اخبار موبایل, اخبار و مقالات

گوشی پرچمدار POCO F4 GT مجهز به سیستم خنک کننده داخلی برای گیمرها است

9mGiBRb2Phziag9irxWxHZ 970 80.jpeg

POCO F4 GT Apex که برای گیمرها جذاب است، دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1، سیستم خنک کننده دوگانه VC و بازشوهای مغناطیسی است.

POCO، برند متعلق به شیائومی که عمدتاً به خاطر گوشی‌های هوشمند اندرویدی ارزان قیمت و میان‌رده‌اش که قدرت پردازشی بالایی ارائه می‌دهند، شناخته می‌شود، بازی خود را ارتقا داده و POCO F4 GT را معرفی کرده است. پرچمدار جدید دارای یک لیست مشخصات چشمگیر است که هم برای گیمرها و هم برای کاربران عادی جذاب است و شامل عملکرد چشمگیر apex با پردازنده پرچمدار 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 1 است.

“ما امروز از پرده برداری از POCO F4 GT هیجان زده ایم. با چنین تجربه کاربری غیرقابل انطباق با قیمتی شگفت آور مقرون به صرفه، ما معتقدیم که POCO F4 GT ضروری روزانه برای همه علاقه مندان به فناوری جوان، به ویژه گیمرها خواهد بود.”

Angus Ng، POCO Global

zJuCQhWccPCv5gv6uRsSNh 970 80

پشتیبان گیری از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 در POCO F4 GT، فناوری پیشرفته LiquidCool 3.0 است. POCO می‌گوید سیستم خنک‌کننده دوگانه VC 4860 میلی‌متری می‌تواند دمای بالا را پایین بیاورد، که از یک ماشین قدرتمند بهینه‌سازی شده برای اجرای بازیهای سنگین به اوج می‌رسد.

یک صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED وجود دارد که توسط Gorilla Glass Victus محافظت می شود که دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز، نرخ ورودی لمسی 480 هرتز و محرک های پاپ آپ مغناطیسی است که به کاربران امکان می دهد برای پیشبرد در بازی های آنلاین رقابتی، عملکردها را نقشه برداری کنند.

POCO F4 GT دارای اولین HyperCharge 120W POCO و باتری 4700mAh است که می تواند در عرض 17 دقیقه به طور کامل شارژ شود. علاوه بر این، POCO می‌گوید که طول عمر باتری را می‌توان به‌عنوان مزیت ویژگی AdaptiveCharge آن حفظ کرد، که از شارژ بیش از حد باتری در محدوده‌ی حیاتی 80 تا 100 درصد در طول شب جلوگیری می‌کند.

oJabJ2zXuUWFoTDxCsdBAo 970 80

POCO F4 GT: دوربین سه گانه

POCO F4 GT دارای یک تنظیم دوربین سه گانه در پشت تلفن است که از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، همراه با یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در جلو، یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی وجود دارد.

در حالی که نمی گوییم طراحی این گوشی دست کم گرفته شده است، اما برای یک گوشی گیمینگ خیلی شیک نیست، بنابراین همچنان برای غیر گیمرها جذاب خواهد بود. POCO F4 GT در رنگ‌های مشکی مخفی، نایت نقره‌ای و زرد سایبری و در دو نسخه 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی و 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

POCO F4 GT: قیمت و در تاریخ عرضه

POCO F4 GT در سراسر جهان عرضه خواهد شد و با قیمت پیشنهادی 599 یورو برای نسخه 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی و 699 یورو برای نسخه 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی عرضه می شود. این گوشی جدید از 28 آوریل برای خرید در دسترس خواهد بود، اگرچه تا اواخر ماه مه به بریتانیا خواهد رسید. بعید است که به راحتی در ایالات متحده در دسترس باشد. همینطور تاریخ ورود به بازار ایران هم در حال حاضر مشخص نیست و باید منتظر بمانیم. خبرهای جدید از طریق مجله دیجی سنتر اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *