اخبار دوربین دیجیتال, اخبار گوناگون

عجیب اما واقعی: نیکون Z9 صدای شاتر «میو گربه» دارد

X8b6ays2d8WyZZZaSENgYi 970 80.jpg

شاید یکم عجیب بنظر برسداما این واقعی است: نیکون Z9 تبدیل به گربه سانان نیکون می شود، این دوربین دارای جلوه صدای شاتر «میو گربه» است.

این دروغ 13 دیجی سنتر نیست :)) واقعا دوربین Nikon Z9 دارای جلوه صدای شاتر است که صدای میو گربه را ایجاد می کند.

نیکون Z9 علیرغم اینکه یک دوربین حرفه ای پرچمدار است، ظاهراً خودش را خیلی جدی نمی گیرد. در ارائه Big N برای رویداد CP+ 2022 در ژاپن، دو نفر از نمایندگان آن مجموعه ای از ویژگی های دوربین را به نمایش گذاشتند – از جمله توانایی ایجاد صدای شاتر مانند یک گربه.

این دو شخص که دوربین را بررسی میکردند به کاربران نشان دادند که Z9 می تواند صدای میو گربه را در هنگام فشار دادن شاتر تولید کند. به یاد داشته باشید که نیکون Z9 شاتر مکانیکی ندارد. این کاملاً الکترونیکی است و بنابراین هر صدایی که منتشر می شود صدایی کاملاً مصنوعی است. و بنابراین، لازم نیست صدای یک شاتر دوربین واقعی باشد.

یکی از آنها به شوخی گفت: “این صدای گربه ای که نیست که در خیابان و بیرون از ساختمان در حال جنگ است، بلکه صدای گربه ای ملوس است”

این دو شخص همچنین شاتر دوربین را در حال پخش صدای ضبط شده ای از صحبت کردن یکی از آنها نشان دادند و به شما پیشنهاد کردند که می توانید صدای خود را ضبط کنید و نویز ایجاد شده توسط دوربین را کاملاً شخصی سازی کنید.

نکته کلیدی این است که این جلوه‌های صوتی جدید از طریق به‌روزرسانی‌های فریمور دوربین معرفی می‌شوند – و کاملاً بسته به نحوه واکنش مردم است. و به نظر می رسد که نیکون (یا حداقل نیکون ژاپن ) به طور جدی در حال بررسی این حرکت است.

مطلب پیشنهادی:  دانلود مستقیم اپلیکیشن از اینترنت برای کاربران آیفون و آیپد در اروپا!

یکی از مجریان گفت: “این چیزی است که در حال حاضر در حال تولید است.” خود این تابع لزوماً در آینده در Z9 نصب نخواهد شد. من به آن فکر کرده‌ام، و مدت‌ها پیش چنین چیزی را بررسی میکردم … بنابراین گفتم دوست دارم واکنش همه را ببینم.»

نظر شما چیه؟ فکر میکنید این حرکت برای این دوربین با این قیمت چطور به نظر میاد؟ آیا بهتر است همچین چیزایی اضافه بابت سرگرمی اضافه نشه یا اینکه برای تفریح بد نیست؟ امکان داره همچین صداهایی تو عکاسی از کودکان بکار بیاد.

در حال حاضر این دوربین صدای گربه در نمیارد اما اگر کاربران بخواهند این ویژگی در بروزرسانی از طریق فریمور بعدی اضافه خواهد شد. همچنین امکان تغییر صدای شاتر توسط کاربر در هر لحظه وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *