اخبار دوربین دیجیتال, اخبار گوناگون, اخبار و مقالات

نیکون دوباره یک دوربین 360 طراحی کرده است

i4EeK4fyBeTigFL5L8xViM 970 80.jpg

واضح است که نیکون با شکست KeyMisson متوقف نشده است و یک دوربین 360 درجه دیگر نیز طراحی کرده است.

به نظر می رسد نیکون می تواند دوربین 360 دیگری را راه اندازی کند. چه تولیدکننده محتوا، چه فیلمساز یا عاشق ورزش های اکشن باشید، این دوربین ها با نمای 360 درجه راهی سرگرم کننده برای ثبت فیلم های شما میباشند و افکتی ایجاد میکنند که شما به سادگی نمیتوانید به روش دیگری این تصاویر را تولید کنید. این ها با استفاده از دو یا چند دوربین کار می کنند تا هر زاویه ای از محیط اطراف شما را به تصویر بکشند و هوشمندانه آنها را به هم بچسبانند تا یک تصویر واحد و منسجم ایجاد کنند.

علیرغم این واقعیت که اولین تلاش آن، Nikon KeyMission 360 در سال 2016، با بهترین دوربین 360 فاصله داشت، به نظر می رسد نیکون مصمم است دوباره تلاش کند. روزگاری دوربین های 360 قطعات گران قیمتی از کیت بودند. با این حال، از زمان عرضه Ricoh Theta S و Insta360 Go، قیمت کاهش یافته است و آنها بیشتر متوجه مصرف کنندگان هستند، با GoPro Hero Max وارد عمل شده و Kandao QooCam 8K 360° 8K را به مهمانی می آورد. .

ما هنوز اطلاعات زیادی در مورد دوربین 360 نیکون نداریم یا اینکه آیا واقعاً محقق خواهد شد، اما نیکون برای ثبت اختراع در ژاپن برای فناوری مربوط به مکانیسم محافظت از لنز دوربین 360 بر اساس اطلاعات دوربین دیجیتال درخواست داده است.

یکی از مسائلی که نیکون می‌خواهد به آن بپردازد این است که چگونه از عناصر حبابی که از دوربین بیرون زده‌اند، در زمانی که استفاده نمی‌شوند محافظت کند. نمودارهای ارائه شده در درخواست ثبت اختراع چندین روش مختلف را نشان می دهد که در آن می توان یک کلاه محافظ را نصب کرد، که شامل یک پانل محافظ کشویی، یک لنز چرخشی و یک سری پانل هایی با ظاهر پیچیده است که به بیرون باز می شوند.

این هنوز در مراحل اولیه است و هیچ خبر رسمی از سوی نیکون در مورد اینکه آیا روی دوربین 360 کار می کند یا خیر وجود ندارد – اما هیچ کس زحمت تحقیق، طراحی و توسعه چیزی را که هیچ علاقه ای به آن ندارد، نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *