اخبار گوناگون, اخبار و مقالات

اینستاگرام و فیسبوک هزینه اشتراک ویژه ماهانه Meta Verified را معرفی کردند

jMj5SpdCqzGAPDYaHBY9ej 970 80.jpg

Meta Verified سرویس اشتراک جدید فیس بوک و اینستاگرام است. در اینجا چیزی است که برای هزینه ماهانه خود دریافت می کنید

فیس‌بوک و اینستاگرام Meta Verified را معرفی می‌کنند – یک سرویس مبتنی بر اشتراک که شامل یک نشان تأیید شده (تیک آبی) به‌علاوه محافظت اضافی از حساب، دسترسی بهتر به پشتیبانی و افزایش دید است. این حرکت نه تنها شناسایی حساب‌های معتبر را آسان‌تر می‌کند، بلکه هک اکانت اینستاگرام یا فیسبوک را سخت تر و بازیابی آنها را آسان‌تر خواهد کرد.

از آنجایی که اکنون بسیاری از افراد از فیس بوک و اینستاگرام به عنوان بهترین پلتفرم ها برای اشتراک گذاری عکس ها استفاده می کنند، از دست دادن دسترسی به حساب کاربری شما می تواند به معنای از دست دادن خاطرات سال ها باشد. زمانی به نظر می‌رسید که هکرها فقط حساب‌هایی را هدف قرار می‌دادند که تعداد زیادی فالور داشتند – اما اخیراً به نظر می‌رسد هر حسابی را که بتوانند هک میکنند و با تغییر اطلاعات بعضی اقدامات آن اکانت برای همیشه از بین میرود. البته که راه های برای بازیابی اکانت اینستاگرام یا فیسبوک وجود دارد اما میتوان گفت کمی دشوار است، مخصوصا اگر از پیج خودتان برای کسب و کارتان استفاده میکنید هک شدن اکانت شما یکی از بدترین اتفاقاتی است که میتواند بی افتد.

چندین مرحله وجود دارد که برای اطمینان از ایمن بودن حساب فیس‌بوک یا اینستاگرام می‌توانید انجام داد، مانند تنظیم یک کلمه عبور قوی، استفاده از احراز هویت دو مرحله‌ای و اطمینان از خروج از رایانه‌های مشترک مانند کافی نت و … با این حال، اگر بدترین اتفاق (هک) بیفتد، بازیابی آن در بیشتر مواقع تقریبا غیرممکن است.

با Meta Verified، در صورت از دست دادن دسترسی به حساب خود، برای ارتباط با پشتیبانی می‌توانید با یک فرد واقعی صحبت کنید نه روش های موجود در توضیحات و سوالات متداول و روش های سیستمی که بصورت عمومی در سایت گذاشته شده است، که می‌تواند در مورد مسائل رایج حساب کاربری کمک و راهنمایی کند و همچنین به طور موثر حساب‌های جعلی یا فیک را پیدا کرده و علامت گذاری کند که شامل (محدودیت دسترسی و…) میشود.

برای دریافت نشان تأیید شده، کاربران باید یک شناسه دولتی با نام واقعی (مانند کارت ملی، پاسپورت و …) ارائه دهند که دارای تاریخ تولد و عکس و … باشد. از دیگر مزایا میتوان به افزایش دیده شدن اکانت اشاره کرد، که به افرادی که از حساب شخصی برای تجارت استفاده می کنند (مانند افراد خلاق) این امکان را می دهد تا راحت تر دیده شوند. کاربرانی که مشترک Meta Verified هستند به طیف وسیعی از استیکرهای انحصاری نیز دسترسی خواهند داشت که می‌توانند از آنها در استوری‌ها یا پست‌ها برای برجسته‌تر شدن استفاده شوند.

با هزینه ماهانه 11.99 دلار در دسکتاپ یا 14.99 دلار برای iOS و Android، Meta Verified که مطمئناً این قیمت برای ما در ایران رقم کمی نیست و ارزان نیست – و مسلماً بسیاری از مزایای آن در هر صورت باید در دسترس باشند. صحبت کردن با شخصی در بزرگترین شرکت رسانه های اجتماعی جهان نباید چندان دشوار باشد، اما اگر دسترسی به حساب خود را از دست بدهید و دارای اشتراک نباشید، دانستن اینکه با چه کسی باید تماس بگیرید بسیار دشوار است در اصل میتوان گفت هیچ پشتیبانی بصورت کارآمد جواب ما را نخواهد داد.

اعلانیه مارک زاکربرگ در صفحه فیس بوک خود تاکنون بیش از 83000 نظر دریافت کرده است. در حالی که به نظر می رسد برخی از کاربران با آخرین حرکت متا موافق هستند، بسیاری از افراد اشاره کرده اند که ویژگی های ارائه شده باید به هر حال رایگان باشد – به خصوص با توجه به اینکه متا یک تجارت 400 میلیارد دلاری است.

1 فکر در مورد “ اینستاگرام و فیسبوک هزینه اشتراک ویژه ماهانه Meta Verified را معرفی کردند

  1. عادل علوان فرحانی گفت:

    برا ی اشتراک یا حساب باز کردن راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *