امکان میدهد تنظیمات عالی را برای سناریوی ضبط خود انتخاب کنند. میزان تقویت خروجی را نیز می توان طوری تنظیم کرد که کاملاً با دستگاه ضبط مطابقت داشته باشد.

rode wireless me insitu pastel livingroom tx 8192x5464 rgb 800x534 1

با وجود اندازه کوچک، میکروفون‌های Wireless ME همان چیزی است که Rode آن را درجه پخش توصیف می‌کند و در فرستنده و گیرنده برای ضبط دو کاناله وجود دارد.

در چیزی که Rode به عنوان اولین دستگاه در جهان توصیف می کند، Wireless ME دارای یک میکروفون راوی “narrator” است که در واحد گیرنده تعبیه شده است. این ویژگی که “ME Mic” نام دارد، به سازندگان اجازه می دهد تا صدا را از جلو و پشت دوربین به طور همزمان ضبط کنند و برای ضبط مصاحبه های دو طرفه یا صداگذاری برای محتوای ویدیویی ایده آل است. فرستنده دوم Wireless ME یا Wireless GO II نیز می تواند به گیرنده متصل شود که امکان ضبط همه کاره دو کاناله یا حتی یک سیستم بی سیم سه میکروفون منحصر به فرد را فراهم می کند.

rode wireless me wedding insitu 8192x5464 rgb 800x534 1

رود می‌گوید Wireless ME می‌تواند با دوربین‌ها، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها (اعم از دستگاه‌های iOS یا Android) و همچنین رایانه‌های مک و ویندوز متصل شود و همه کابل‌های لازم در آن گنجانده شده است. میکروفون جدید با چندین برنامه Rode از جمله Rode Central، Rode Connect، Rode Reporter و Rode Capture سازگار است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *