اخبار و مقالات, اخبار دوربین دیجیتال

DJI Mavic 3 Classic را به فهرست رو به رشد خود اضافه می کند

1 138

DJI با DJI Mavic 3 Classic به تازگی معرفی شده یک عضو جدید را به خانواده پهپادهای در حال گسترش خود اضافه می کند. Mavic 3 Classic برای کسانی که به یک پهپاد جیبی‌پسندتر اما با ویژگی‌های غنی نیاز دارند، ایده‌آل است و هدف آن این است که برادر کوچک مقرون‌به‌صرفه‌تر پرچم‌دار DJI Mavic 3 باشد که کمتر از یک سال است که در دسترس است. با اضافه شدن این مدل جدید، سری Mavic 3 اکنون در پنج نسخه ارائه می شود: Mavic 3 Classic، Mavic 3 و Mavic 3 Cine و همچنین Mavic 3E و 3T برای کاربران سازمانی.

Mavic 3 Classic تقریباً شبیه به نسخه معمولی است که ما نگاهی عمیق برای آن منتشر کرده ایم. تفاوت اصلی این است که برخلاف Mavic 3، کلاسیک تنها یک دوربین 20 مگاپیکسلی 4/3 CMOS Hasselblad دارد که فدای لنز تله دومی است. سنسور Four Thirds به طور قابل توجهی بزرگتر از حسگرهای موجود در پهپادهای کوچکتر DJI مانند DJI Mini 3 Pro و DJI Air 2S است. علاوه بر این، گیمبال از قفل گیمبال پشتیبانی نمی کند.

3 136

Mavic 3 Classic با باتری‌های سری 3 Mavic سازگار است و 40 دقیقه شناور بودن و 46 دقیقه پرواز را امکان‌پذیر می‌کند و زمان بیشتری را برای ایجاد و نگرانی کمتر در مورد سطح باتری تضمین می‌کند. همچنین با چندین لوازم جانبی دیگر مانند ملخ های کم صدا یا کیف ها و کیف های مختلف حمل DJI نیز سازگار است.

4 106

از 2 نوامبر می‌توانید Mavic Classic 3 را دقیقاً از اینجا در B&H به‌عنوان خرید مستقل یا همراه با کنترل‌کننده‌های مختلف سفارش دهید. این دو ترکیب شامل یک کنترل از راه دور و شارژر برای یک تجربه کامل پرواز است. یک بسته شامل یک کنترل از راه دور DJI RC-N1 است، در حالی که دیگری دارای یک کنترل از راه دور DJI RC است. شما می توانید بر اساس نیاز خود یک ترکیب را انتخاب کنید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *