اخبار موبایل, اخبار گوناگون, اخبار و مقالات

نرم افزار Google Photos به زودی از تاری پرتره در حیوانات، غذا و موارد دیگر پشتیبانی خواهد کرد

lazy

گوگل اعلام کرده است که اپلیکیشن Google Photos در حال دریافت قابلیت های گسترده ای برای تاری پرتره است که امکان استفاده از آن در بسیاری از موضوعات را فراهم می کند.

به عنوان بخشی از تعداد زیادی از اعلان‌ها برای اندروید، گوگل اعلام کرد که Portrait Blur در حال رشد است. قبلاً فقط برای استفاده در عکس‌های افراد در دسترس بود، گوگل در حال گسترش این ویژگی است تا موضوعات بسیار بیشتری را پوشش دهد.

به زودی در اپلیکیشن Photos در اندروید، کاربران می‌توانند از افکت پرتره تاری روی عکس‌های طیف وسیعی از سوژه‌ها مانند حیوانات خانگی، غذا و گیاهان استفاده کنند. گوگل می‌گوید از آنجایی که جلوه تاری پرتره پس از عکس‌برداری رخ می‌دهد، پیشنهاد توسعه‌یافته جدید می‌تواند روی عکس‌هایی که اخیراً گرفته شده‌اند یا حتی عکس‌هایی که «سال‌ها پیش» گرفته‌اند، کار کند، و حتی اگر حالت پرتره در آن زمان در دسترس نبود.

گوگل می‌گوید: «چه عکس‌های دوستان چهارپای شما در تعطیلات، عکسی هنری از گیاه آپارتمانی ارزشمندتان، یا فقط آنچه امروز برای ناهار خورده‌اید، تنها چیزی که باید روی آن تمرکز کنید این است که چگونه آنها را به اشتراک می‌گذارید.» .

ویژگی جدید یک پیشرفت خوب است، اما برای همه مناسب نیست. Google Photos Portrait Blur توسعه‌یافته فقط برای کاربران تلفن هوشمند Pixel یا مشترکین Google One در دسترس است. علاوه بر این، دستگاه ها باید حداقل 3 گیگابایت رم داشته باشند و دارای اندروید 8 یا بالاتر باشند. در حالی که گوگل می‌گوید می‌تواند روی طیف وسیعی از موضوعات جدید کار کند، ممکن است این کار را نکند و در چاپ دقیق، این شرکت قول نمی‌دهد که همیشه قابل اعتماد باشد.

پیشرفت‌های Portrait Blur یکی از مجموعه به‌روزرسانی‌هایی است که گوگل به تازگی برای اندروید اعلام کرده است که شامل گزینه‌های پیام‌رسانی پیشرفته، ادغام بهتر با Google TV (که شامل فید شخصی‌تر است)، ویجت زمان صفحه نمایش، و ویژگی بسیار مشابه است. به AirDrop اپل. به نظر می رسد که آخرین یادداشت و به روز رسانی های پیام رسانی مهم ترین هستند. پیام‌ها از شکلک پشتیبانی می‌شوند و ویدیوها را با همان وضوحی که ارسال می‌شوند به اشتراک می‌گذارند، و «اشتراک‌گذاری در نزدیکی» ارسال عکس‌ها و ویدیوها را برای چندین نفر در مجاورت کاربران آسان می‌کند.

گوگل نگفته است که این ویژگی‌ها چه زمانی عرضه می‌شوند، اما امکان دارد زیاد طول نکشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *