اخبار و مقالات, اخبار گوناگون, اخبار موبایل

بهترین نرم افزار رایگان ضبط صدا و تصویر Rode Capture برای آیفون

RODE Capture Section1 TitlePagesummary keyfeatures 800x550 1

شرکت Rode نرم افزار Rode Capture را معرفی کرده است، اپلیکیشنی جدید برای ضبط ویدئو و صدا که نه تنها یک رابط کاربری عالی مخصوص میکروفون‌های Rode ارائه می‌کند، بلکه انعطاف‌پذیری زیادی در ضبط ویدئو نیز ارائه می‌دهد.

همراه با میکروفونی که امروز معرفی شد ، Rode همچنین یک برنامه فیلمبرداری رایگان iOS به نام Rode Capture راه اندازی می کند که با در نظر گرفتن تولیدکنندگان محتوای امروزی طراحی شده است و قرار است با Wireless ME جدید (یا سایر میکروفون های Rode) جفت شود تا یک پلتفرم کامل برای تولید محتوا در آیفون باشد.

Rode می گوید که برنامه جدید Capture به ولاگرها و تولید کنندگان محتوا اجازه می دهد تا کنترل کامل ضبط ویدیو و صدا را در یک برنامه در دست بگیرند و به آنها اجازه می دهد محتوایی ایجاد کنند که هم تصویر و هم صدای خوبی داشته باشد.

rode rode capture section 2 level up with stellar sound 6400x4400 rgb 800x550 1

از امکانات این نرم افزار میتوان شامل روشن و خاموش کردن ویژگی‌ها، فعال کردن پردازش سیگنال دیجیتال، تنظیم سطوح صدا و پیکربندی پیشرفته می‌شود تا کاربران بتوانند از این میکروفون‌های قدرتمند نسل جدید حداکثر بهره را ببرند و به طور یکپارچه با سناریوهای مختلف ضبط سازگار شوند. هیچ برنامه فیلمبرداری دیگری کنترل مستقیم یک میکروفون خارجی را ارائه نمی دهد و RØDE Capture (ترکیب شده با میکروفن RØDE) را به راه حل عالی برای ولاگر ها تبدیل می کند که می خواهند صدای حرفه ای را برای محتوای تلفن همراه خود ضبط کنند.

این برنامه می‌تواند کنترل کاملی روی ویژگی‌ها داشته باشد و تمامی موارد را بصورت جداگانه خاموش و روشن کند که بتوانیم بهترین تنظیم برای خودمان را انجام دهیم، همچنین میتوانید پردازش سیگنال دیجیتال را فعال کنید که برای تنظیم سطوح صدا مورد استفاده قرار گیرد و همینطوری میتوانید پیکربندی‌های پیشرفته دیگری را در دسترس داشته باشید.

rode rode capture section 1 record screen summary key features 6400x4400 rgb 800x550 1

این شرکت می‌گوید: «هیچ برنامه ویدیویی دیگری کنترل مستقیم میکروفون خارجی را ارائه نمی‌کند، و RØDE Capture (ترکیب شده با میکروفون RØDE) را به راه‌حلی عالی برای سازندگانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند صدای حرفه‌ای را برای محتوای تلفن همراه خود ضبط کنند.

این برنامه دارای ویژگی های کامل ذکر شده است، همینطور امکاناتی مانند کنترل نسبت تصویر، وضوح تصویر، نرخ فریم، زوم است و حتی دارای حالت Dual Cam برای ضبط همزمان با هر دو دوربین جلو و پشت، چه به صورت تقسیم صفحه و چه تصویر در تصویر است.

rode rode capture section 3 two cameras are better than one 6400x4400 rgb 800x550 1

این شرکت می‌گوید: «انتشار Wireless ME و Rode Capture نقطه عطفی دیگر در تکامل فناوری سازنده و گامی دیگر در مأموریت Rode برای ارائه راه‌حل‌های صدابرداری با کیفیت بالا و در دسترس برای نسل خلاق امروزی است.

rode capture section 4 from interviews to instagram 6400x4400 rgb 800x550 1

Rode اکنون وارد بازاری با رقابت زیاد شده است، اما ممکن است حتی نسبت به گزینه های قدیمی مزیتی داشته باشد. Rode یکی از معدود شرکت‌هایی است که سخت‌افزار و نرم‌افزار تولید می‌کند و آنها را به این شکل ترکیب می‌کند، به این معنی که ممکن است کار با Rode Connect و Rode Micks آسان‌تر و بدون مشکل‌تر باشد تا مثلاً در مقایسه با Filmic Pro نیز کاملا رایگان است که یک مزیت بزرگ است.

برنامه Rode Capture در حال حاضر برای iOS در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *