اخبار دوربین دیجیتال

کانن دوربین و چاپگر فوری Zoemini S2 را معرفی کرد

ee2689a415fc2b28bb05fb5e195ebf04

کانن با دوربین Zoemini S2 به رقابت با دوربین های چاپ فوری Kodak و Instax می پردازد.

چند روز پیش کانن که یکی از طرفدارای عکاسی با دوربین چاپ فوری است، Zoemini S2 را معرفی کرد.

Zoemini S2 با تنها کمی ارتقا جزئی، نسخه دوم دوربین Zoemini S است. Zoemini S2 هنوز هم یک دوربین چاپ فوری دیجیتال است، یعنی یک دوربین عکاسی ساده به همراه چاپگر جوهر صفر است. پس از فشار دادن دکمه عکس برداری، دوربین تصویر را روی کاغذ Zink چاپ می کند. این دستگاه مانند دوربین های Polaroid یا Instax عمل می کند و عکس های با کیفیتی را به شما می دهد.

Zoemini S اصلی در لیست بهترین دوربین های دیجیتال چاپ فوری ما قرار گرفته است و ما انتظار داریم نسخه دوم آن نیز این چنین باشد. همانطور که در بالا گفته شد، این دونسخه خیلی با هم تفاوت ندارند، اما اکنون این امکان را به شما می دهد تا برایچاپ عکس های خلاقانه، فیلترها را در دوربین اضافه کنید.

این دوربین به سرعت عکس ها را برای شما چاپ می کند. همچنین کانن اشاره کرد که مانند نسخه اصلی، محفظه کاغذ این دوربین حداکثر 10 ورق Zink را می تواند در خود جای دهد. همچنین از چاپ دایره ای پشتیبانی می کند و با کاغذ ZP-Circle سازگاری دارد، بنابراین در صورت، می توانید شکل چاپ های خود را تغییر دهید.

ee2689a415fc2b28bb05fb5e195ebf04

اگر فراموش کردید که کاغذ را بارگذاری کنید یا کاغذ تمام شد، نیازی به نگرانی برای از دست دادن عکس ها نیست؛ همه تصاویر را می توان در کارت microSD ذخیره کرد، بنابراین چیزی از دست نمی رود. شما می توانید دوربین را با استفاده از بلوتوث و برنامه Canon Mini Print به تلفن خود متصل کرده و به آسانی متن به تصاویر خود اضافه کنید.

مطلب پیشنهادی:  کانن قصد سلطه بر بازار دوربین‌های بدون آینه تا سال 2026 را دارد

رزولوشن این دوربین 8 مگاپیکسل است و دارای یک منظره یاب نوری کوچک است. جلوی دوربین آینه سلفی داخلی و چراغ حلقه وجود دارد، درست مانند Zoemini S. با توجه به گفته های شرکت کانن، قبل از اینکه دوربین نیاز به شارژ داشته باشد، باتری باید 25 بار برای شما عکس چاپ کند و چاپ هر عکس حدود 50 ثانیه طول می کشد.

Zoemini S2 با وزن 188 گرم در سه رنگ طلایی تیره، سفید مرواریدی و رز گلد موجود است.

به نظر می رسد Zoemini S2 از اواسط اکتبر در انگلستان و ایرلند با قیمت 159.99 پوند / 179.99 یورو برای خرید در دسترس باشد. همچنین بعد از عرضه جهانی این دوربین شما میتوانید آن را از فروشگاه اینترنتی دیجی سنتر تهیه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *