اخبار دوربین دیجیتال

Canon PowerShot PX، دوربین هوشمند جدید کانن

powershot px hero 4ee59db145af421cb048e4b6464eec91

Canon اولین دوربین هوشمند خود را با نام Canon PowerShot PX عرضه کرده است یک “دوربین عکاسی همراه هوشمند” که به طور خودکار لحظات ارزشمند خانوادگی شما را ثبت می کند تا بتوانید وقت بیشتری را کنار خانواده باشید به جای عکاسی از آنها.

مانند بهترین دوربین‌های PTZ، Canon PowerShot PX به‌طور هوشمندانه سوژه‌ها را برای عکس برداری و فیلم‌برداری، ردیابی می‌کند و از آنجایی که دستگاه بی‌سیم است با Wi-Fi داخلی و بلوتوث و اتصال USB-C برای شارژ می شود و می‌توان از آن به عنوان یک وب‌کم بی‌سیم نیز استفاده کرد.

Canon PowerShot PX که در ژاپن به‌عنوان Canon PowerShot Pick عرضه شد و در سپتامبر در نمایشگاه عکاسی در بریتانیا به نمایش گذاشته شد، این دوربین تصاویر 11.7 مگاپیکسلی و ویدیوهای 1080p در 60p را از طریق یک پان 340 درجه و لنز 19-57 میلی‌متری شیب 110 درجه ثبت می کند.

PowerShot PX برای خانواده‌های پرمشغله مناسب است؛ شما می‌توانید در هر مکانی چه در پارک در یک پیک نیک یا در آشپزخانه در حین پختن غذا با بچه‌ها، دوربین را در مکانی قرار دهید و از همه عکس بگیرید و لازم نیست کسی پشت دوربین باشد همه می توانید در عکس باشید.

با گفتن “هی پیکسی (Hey Pixie)، عکس بگیرید” PX به طور خودکار عکس می گیرد وشما می توانید یک سلفی خانوادگی بدون این که آن را در دست داشته باشید بگیرید. همچنین می‌توانید مستقیماً از طریق برنامه تلفن هوشمند کنترل دوربین را در دست بگیرید و عکس‌ها و ویدیوهای خود را به صورت دستی ضبط کنید.

مطلب پیشنهادی:  نیکون با خرید RED به بازار دوربین‌های دیجیتال سینمایی ورود می‌کند

تمام تصاویر شما به طور خودکار به برنامه ارسال می‌شوند و حتی می‌تواند به‌طور خودکار بهترین عکس‌ها را برای شما انتخاب کند و عکس های کم نورتان را پاک کند.

Canon PowerShot PX، در رنگ‌های سفید یا سیاه، با قیمت RRP 449.99 پوند (سایر قیمت‌ها و عرضه TBC) در بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *