اخبار دوربین دیجیتال

کانن دو دوربین جدید را به ثبت رسانده است؛ آیا یکی از آنها Canon EOS R7 است؟

آیا Canon EOS R7 تنها در کشور های دیگر ثبت شده است؟ بعد از اینکه مشخص شد Canon دو دوربین جدید را که هنوز عرضه نشده را به روسیه ارسال کرده است، شایعات در ارتباط با این دو دوربین افزایش یافته است.

در حالی که شایعات زیادی وجود دارد، این نوع ثبت نام ها که توسط مقامات استاندارد بر اساس کشور انجام می شود و ما فکر می کنیم که یک دوربین جدید در راه باشد. و در این مورد، نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد Canon EOS R7 یکی از دو دوربینی است که قرار است عرضه شود.

اولین نشانه نیز روش ثبت نام ها بود که توسط منبع نشتی Nokishita همیشه قابل اعتماد به اشتراک گذاشته شد.

“دوربینهای دیجیتالی کانن ” DS126841 “و” DS126842 ” که هنوز عرضه نشده است در نهادهای خارج از کشور ثبت شده اند”، با توجه به توییت Nokishita، به همرا عکسی از ثبت نام ها، که مدل DS126801 را نیز در توییت گفته بود که شماره شناسه EOS 90D کانن است.

به نظر می رسد که دوربین ها، مانند 90D، دارای سنسور تصویر APS-C هستند با وجود این نشانه ها به نظر می رسد که دوربین EOS R7 است نه یک DSLR دیگر.

اینجا بود که شایعه دیگری مطرح شد. Canon Rumors گزارش داده است که یک دوربین با بدنه EOS R با سنسور APS-C قرار است سال آینده منتشر شود به همراه سنسور روشن در پشت دوربین که در بیشتر از یک دوربین استفاده می شود.

سایت  :Digital Camera World”با توجه به یک منبع مطمئن کانن در نیمه دوم سال 2022 یک دوربین با APS-C RF و مجهز به سنسور دارای نور پشتی عرضه می کند.”

“همچنین به من گفته شده که این سنسور جدید BSI APS-C در بیش از یک دوربین استفاده می شود. وضوح سنسور در حال حاضر مشخص نیست، اما من فکر می کنم چیزی حدود 28/32 مگا پیکسل باشد.”

همیشهه شایعاتی در ارتباط با سنسور APS-C دوربین EOS R وجود داشته است و نمی توان گفت که موارد گفته شده واقعیت دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *