
Spotify در حال گذر از تغییرات اساسی است
به نظر می رسد اسپاتیفای، غول سرویس های پخش موسیقی، می خواهد رابط کاربری خود را به شکلی جسورانه و هیجان انگیز تغییر دهد.
قبل از رویداد Spotify “Stream On” در لس آنجلس (آخرین رویداد در سال 2021)، بلومبرگ (در یک برگه جدید باز می شود) گزارش به بیرون درز داد که طراحی صفحه اصلی کاملاً جدیدی در این رویداد رونمایی خواهد شد. شنوندگان اکنون میتوانند “به جای انتخاب از لیست طولانی چرخ فلک ها با پوشش های ثابت، از طریق توصیههای محتوا که به صورت خودکار پخش می شوند به صورت عمودی تند بکشند، این ممکن است شامل حلقه کردن محتوای ویدیویی یا GIF نیز باشد.
با اعلام در جریان رویداد Stream On، اکنون درک بهتری از نحوه عملکرد این تغییر داریم. با توجه به Musically (در یک برگه جدید باز میشود)، Spotify در اپلیکیشن موبایل خود «به جای چرخ فلکهای قبلی پیشنهادات موسیقی، پادکست و لیست پخش با یک فید عمودی از توصیههای سبک TikTok» خواهد رفت.