اخبار موبایل, نقد و بررسی موبایل

طراحی جدید موتورولا Razr 2022

طراحی موتورولا Razr 2022 کاملاً عوض شده است

اگرچه موتورولا جزو اولین شرکت هایی بود که گوشی تاشو عرضه کرد، اما این سازنده متعلق به لنوو جانشینی برای دومین گوشی تاشو خود یعنی Razr 5G 2020 در سال 2021 عرضه نکرد، اما همانطور که در گزارشی گفته شده بود، احتمالاً امسال شاهد یک ریزر جدید و کاملاً بازطراحی شده خواهیم بود.

اولین Razr در سال 2019 معرفی شد و نسخه مجهز به 5G آن در سپتامبر 2020 عرضه شد. اگرچه این گوشی در ابتدا در بازار به خوبی عمل کرد، ما هیچ سرنخی از عملکرد کلی آن در بازار نداریم، اما با توجه به اینکه سامسونگ 88 درصد از گوشی های هوشمند تاشو را به خود اختصاص داده است. با فروش در سال 2021، می توان فرض کرد که Razr دقیقاً فروشنده خوبی نبوده است.

Razr 5G یک گوشی تاشو مانند Galaxy Z Flip 5G سامسونگ بود و حتی با وجود اینکه قیمت اولیه هر دو در همسایگی 1400 دلار بود، Flip 5G دارای مشخصات اصلی بهتر، باتری بزرگتر و مجموعه دوربین برتر بود.

سامسونگ از آن زمان نسخه بهتری به نام Flip 3 را منتشر کرده است و شرکت کره جنوبی اکنون در حال آماده شدن برای راه اندازی Flip 4 است. اگر گزارش جدیدی از ایوان بلاس درست باشد که احتمالاً سوابق او را نشان می دهد، موتورولای ریزر بعدی می تواند یک رقیب قدرتمند باشد.

با توجه به گزارشات اخیر سومین گوشی تاشو موتورولا با نام رمز Maven شناخته می‌شود و دارای مشخصات درجه یک و ظاهری جدید است.

افشاکننده می گوید که Razr بعدی از نظر ظاهری به Z Flip 3 نزدیک تر از Razr 5G خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی کمی جعبه‌دارتر و طراحی مربعی داشته باشد و قاب پایینی درشت نسخه قبلی خود را از بین ببرد و حسگر اثر انگشت را به دکمه پاور منتقل کند.

Razr 5G دارای یک دوربین 48 مگاپیکسلی مجزا بود و انتظار می‌رود که جانشین آن دارای یک آرایه ارتقا یافته با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک ماژول زاویه باز و ماکرو هیبریدی 13 مگاپیکسلی باشد. دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با یک دوربین 32 مگاپیکسلی جایگزین خواهد شد که به جای بریدگی در یک سوراخ سوزنی قرار می گیرد.

Razr 5G به دلیل چانه، قاب‌های ضخیم و ناچ بیشتر شبیه یک تلفن اسباب‌بازی به نظر می‌رسد و تنها با فکر کردن به نسخه جدید بدون این همه شلوغی، احساس خوبی به شما می‌دهد.

ما هنوز نمی دانیم که آیا Razr Maven ابعاد متفاوتی نسبت به مدل 2020 خواهد داشت یا خیر و آیا این شرکت قصد دارد تغییراتی در صفحه نمایش داخلی 6.2 اینچی و صفحه نمایش خارجی 2.7 اینچی ایجاد کند یا خیر، اما در این گزارش اشاره شده است که صفحه نمایش اصلی آن FHD+ است.

موتورولا ریزر 2022 دارای مشخصات پرچمدار خواهد بود

همچنین به ما گفته می شود که موتورولا در ابتدا قصد داشت دو نسخه از Razr 2022 را عرضه کند، یکی با Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 و دیگری با نسخه پلاس شایعه شده آن، اما با توجه به شایعات اخیر مبنی بر تاخیر در نسخه تقویت شده، این برنامه شاید باید تجدید نظر شود صرف نظر از این، این خبر بسیار خوبی است زیرا Razr 5G از یک تراشه میان‌رده بهره می‌برد.

انتظار می رود این گوشی در انواع رم 8 و 12 گیگابایتی و گزینه های ذخیره سازی 256 و 512 گیگابایتی عرضه شود. ظاهراً گزینه های رنگی شامل مشکی و آبی ملایم خواهد بود.

Razr 3 ظاهراً در تابستان اینجا خواهد بود و ابتدا در اواخر جولای یا اوایل آگوست در چین عرضه می شود و در تاریخ بعدی به بازارهای جهانی می آید.

هنوز جزئیات دقیقی درباره قیمت گذاری وجود ندارد، اما این گزارش می گوید که انتظار می رود «قیمت برتر» باشد، که به نظر می رسد به این معنی است که ممکن است ارزان تر از Razr 5G با قیمت 1399.99 دلار نباشد.

این ممکن است از تبدیل شدن آن به بهترین گوشی تاشو سال 2022 جلوگیری کند، زیرا Flip 3 بسیار محبوب از 1000 دلار شروع می شود و زمزمه هایی وجود دارد که Flip 4 که احتمالاً در ماه آگوست معرفی می شود می تواند کمی مقرون به صرفه تر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *